Festivaltopic

Oh huh wat gek, bij mij loopt hij prima. Andere browser proberen misschien?

Ik zou ook gaan, suuuuper jammer wel. Zijn uiteindelijk naar een heel klein festival in Amsterdam-West gegaan. Was echt iets heel anders dan Pleinvrees, maar wel heel leuk.

Op de laptop wel doet ie het!

1 like

Welke, Happy Feelings? Daar was ik gisteren, man wat vond ik het tegenvallen.

Oh dat was op Thuishaven toch? Waarom viel het tegen? Nee ik was op Foux Festival!

1 like

Oh gelukkig maar voor jou!

Ja, thuishaven inderdaad. Het was klein,
gemiddelde leeftijd was 18 jaar. Er waren maar 2 eettentjes, de RnB tent ging pas om 16.00 uur open, m’n vriendin maakte nog een grapje over Fyre festival. De akoestiek was niet goed. Oh en ik vond ook niet dat de RnB DJ goed draaide. Ik wilde Usher 212, Jodeci enzo, geen Jenny from the block.

Dit was m’n bescheiden mening :slight_smile:

2 likes

Zonde. Ik vind de festivals daar meestal wel leuk, extra zuur als je al moet uitwijken en het dan ook nog tegenvalt.

1 like

Goed. Alleen ben ik er klaar mee dus pak nog wat dingen mee vandaag en dan ga ik lekker bijtijds naar huis haha. Voor Fleetwood Mac inderdaad, want daar heb ik niets mee :joy: En ben door mijn enkel gegaan, maar gelukkig gaat het nu weer redelijk goed.

2 likes

Ah je bent de eerste die reageert! Viel het weer nog mee? Van te voren had ik gedacht dat het echt ellendig zou zijn het hele weekend

Wie gingen er ook alweer naar DTRH? Nog 3,5 week waaaah.

Wat willen jullie zien? Ik was eerst niet zo te spreken over de line-up maar ben nu toch heel blij. Heb vooral zin in Editors, Janelle Monae, Foals, Robyn, Balthazar, Maribou State, Sofi Tukker, Altin Gun, Benny Sings, en nog wel meer. Gaat lastig worden om alles te zien haha.

Ken alleen geen van de dj’s, hebben jullie nog aanraders? Ben daar echt niet meer in thuis haha.

2 likes

Viel echt heel erg mee gelukkig. Alleen vandaag was shit. :heart_eyes_cat: Maar wel vooraan gestaan waar ik wilde en bijna een High five aan de zanger kunnen geven.

2 likes

Welke zanger?

Oliver ‘Oli’ Sykes van Bring Me The Horizon :slightly_smiling_face:

Naw, leuk!

1 like

Leuk lijstje! Qua dj’s is Orpheu the wizard wel een aanrader vind ik, Tom trago ook, de Sluwe Vos en Sassy J. Ik houd altijd van wat vrolijke/dansbare techno, dat draaien deze dj’s wel in mijn beleving.

Ik ben er nog nooit geweest en begin nu echt zin te krijgen! Het spotify afspeellijstje staat regelmatig aan en wil eigenlijk ook wel wat nieuwe dingen ontdekken. Nog tips of handige dingen om mee te geven aan iemand die voor het eerst gaat?

1 like

Ik ga ook weer! Ik heb ook zin in die namen + Thom Yorke, Matt Corby, Sluwe Vos (maar valt samen met de staat), Beirut, David August, de Staat, Vampire Weekend, AURORA, en LP!

1 like

Ik ook! :tent:

1 like

Ik ga ook! Kijk vooral uit naar Frank Carter en Skepta, verder geen hele specifieke dingen maar weet zeker dat ik me prima ga vermaken :grin:

1 like

Love it.

1 like

Ik ga naar Free Festival en Mysteryland :dancing_women: Anderen die ook gaan?