Festivaltopic

Ja, de line-up is echt dikkk. Niet normaal :scream: Al moet ik toegeven dat ik (samen met m’n vriend) altijd overal en nergens ben op feestjes en festivals. Dus ik heb geen idee wat ik allemaal ga zien :stuck_out_tongue: We hebben wel een aantal favorieten waar we graag heen willen, maar verder zien we het wel.

1 like

O, nee, ik slaap juist altijd heel ruk haha. Maar ik slaap overal behalve thuis sowieso kut, dus dat is heel lastig bij festivals enzo, haha.

1 like

Morgen BKS :partying_face:

5 likes

Yes zin in! Ik weet alleen niet wat voor schoeisel ik aan moet doen… liefst draag ik open schoenen maar dat is zeker niet zo slim met de kans dat mensen op je voeten gaan staan? Meh het wordt zo warm!

Voor de mensen die naar BKS gaan, wat moet ik sowieso checken? :sunglasses: Heb nog best veel gaten in m’n planning

Ik weet het ook nog niet… Ik denk sneakers. Open schoenen zou ik zelf niet doen, vind ik ook vervelend bij het hoofdpodium met al dat zand.

Ik weet eigenlijk nog helemaal niet wat ik allemaal ga zien, maar dat vind ik juist wel leuk altijd.

Ik ga dit jaar op vrijdag naar Rock Werchter en heb er nu al belachelijk veel zin in. Ik heb enkel wat pech met de line-up omdat superveel acts die ik wil zien overlappen :frowning:

Ik ga vandaag naar the Crave!! Zo veel zin in, zulk lekker weer, voel me net een klein kind :star_struck::star_struck:

Morgen eindelijk naar Intents🤩. Gaan er meer mensen?

Gaan er nog mensen 't hele weekend naar Pinkpop? Het weer is tot nu toe om te janken, alleen maar regen voorspeld :sweat:

Gaat er iemand naar Woo Hah?

Jup, ik. Maar ik zie bij Landgraaf meerdere dingen. Zondag een wolkje, zon en regen bijvoorbeeld. Ik hoop wel echt dat het meevalt.

1 like

Ik ga in juli 3 dagen lang naar Liquicity Festival. Naar mijn mening het beste festival ooit. Omdat het mijn muziek is, maar (alle feestjes van) Liquicity hebben echt de meest mooie sfeer die ik nergens anders heb meegemaakt. Dit wordt al iets van mijn 15e Liquicity event. Mijn vriend en ik gaan er sinds de laatste paar jaar met een groep vrienden heen, met z’n allen gezellig 3 dagen kamperen en dansen :heart_eyes:

5 likes

Ik ben aan het kijken voor een backpack voor naar festivals mee te nemen. Hoe veel liter moet ik hebben denken jullie? Ik ga van woensdag t/m maandag naar een festival. Ik ben niet een hele minimalistische inpakker :see_no_evil:

Het is ook echt een leuk festival! Niet te massaal ruim opgezet.

Ik ben er ook weer dit jaar.

3 likes

Klopt! Ik hou niet zo van die massale festivals/feestjes, ondanks dat ze de afgelopen jaren wel erg gegroeid zijn blijft alles nog vrij intiem. Gelukkig is DnB ook niet bepaald mainstream :blush:

1 like

Wil je 'm alleen kopen voor een festival? 70 liter is erg groot maar misschien te groot om ook ooit mee te sjouwen op vakantie. Mij lukt Lowlands altijd makkelijk met een 50 liter rugzak. Boodschappen en tent zitten er dan niet in.

Ja alleen voor festival. Zie mezelf eigenlijk niet met een backpack echt op vakantie gaan. Ahh top! Nee mijn tent en boodschappen hoeven ook niet in de tas.

En als je bovenop van die gekruiste elastiekjes hebt dan kan je daar je slaapzak nog tussen doen.

Maar als je toch alleen voor festival gebruikt dan kan je wel lekker uitgebreid een 70L nemen. Toch maar klein stukkie lopen!

1 like

Ja dat is wel een goede! Dat wel, maar omdat het alleen voor een festival is wil ik ook niet teveel geld uit geven. :sweat_smile:

@Crystalfire @Sawadee jaaa ik ga ook weer naar Liquicity. En @Chipss ook zei ze een paar berichten hierboven :smile:

Echt leuk! Heb er ook echt zoooo’n zin in. M’n vriend en ik zijn echt hyped haha.

2 likes