Vorig jaar hebben we hem dezelfde nacht met grof geweld af kunnen breken omdat door wind en regen hij pp onze tent kwam en die ging lekken.
Welke kleuren zouden de bandjes van LL dit jaar hebben?
Ik ken heel weinig van LL dit jaar. Wat zouden jullie aanraden als je van singer-songwriter houd?
Ik wil ook naar haar!! Hopelijk wil mn vriendin ook.
Weet niet echt of het onder singer songwriter valt maar ik ben mega fan van Jorja Smith @Sjern
@Fukaeri zelfde als de website en app denk ik. Lelijk iig
Ik ben nu even alles aan het luisteren, dus ga haar ook gelijk luisteren, thanks! Girl in red is leuk!
Ah dan ga ik ook nog ff naar hem luisteren! Wat is je favo nummer/zijn je favo nummers?
Wow ik kan gewoon een dag maatschappelijk verlof krijgen op mijn werk om vrijwilligerswerk te gaan doen op een festival (in het buitenland)(en ik krijg ook al het kaartje gratis voor de rest van het festival als ik daar vrijwilligerswerk doe). Haha chill.
Is het eigenlijk een no-go om een stukje “gras” te reserveren voor vrienden die nog komen¿
Vind ik wel, maar het hangt er ook een beetje vanaf hoe druk het op dat moment is. Als er nog heel veel ruimte op de campings is kun je het wel proberen, maar als het al heel druk is denk ik dat er ook mensen zijn die daar dan gewoon willen staan. Ik zou dan persoonlijk zorgen dat ik alle tenten meeneem en opzet en dat zij bijvoorbeeld de boodschappen meenemen.
Deden wij vorig jaar wel hoor en dit jaar bij dtrh. Benoemen dat er nog mensen komen en dan had iedereen daar ook gewoon begrip voor. Als dat niet het geval is kun je het plekje ook niet claimen, maar dat heb ik nooit meegemaakt. Bij ons was het vorig jaar overigens dat wij er in de ochtend waren en een paar tenten kwamen pas donderdagavond. Stonden tussen camping 1 en 2, dus zeker niet rustig. Succes
@niceanijs @George gaat maar om één tentje dus misschien wel de moeite waard, zo’n hekel aan al dat logistiek gedoe hahaha
Wat wel chill is, als iedereen nou z’n kaartje verkoopt vanwege de regen is het niet zo tyfusdruk als voorgaande jaren
Nou dan is het zeker het proberen waard!
Ik twijfel er serieus aan om toch te gaan met deze prijzen. Twee jaar geleden moest ik de vrijdagmiddag dat het al begonnen was iedere 10 seconden refreshen op ticketswap voor een veel te duur kaartje
Lowlands valt nooit tegen!
Eén tentje vind ik wel kunnen hoor. Gewoon proberen!
Wij doen altijd ruim opzetten en dan kunnen er vrijdagochtend nog wel 6 tenten tussen gepropt worden haha. En anders even beetje overleggen met de buren. Komt altijd wel goed!
Haha ja dit heb ik ook een beetje! Ik heb er ook alsnog zo veel zin in, mijn regenlaarzen en poncho liggen klaar, dus laat maar komen die regen!
Ja ik ga denk ik ook voor korte broekjes met panty’s!
Ik krijg er steeds meer zin in. En vind de regen ook niet zo erg, alle mensen die daardoor afhaken zijn toch niet gezellig (grapje).
Ja mijn tactiek zijn jurkjes met eventueel panty’s, die drogen lekker snel! Vorig jaar ging ik iedere nacht tot een uur of 5/half 6 door. Ik ben bang dat dat dit jaar weer gaat gebeuren haha!