Festivaltopic

Ikkkkkkkkkk! Degene met wie ik ga moet gewoon werken, dus wij zijn er pas in de avond denk ik. Hoop dat we nog op camping 6 kunnen.

Ik hoop ook dat de weersvoorspellingen wat beter worden, beetje regen is oke, als het maar niet het hele weekend regent.

Ik ook! Tot nu toe zien de weersvoorspellingen er niet zo best uit, hopelijk trekt het nog bij. Ik sta meestal met een groep vrienden op 3 en we proberen er op tijd bij te zijn, in de vroege ochtend al die kant op.

1 like

Oh hahaha ja dan sowieso.

Ja wij gaan ook om 7 uur rijden, dan zijn we om 9 op het terrein. Vorig jaar waren we er een stuk later, dus ik ben heel erg benieuwd! We zijn nu ook met een groep met 4 tenten, dus we hebben wat ruimte nodig.

Ik ga in ieder geval regenlaarzen en een poncho meenemen en dan komt het vast goed!
Moet alleen wat extra handdoeken mee, want die kunnen nu niet lekker drogen op de tent terwijl ik aan het dansen ben haha.

1 like

Wij staan tot nu toe altijd op camping 2 met een hele grote groep, hopelijk lukt dat weer! De weersvoorspellingen zien er echt rot uit ja. Dan maar wat poncho’s inslaan en dr martens mee.

1 like

Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb vorig jaar soms gewoon lekker 8 uur lang geslapen op camping 6 haha. Ga daar dit jaar weer staan en hoop rond de middag er te zijn. Meestal nog wel genoeg plek

5 likes

Zijn er FF’ers op Sziget? Hoe vonden jullie het gisteren? Wat een drama qua hoeveelheid mensen. :scream: Mijn vriend en ik zijn kwartier voor het einde van Ed gegaan en daardoor konden we nog relatief snel een taxi in. Ik zag later foto’s van echt grote chaos op weg naar buiten!

Ik krijg steeds meer zin in Lowlands! Ik moet alleen nog wel even goed kijken naar wat er komt, ik ken heel veel dingen niet en ben “bang” dat ik iets mis wat heel leuk is.

Hoe ziet jullie programma eruit? En hebben jullie nog aanraders? Ik wil naar het volgende:

Vrijdag: Jungle, Jorja Smith, de Staat
Zaterdag: NAO, Billie Eilish, MY BABY, Paul Kalkbrenner, Anderson. Paak
Zondag: HONNE, Willem, Franz Ferdinand, Parcels, Thomas Azier, Tame Impala

Denken jullie dat asap rocky nog komt? Ik las dat ze nog niks hebben gehoord van het management.

Ik vind trouwens die spotify playlist echt kut? Er staat maar 1 nummer per artiest in en ook dingen van vorig jaar volgens mij. Oh en ik vind de huisstijl ook zo lillek. Ok dat was het weer.

2 likes

Ja ik! Ik was er vorig jaar ook, dus ik had me wel voorbereid op chaos. Maar ik was er vrij laat (door enorme drukte op de weg hebben we een half uur in de taxi gezeten) dus ging er van uit dat het vrij gemakkelijk zou verlopen. Bij 't inchecken was er weinig wachttijd, maar door slecht internet op de camping lukte het steeds niet op geld op 't polsbandje te zetten. Wat een gedoe joh, moesten uiteindelijk eerst contant geld pinnen en dan weer terug om 't op dat bandje te zetten. En drinken halen duurde ook echt rete lang dit keer. Hebben gewoon een half uur van Ed sheeran gemist, terwijl we om kwart voor 8 al in de taxi zaten :see_no_evil:

Mn vriendinnen en ik zeiden al, gisteren was het uitverkocht en dan is het eigenlijk te massaal om nog goed te kunnen organiseren als je voornamelijk studenten hebt aangenomen op 't festival.

Ja Tommy Genesis ben ik gaan luisteren door jou! Ken niet zoveel nummers maar vind t wel nice. Dus die ga ik even toevoegen. En andere dingen ga ik ook nog even luisteren, thanksss.

Ja ik denk dat wij op camping 6 komen te staan!

Zou ik ook leuk vinden, ik ben met 1 vriendin en die weet wel dat ik op het forum zit en is wel makkelijk maar is mss toch een beetje gek.

Haha nou allemaal 's morgens een foto posten van wat je aan hebt. Dan kunnen we in ieder geval naar elkaar zwaaien!

2 likes

Ja ik! Vet veel zin in Kobosil, en ik ga sowieso ook langs Paula Temple en I Hate Models.

1 like

Ja ik ben er! God die drukte was echt niet te doen. Hoop echt dat het wat rustiger blijft vanavond man man man.

Volgende week zaterdag Pukkelpop! <3
Ik zou eerst alle dagen gaan, maar mijn gezondheid laat het helaas wat afweten. Kan er gewoon op de fiets naartoe gezien het georganiseerd wordt in de buurt van mijn stadje.

Ik ga sowieso lekker dansen op Compact Disk Dummies, De Jeugd van Tegenwoordig, The Subs, Chase & Status / SOHN, Paul Kalkbrenner & Ilse Liebens.

1 like

Ja, het was echt idioot met dat betaalsysteem en de rijen! Wij konden nog 1x iets op de bandjes zetten en erna vloog alles eruit.

Ik ben er al twee keer eerder geweest en dit nog nooit meegemaakt. Maaar als ik het goed begrijp hebben ze ook gewoon de hoeveelheid dagtickets die ze in de verkoop deden wel 2x verhoogd. Dus het was uitverkocht en de week erna waren er weer ‘extra tickets’ en erna nog een keer. De dagtickets waren namelijk pas een dag van tevoren uitverkocht, terwijl hij zoo populair is. Gewoon veel meer verkocht dan eigenlijk kon op zo’n eiland. :roll_eyes:

@Opheliac Het zou vanavond dus wel normaler moeten zijn! Ik heb in ieder geval dit nog geen enkele dag zo erg gezien de vorige twee keren.

Tommy Generis komt tegelijk met Royal Blood uggghh. Maar als het regent dan zal ik hier mn outfit ff posten en meeten we in de Xray haha.

2 likes

wat doen jullie op je tent om m herkenbaar te maken haha

Ah ja vorig jaar was het op sommige dagen ook wel echt druk vond ik.

@instantramen wij hebben een Nederlandse en Amsterdamse vlag hangen

1 like

Ik ben ook op LL volgende week en ik ben altijd in om iemand te moeten hoor! Mijn vriendinnen kennen het forum of zijn van het forum, dus geen probleem :stuck_out_tongue:

2 likes