Haha wat lief dat je hieraan denkt. Ik ben er weer helemaal! Veel dutjes en slechte tienerfilms have done the trick 
Ja! Iedere dag, douchen kost een muntje en je hebt geen beperking qua tijd. Ik vond de douches echt lekker, goede straal en lekker warm. Ik was meestal rond half 9 bij de douches en dan was ik met 10 minuten aan de beurt.
Weet er iemand toevallig of je (flessen) prosecco kan halen op lowlands? Want dan ga ik een fles aperol meenemen 
Ik kom donderdag rond 11u ochtend aan op terrein. Is er dan nog voldoende plek voor een tentje op camping 1 of 2? Of is het ge lijk om 9u al vol?
Vorig jaar was er rond dat tijdstip nog genoeg plek voor ons kamp met 8 tenten. Wij stonden tussen camping 1 en 2 op zo’n ‘vergeten’ strook gras tusssen beide ingangen (vlakbij Miele power wash). Zou daar ook kijken want was goeie spot!
Wij staan dit jaar op de gllamcamp maar we vertrekken toch om half 7 's ochtends donderdag gewoon omdat dat traditie is
Haha, wij 7 uur en zijn dan ongeveer 8:10 daar. Huur je een tent bij de glamping?
Ja we hebben festipi’s 
Mijn vriend en ik nemen geen gasstelletje mee naar LL maar nu hebben we een discussie: kan je knakworsten gewoon koud uit het blik eten? 
Ja en zo zijn ze lekkerder!!!’
Zijn die pendelbussen een beetje te doen? En is dan vanaf Dronten of Lelystad het beste of maakt dat niet uit?
Ik heb vorige week spontaan besloten besloten om dit jaar mee te gaan naar Lowlands.
Jammer genoeg alleen maar van vrijdagavond tot zondag maar goed ; dat hoeft de pret niet te drukken :’)
Zeker!
Net een bananenbrood gebakken voor in de ochtend bij de tent heb er ook helemaal zin in!
ZO veel zin in Lowlands! En in vegaknakworsten
Had gehoopt dat er misschien een standje zou zijn die prosecco verkoopt haha
Ik heb net nog even bier en wodka gehaald en wat broodjes en chocopasta. Heb er zoo veel zin in!
Jazeker, dat is echt fantastisch festival (kater) voedsel
Ik weet het niet :(. Ik had al niet echt zin en de zin kwam ook maar niet. Ik ben ook best wel moe de laatste tijd en ik kon geen vrij krijgen voor volgende week dus zag daar ook erg tegen op. Beetje suf dat ik me zo laat beïnvloeden door werk maargoed
Ja wie weet krijg ik spijt! Ik hoop voor jullie op aardig droog weer! En ik zie de instastories wel voorbij komen