Iemand nog naar Mystic Garden geweest? (:
Jaa zelfde! Echt mooi aangekleed en lekkere muziek, groot ook! Het weer was uiteindelijk ook perfect. Volgend jaar weer!
Ondanks dat ik het de laatste keren niet meer zo vond, wil ik eigenlijk toch nog wel een keer naar Awakefest. Mocht iemand een ticket voor de zondag over hebben of kwijt willen, pm meee 
Dit jaar helaas niet maar ik ben vorig jaar wel naar de ADE Mystic Garden special geweest! Niet hetzelfde als âde echteâ lijkt me (het was in het bos bij het Sloterpark toch?) maar dat was wel heel cool ook. Ik wil volgend jaar wel echt graag gaan ook als het kan!
Weet over een paar dagen of ik naar LowLands kan om te werken 
Waar heb je je opgegeven?
Via het poppodium waar ik vrijwilligerswerk doe. Mogen we ieder jaar met een aantal 1 dag bandjes om gaan doen 
Leuk! Welke? Of wil je anoniem blijven?
Ja die vele toeristen waren ook precĂes mijn grote ergernis de afgelopen jaren. Ik weet nog dat ik de laatste keer even stond te wachten bij de ingang en nauwelijks Nederlands om me heen hoorde :â) Prima natuurlijk, maar in die hoeveelheid brengt het wel echt een andere sfeer met zich mee. Ik vind het eigenlijk ook te groot geworden (de eerste keer dat ik ging waren er geloof ik nog maar vier stages), maar er draaien toch een paar djâs die ik weer eens wil zien - oma gaat niet meer zo vaak naar feestjes 
Nog meiden die vandaag naar Komm Schon Alter gaan?
Heee ja ik!
Ik weet van je outfitfotoâs nog wel ongeveer hoe je eruitziet, als ik je zie kom ik hoi zeggen.
Me tooo!
Zijn jullie ook al eerder geweest? Ik vond het vorig jaar heel chill namelijk
Ik niet. De muziek vind ik ook eigenlijk te soft, maar hoorde dat de sfeer wel heel goed was. Dus wordt sowieso wel een prima dagje met dit weer 
Ja ik vond vooral de sfeer goed, lekker in het zonnetje en ook leuk dat er relatief wat oudere mensen op af komen!
Jaaa leuk, moet je doen :)!
@crazyvibes
Ja ben vorig jaar ook geweest haha. Hele dag met blote voeten gedanst. Ik vind dat er een hele fijne sfeer hangt en sowieso top dat de gemiddelde leeftijd 32 is
. Heb nog wel outfitstress gehehe
Willem twee uit Den Bosch!
Mazzel dat je op donderdag mag, wilden wij dit jaar ook proberen. Als het goed is ben ik dâr bij, krijgen de lijst vd week doorgestuurd 
Dit weekend ga ik met @Cajun-moon naar Couleur Café (door de tip van @kali haha) ! Wij willen met de auto gaat, weet iemand wat het handigste is qua parkeren?
Ahh nog geen bevestiging over Lowlands, waarschijnlijk zit 't wel goed (mogen best wat mensen mee), maar heb 't graag zwart op wit 
Heeft er iemand ervaring met dokter martens op een festival? Mijn docs draag ik wel met uitgaan en dat overleven ze altijd goed, maar is jullie ervaring dat ze ook redelijk ongeschonden uit een festival komen? Ik wil ze niet verpesten haha.
Wat voor docs heb je? Die van mij doen het prima op festivals, juist fijn dat je ze zo afneemt als ze stoffig zijn geworden in plaats van dat je ze in de wasmachine moet gooien. Ik heb wel âgewoonâ leer, kan me voorstellen dat lak misschien minder fijn is omdat het sneller beschadigt? Moet wel zeggen dat ik niet giganetjes ben op mân docs, zitten ook wel wat krassen op maar volgens mij heb je die zo weg met schoenpoets.