Festivaltopic

O, perfect! Al vond ik het vorige paar jaar eigenlijk ook wel prima op zich.

@Lululemon Neem voor 's nachts echt warme kleding mee. Ik heb de afgelopen 2 jaar lopen vernikkelen in de eerste nacht op Pinkpop. Eerste jaar had ik geen warme kleding mee (‘want ik heb het altijd warm.’ kuch), dus lag op een gegeven moment in legging, spijkerbroek en drie shirts over elkaar heen en had het nog koud haha. Vriendin had ook d’r jas nog aangetrokken. Vorig jaar kwam ik mega warm terug in de tent, dus was eigenwijs en trok niets warms aan. Paar uur later had ik het ijskoud en werd ik niet meer warm haha. Ben benieuwd of ik eigenwijs ga zijn dit jaar. Ik heb nu in elk geval wel een extra dekentje en goede slaapzak mee :slight_smile:

Ik neem trouwens nooit een zaklamp mee, heb er 1 op een powerbank en 1 op mijn telefoon.

1 like

Ik ben nu op Best Kept Secret en wou even laten weten dat het top is! Weer valt tot nu toe ook alles mee. Best perfect zelfs. Niet te koud en niet te warm.

9 likes

Zo jaloers, haha. Ik wil(de) de Arctic Monkeys heel graag zien.

Naar Drift vandaag! Hopelijk valt het weer mee.

2 likes

Gaan er meer mensen vandaag naar lakedance :smile:?

Ze waren top he! Stellen live nooit teleur

1 like

Ik ben zo jaloers op iedereen die nu op Best Kept Secret is! Maar gelukkig over drie weken wel naar Down the Rabbit Hole

3 likes

Ik ga voor het eerst naar Pukkelpop!

1 like

Kleine update: vandaag is wel heul warm haha

1 like

Ik vond best kept gisteren ook echt top! Arctic monkeys waren zo gaaf. Stonden redelijk vooraan. Heerlijk! En om 00.00 was ik jarig. Beste kado ooit.

Wij hadden trouwens dat long table dinner gedaan…echt een aanrader. Super lekker eten en lekker decadent met mes en vork aan tafel eten op een festival haha. Leuk ook omdat je met zijn allen deelt. Leer je direct weer mensen kennen.

3 likes

@Damnatio @Blush @palmboom hoe vonden jullie Drift?

Ik vond het leuk, maar vind het echt ieder jaar minder worden. Ik vond de opzet ook jammer, normaal is er altijd zoveel open ruimte en nu niet. En zooo druk bij de wc’s (in het begin vooral).

Ik heb vooral bij Dhrome en Boomshakalak gestaan! Verder alleen heel even bij Elektrabel en Underpants geweest.

1 like

Ik vond het ook leuk, heb een heel goede dag gehad.
Vond de line-up niet zo dit jaar, maar ik moet ook eerlijk zeggen dat het me tegenwoordig minder uitmaakt omdat ik ook voor een heel groot deel ga omdat ik iedereen daar tegenkom. Is altijd heel leuk.

Ik vond de opzet wel leuk, met die containers, maar ik dacht wel: zijn zoveel stages nou nodig? Volgens mij waren het er aan het begin 2 of 3 en dat was ook prima.

Vond het wel weer jammer dat er zo weinig schaduw is. Is natuurlijk ook niets aan te doen op zo’n fabrieksterrein. Het was weer zoals altijd, een 4 voorspeld en stralend weer. Vond het soms wel even heel erg heet, maar toch veel beter dan regen en onweer.

1 like

@Damnatio @monkeyslut ik vond het heel leuk! Maar moet eerlijk zeggen dat ik alleen 1x herfstdrift als vergelijking heb. Vriendin die vaker ging vond het wat minder idd. Gaan jullie ook naar Nest? Dat was echt top vorig jaar! Lekker klein ook en heel gezellig!

1 like

Ik denk het wel.
Ben nog bij het allereerste feestje van subcultuur geweest en mijn ex is goede vrienden met de oprichters van subcultuur dus ik ken ze via hem ook redelijk. Vind het knap wat ze hebben opgericht en ik gun ze het succes ook wel, dus ik vind het wel leuk om daar even te kijken. Plus, ook weer een leuke manier om veel bekenden te zien. Vond het vorig jaar alleen wel heel koud weet ik nog.

Koud? Ik had gewoon jurkje aan toen! Vond Nest een gezelligere sfeer, maar zo’n fabrieks terrein heeft ook wel wat.

@Blush @Damnatio ja ik wil ook weer naar het Nest! Vond het vorig jaar heeeeel leuk, lekker klein en alles dichtbij elkaar.

1 like

Jaaa ik vind het altijd een top feestje omdat er zoooveel bekenden zijn. Maar ben het eens dat de opzet steeds minder wordt. WC rij en begin was echt niet te doen in het begin met die hitte. Ik heb vooral bij drohme gedanst en gechillt, lekker onder de bomen en gezellig.
Ik ga ook naar t nest ja! Is wat ruimtelijker opgezet en vond ik ook vorig jaar top!

2 likes

@palmboom ik ben benieuwd wie jij bent! En of ik je in het echt ken of zou herkennen. Zat je ook op het oude forum?

Ik wil deze zomer nog naar wat technofestivals in Amsterdam gaan, maar heb het idee dat er echt minder aanbod is dan voorgaande jaren?
Ik ga in ieder geval naar gaasper pleasure maar dat is dit jaar ook voor t laatst :frowning_face:

Ik heb me net een soort van aangemeld op een site om met een paar mensen naar Pinkpop te gaan die ik totaal niet ken, haha. Ben heel benieuwd hoe dat gaat verlopen enzo. :joy: Hoop maar niet dat er een seriemoordenaar bij zit.

3 likes