Ik heb het chelsea model van ‘normaal’ leer. Moet toegeven als ik er zo naar kijk zitten er ook wel een paar kleine krasjes op, dat vind ik niet zo erg, maar wil ze wel naar mijn werk kunnen blijven dragen bijvoorbeeld. Jij hebt er dus wel prima ervaringen mee?
Ah oke, iheb zelf alleen ervaring met de pascals maar het lijkt me hetzelfde materiaal. Die van mij hebben tot nu toe meerdere festivals overleefd zonder dat dat sporen achter heeft gelaten in ieder geval!
Top, dan ga ik het erop wagen! Dank voor je reactie 
Ja he dat dacht ik nou ook😎zo chille schoenen
Ik zou ook een pakje babydoekjes meenemen en ze iedere dag even afnemen, zo zijn mijn witte superstars ook nog steeds wit gebleven na Lowlands 
Ik ga al jaren op Docs naar festivals en daarna zijn ze (na een poetsbeurt) weer prima. Alleen zelf doe ik die met print op de neus niet gauw meer aan naar een festival, want dat beschadigt snel als je bv op stenen hebt gezeten en weer moet opstaan (of ik ben zo lomp). En met print krijg je het niet zo gauw bijgewerkt (of schoon).
Ik denk dat er gewoon niks meer was eigenlijk. Ze moesten vrij laat nog op zoek naar een vervanger terwijl de meeste festivals hun boekingen ook al gedaan hadden.
Ben wel blij dat Joost weer komt, die heb ik vorig jaar niet goed mee kunnen. Hoop dat hij nu in een grotere tent staat
Ah ja snap ik, mijne hebben geen print dus moet goed komen. Dank!
Noooo Sofi Tukker heeft DTRH gecanceld:
had daar zoveel zin in. En Sam Fender heeft ook gecanceld al had ik die niet op mijn to-seelijst.
Noooo
ik heb de hele dag al Sofi Tukker op repeat staan
jammer man
Ik ga ook op zaterdag!
Ben wel een beetje bang voor de hitte, ik hoop dat ze genoeg gratis water bijvul-punten hebben.
Ja ik ook zaterdag, vooral Magenta stage wsl alhoewel ik de lineup maar matig vind. Maar #oud dus daar voel ik me thuis 
@Sax was het nog gelukt met kaartjes voor Awakenings? Zag dat er steeds meer kaartjes op Ticketswap worden aangeboden!
Ik heb vorige week wonderbaarlijk genoeg een weekendticket kunnen scoren, dus ik ga nu maar beide dagen
Ik hunt echter nog steeds voor een ticket voor zondag voor iemand anders, maar dat is dus gewoon nog steeds niet gelukt? Echt bizar.
Bij jou ook gelukt?
Wat goed dat je een ticket hebt gescoord! Nee, ik ga denk ik niet… 32 graden is mij toch te warm
en ze worden nog steeds voor bijna 100 euro aangeboden. Misschien dat ik zaterdagochtend nog even check en als de prijzen magisch zijn gedaald wel een kaartje ga halen (ja ben echt een twijfelkont, merk je het
).
Maar ik ga iig naar Drumcode dus dat is alvast een fijn vooruitzicht!
Heeeeel veel plezier dit weekend!
Morgen awake
hoop dat we niet zo een takke end hoeven te lopen naar t terrein…
yess morgen hele dag in een donkere tent op awake staan 
ik was afgelopen zondag op een festival en toen zijn er echt mensen out gegaan (door de zon, hitte, drank)
goed op jezelf en je mensen letten
!
Echt heel jammer. Op de Instagram post zijn de reacties vrij negatief ook.
Ah komt goed joh! Valt reuze mee. Leek me ook altijd verschrikkelijk, maar elk jaar gaat het weer goed.
Ik ben er alleen zondag, helaas. Vrienden hebben een bruiloft, gaan zelf trouwen, net een nieuw huis of een baby. Dus helaas allemaal niet in de gelegenheid om een weekend/überhaupt te gaan😭