Ik zoek nog een partytent voor lowlands, maar action heeft niks Waar halen jullie? Beetje goedkoop want hij zal het toch niet overlevenā¦
Ik ga voor het eerst naar Lowlands en baal wel echt van het weer⦠Maar bij de Primark hebben ze regenjassen voor een tientje, heb gister een leuke rode gekocht! Maar hoop dat het mee gaat vallen
Lowlands zelf heeft ze ook! Zullen wel hard gaan dit jaar
Ik ben al aan het inpakken voor LL, weinig tijd verder deze week. Ik ben er donderdag vroeg al!
Wooow, worden er ook concerten gehouden daar?
Wij hebben een van de leen bakker!
Woow hoe chill!
Oh heb deze gemist! We waren er toen nog wel. Wel uitgekeken naar je outfit maar niet gespot
Hoe heb je het (gehad)??
Ik ga wel heel het weekend! Nouja zaterdag en zondag dan. Slapen zaterdag op zondag in een hotel (Maandag 07:00 beginnen vergeten we even )
@Luipaard ga jij eig?
Ik ga ook! @Batalash
Ik ga alleen zaterdag. Wel een weekend overwogen, maar alleen zaterdag komt voor ons toch beter uit.
Haha ja idd ff outfitfotoās delen! Met dominator kwamen @MevrouwMand en ik elkaar wel 2x tegen en vroegen we nog aan elkaar of de ander jou al gezien had. Maar allebei niet.
Ik denk dat ik het meest naar de early stages ga (zowel early hardstyle als hardcore) en pussylounge
Ja klopt ook! Vorige week besloten toch maar zaterdag Ʃn zondag te gaan. Die maandagochtend hoef ik toch niet de vloer op, lekker wegrotten op kantoor
Ik ga ook. West friesland represent.
Veel lowlands gangers hier, leuk . Vorig jaar voor het eerst gegaan en dit jaar weer maar dan met een camper. Iemand nog aanrader om te bekijken?
heb stiekem het meeste zin in Ronnie flex hahaha.
Hallo daar aan de andere kant v het water . Ik sta het meest bij de raw. Maar ik ben ook zeker bij de rememberstage
Nee, moet dan nog werken tot 22:30.
Ik weet niet zo goed waar ik ga zijn. Ga ik met de groep mee en bij de hardstyle areaās zijn. Of lekker mijn eigen plan en early hc, industrial en uptempo in mijn 1 bezoeken.
Zag btw pas gisteravond dat het van 13 tot 01:00 is!
Moet met LL van 16.00-00.00 op vrijdag werken, meh. Naja kan ik wel een keer de donderdag tot 't gaatje ipv van half zeven opstaan om dan te werken. Huil wel om 't missen van Ziggy Marley en The Streets
Voor de Lowlands-gangers; nemen jullie nog een partytent mee of iets anders om onder te zitten? Vorig jaar hadden we wel een partytent, maar die was toen echt heel erg overbodig en 300x omgewaaid en stuk. Dus die hebben weggegooid, maar nu begin ik toch te twijfelen of we iets moeten regelen.
We willen het liefste op camping 2 staan, dus ik wil eigenlijk ook niet te veel mee waar ik mee moet slepen. Ik ben heel erg in dubio haha.
Vanwege het weer ?
Als je met een groep bent en je weet hoe je zoān ding stevig vast kan zetten vind ik het het zeker wel waard.Tenzij je ook een grote normale tent hebt waar je met zān allen droog in zou kunnen gaan zitten mocht het nodig zijn. Vorig jaar miezerde het 1 keer, dit jaar denk ik dat 't wel iets meer zal zijn.
Alhoewel ik ergens ook wel denk dat het mee zal vallen, die regen. In alle jaren dat ik ben geweest heb ik nooit het gevoel gehad dat het verpest werd door het weer behalve toen het alle dagen 30 graden was.