Festivaltopic

Ja, lijkt me supertof om te zien! Ik ga normaal gesproken alleen maar naar concerten waar dat gebeurt haha, ga er juist naartoe om er vol in te gaan :sweat_smile: Maar van vorige jaren DTRH is mijn ervaring dat het wel meevalt met het publiek dat daar komt! Vorig jaar bij Ho99o9 is iedereen heel gebleven volgens mij, terwijl dat bij hun eigen shows meestal wel anders is.

1 like

Hahaha ik ben met heel veel andere dingen juist een pussy, maar je went er wel snel aan hoor! Maar kan me ook voorstellen dat je er geen zin in hebt haha

Ik twijfel een beetje over Wildenburg… Ik moet vrijdag gewoon nog werken en ik weet niet goed wat ik moet verwachten. Is er iemand wel eens geweest die me wat meer kan vertellen? Waar mag ik het mee vergelijken?

Voor het eerst dtrh, dank je voor je tips! En panty om speciale reden of omdat het gewoon lekker makkelijk is qua combineren?

Mag je zelf ook drinken/alcohol meenemen naar het campingterrein zoals bij lowlands (eenmalig 3 of 5 L dacht ik)?

Ik ben er twee jaar terug geweest. Vond het een leuk festival. Het gebied waar het wordt gegeven is tof en aankleding ook. Daarnaast is het wel een ervaring om op een festival te zijn wat 24 uur doorgaat. Maar ik vind Solar wel een leuker festival zeker kwa sfeer. Dat kan ook liggen aan het feit dat ik op wildeburg was het niet alle dagen fantastisch weer was en sommige plekken bijna onbegaanbaar waren doordat dagen daarvoor keihard had geregend. Plus dat ik met vrienden van mijn vriend was en op Solar met mijn eigen vriendinnen. Is toch anders.

1 like

Jaaa ik ben ook geweest, was echt mijn beste festivalervaring tot nu toe (mede door het fantastische weer vorig jaar). Kan het niet echt ergens mee vergelijken, Lowlands en Rock Werchter ooit geweest, maar daar lijkt het niet op, Wildeburg is veel kleiner/intiemer. Maar vibe is goed, heerlijk dat alles doorgaat en iedereen een ander ritme krijgt, leuke aankleding, qua namen ook top, geen bizarre headliners maar dit vind ik wel fijn. Heb daardoor minder het gevoel dat ik ergens moet zijn en alsnog heel veel leuks te zien/horen/doen/eten.

Als je nog meer wil weten, ik praat er graag over haha

2 likes

Nog meer die naar Couleur Café gaan?

2 likes

Briljant!

1 like

Iemand nog naar Mystic Garden geweest? (:

Jaa zelfde! Echt mooi aangekleed en lekkere muziek, groot ook! Het weer was uiteindelijk ook perfect. Volgend jaar weer!

Ondanks dat ik het de laatste keren niet meer zo vond, wil ik eigenlijk toch nog wel een keer naar Awakefest. Mocht iemand een ticket voor de zondag over hebben of kwijt willen, pm meee :raising_hand_woman:t2:

Dit jaar helaas niet maar ik ben vorig jaar wel naar de ADE Mystic Garden special geweest! Niet hetzelfde als “de echte” lijkt me (het was in het bos bij het Sloterpark toch?) maar dat was wel heel cool ook. Ik wil volgend jaar wel echt graag gaan ook als het kan!

1 like

Weet over een paar dagen of ik naar LowLands kan om te werken :slight_smile:

1 like

Waar heb je je opgegeven?

Via het poppodium waar ik vrijwilligerswerk doe. Mogen we ieder jaar met een aantal 1 dag bandjes om gaan doen :slight_smile:

2 likes

Leuk! Welke? Of wil je anoniem blijven?

Ja die vele toeristen waren ook precíes mijn grote ergernis de afgelopen jaren. Ik weet nog dat ik de laatste keer even stond te wachten bij de ingang en nauwelijks Nederlands om me heen hoorde :’) Prima natuurlijk, maar in die hoeveelheid brengt het wel echt een andere sfeer met zich mee. Ik vind het eigenlijk ook te groot geworden (de eerste keer dat ik ging waren er geloof ik nog maar vier stages), maar er draaien toch een paar dj’s die ik weer eens wil zien - oma gaat niet meer zo vaak naar feestjes :older_woman:t3:

Nog meiden die vandaag naar Komm Schon Alter gaan?

Heee ja ik! :raising_hand_woman:t2: Ik weet van je outfitfoto’s nog wel ongeveer hoe je eruitziet, als ik je zie kom ik hoi zeggen.

1 like