Festivaltopic

Ik doe meestal vlaggetjes. Dit jaar was het niet nodig, want ik huurde een tent en had onthouden waar 'ie stond (En welk nummer die had, maar dat schijnen lolbroeken weleens te verwisselen). Overigens was ik mijn tent vorig jaar alsnog kwijt, ook al had 'ie vlaggetjes :joy:

Ik ga zelf niet meer naar een festival dit jaar (hoop volgend jaar echt eens naar Lowlands te gaan, wil al sinds ik een tiener ben, haha, maar durfde nooit alleen), maar geniet echt van de verhalen hier <3 Heb Lowlands dit jaar overwogen, maar zit volgende maand ook al in Londen en dat is al duur genoeg.

1 like

Leuk! Ik weet hoe je eruit ziet dus ik zal ff hoi zeggen als ik je zie (en durf op dat moment haha). Twee jaar geleden ook twee ellegirls ontmoet (ofja eentje kende ik al, andere niet).

@Wonderland girlinred is leuk!

2 likes

Ik ga morgen naar Groningen!! Paradigm, echt zo’n zin in
Eerst nog werken tot 15.30 pff en dan 2.5 uur met de trein
Hoogstwaarschijnlijk gaan we vrijdagnacht en dan zaterdag overdag
@Nachtburgemeester misschien post ik een foto van m’n outfit, wie weet spotten we elkaar! Of jij mij dan haha, geen idee hoe jij eruit ziet

2 likes

Niets haha! Maar ik weet hoe mijn tent eruit ziet en waar hij staat, dus dat komt goed. Je kan anders ook in de maps app de locatie markeren, dan kun je hem gewoon met je telefoon met gps vinden. Dat doe ik ook altijd met waar ik mijn auto heb geparkeerd op het grasveld!

Ik ben op sziget, slapen in de stad. Maar wat zijn de mannen hier ontzettend gladjakkerig in de stad zelf zeg. Ik voel me echt niet veilig hier.
Op het festival valt het overigens mee

Zooo veel zin in LL

Ik heb best wel wat dingen die ik wil zien:
Vrijdag: Donnie, the Growlers, the Streets, Ziggy Marley, Royal Blood, Honey Dijon, Legowelt, Ki/KI
Zaterdag: Joost, Billie Eilish, MY BABY, Paul Kalkbrenner, Anderson. Paak, Twenty One Pilots, courtesy, Helena Hauff, Matrixxman
Zondag: Tamino, Willem, James Blake, Franz Ferdinand, Modeselektor, Parcels, New Order, Tame Impala, Marcel Dettmann

2 likes

Leuke outfit!! Niet koud? Je gaat t hele weekend toch? Twijfel zo over m’n outfit, ook door de wind van morgen, want de temperatuur is wel redelijk… hele koffer mee zo meteen
Ja is goed, Spanje?

Prachtig weer tijdens Lowlands… ik heb maar even regenlaarsjes besteld

2 likes

Jaaa de tering wat druk.
Wij gaan drie dagen, dus vandaag laatste dag. Heb nog niet alles kunnen eten #huilen. Laatste keer Sziget was zes jaar geleden, prijzen zijn wel extreem gestegen. Volgende week wel nog Lowlands, ook werken, met bijna veertig man. Dus wordt een uitdaging.

Haha ja ik ga ze morgen scoren! En ik wil ergens een leuke poncho kopen. Dan komt het helemaal goed :smile:

1 like

Nou ik ben ook echt een watje maar ik kijk ook wel op tegen het weer. :sob: Heb alleen festivals meegemaakt met zon tot nu toe dus weet ook niet echt wat ik kan verwachten. Mensen nog praktische tips voor de voorbereiding? Dr Martens, extra sokken en poncho gaan mee. En veel plastic zakken en vuilniszakken.

Regenjas/heel veel ponchos. En op de camping een partytent. Ik heb 2 festivals meegemaakt waar het echt alleen maar regende, en uiteindelijk ook heel erg naar mijn zin gehad. Na de eerste regenbui boeide het me toch niet meer. En veel podia zijn in tenten!

3 likes

Hahahaha aaah thanks voor de tag!! Voel me ietsje beter nu.

@ iedereen die wel gaat; alsnog heel veel plezier. Ook met regen is het gewoon een fantastisch festival natuurlijk!

(bergamot en ik zijn gewoon heel erg jaloers dat we niet kunnen dit jaar)

1 like

Ik ga straks even regenlaarzen en een poncho scoren! Verder doe ik mijn kleding in plastic zakken in mijn backpack, apart zakje voor ondergoed, een voor shirtjes etc.
Vooral veel droge sokken meenemen en je schoenen voor de zekerheid nog een keertje inspuiten met waterproof spray voor je gaat!

Waarschijnlijk een overbodige tip, maar kijk ook goed naar de plek waar je tent komt te staan. Check of het niet afloopt, of dat er kuilen in de grond zitten.
Neem voor de zekerheid ook een rol tape mee, mocht er een gaatje in je tent zitten kun je hem dichtplakken!

4 likes

Ik heb veel veel zin in lowlands, hopelijk valt t weer uiteindelijk een beetje mee! Geen idee op welke camping wij gaan staan, voorgaande jaren zaten we meestal op 1 of 3.

Dit is m’n lijstje wat ik graag wil zien, kijkend naar voorgaande jaren ben ik waarschijnlijk ook vaak in de hacienda te vinden haha

Vrijdag: IAMDDB, FKJ, Ronnie flex, Jareeau Vandal, Jorja Smith, Channel tres, honey dijon, hunee, sango en carista
Zaterdag: nao, juice wrld, Anderson Paak en sg lewis
Zondag: honne, Willem, James blake, loyle carner, asap (als hij nog komt), lil uzi vert, tame impala, antal en mall grab

2 likes

Regenlaarzen aan en lekker dansen in de regen! Nat wordt je toch wel, dus als je dat maar meteen accepteert kan het alleen maar meevallen. :slight_smile:

Verder gaat het vast niet 4 dagen non-stop regenen, ik denk eerder wat losse buitjes met genoeg mooie momenten tussendoor!

Veel plezier iedereen die gaat! Het wordt vast superleuk, ondanks de regen.

2 likes

Die regen voorspelling is echt balen! Het scheelt dat ik weinig wil zien bij de Alpha. Heb net wel al waterproof eyeliner gekocht haha. Maar de voorspelling was gisteren weer zo anders dan vandaag, ik denk dat het nog wel redelijk goed komt.

Vanmiddag ga ik m’n backpack alvast een beetje inpakken. Heb er mega zin in!!

1 like

Het kan ook nog zo erg veranderen. Ik ben dit weekend op een festival en vorige week voorspelden ze nog 12 mm regen en nu 0.2… ik hoop dat het voor jullie ook mee valt!! Regen op zich vind ik nooit zo erg maar wel naar als je er ook bij kampeert, als je niet kan ā€œbijkomenā€ van de regen zeg maar. Komt vast goed!

3 likes

Ik zit as we speak op een dixie op lakedance bij te lezen :joy:. Niemand anders hier?

1 like

Pff volgende week met Lowlands een lekker contrast met m’n drie dagen Sziget :joy::tired_face::cry:

1 like