Hier ook elke dag kort broekje of jurkje met trui of vest!
Ik ga iedere nacht wel het nachtprogramma meepakken. Ben wel echt van de techno maar vind het nachtprogramma niet heel bijzonder.
Welke camping gaan jullie staan? Ik ga voor camping 3
Hier ook elke dag kort broekje of jurkje met trui of vest!
Ik ga iedere nacht wel het nachtprogramma meepakken. Ben wel echt van de techno maar vind het nachtprogramma niet heel bijzonder.
Welke camping gaan jullie staan? Ik ga voor camping 3
Wij gaan ook voor camping 3!
Proberen ook om al half 8 in de autorij voor de ingang te staan
Slim ik was eigenlijk van plan rond 9 uur weg te rijden vanuit 024, hoop dat we dan nog een plek vinden op de camping. Misschien toch maar veel eerder vertrekken…
Wij gaan voor 1 of 2 inderdaad haha, dus dat is om 7 uur wegrijden vanuit Amsterdam!
Nemen jullie eigenlijk een gasstelletje mee? Ben echt ultieme festivalnoob haha
Oh chill!!! Ga ik zo meteen even langs dan
Douchen jullie op lowlands?
Ja!
Ik ben eigenlijk wel blij dat ik pas donderdagavond ga, in de ochtend en middag valt de meeste regen
Als je in de nacht gaat tussen 4 en 6 kun je altijd wel direct doorlopen
Ja maar meestal één keertje en de rest met doekjes! En droogshampoo
Ik vind als ik per uur en alles kijk de regen best meevallen, maar kan nog alle kanten op. En anders als 't ff regent een tent induiken en onverwachte optredens meepikken
Ik skip douchen op festivals meestal maar heb dan ook deze holy grail bij me
Haha wat lief dat je hieraan denkt. Ik ben er weer helemaal! Veel dutjes en slechte tienerfilms have done the trick
Ja! Iedere dag, douchen kost een muntje en je hebt geen beperking qua tijd. Ik vond de douches echt lekker, goede straal en lekker warm. Ik was meestal rond half 9 bij de douches en dan was ik met 10 minuten aan de beurt.
Weet er iemand toevallig of je (flessen) prosecco kan halen op lowlands? Want dan ga ik een fles aperol meenemen
Ik kom donderdag rond 11u ochtend aan op terrein. Is er dan nog voldoende plek voor een tentje op camping 1 of 2? Of is het ge lijk om 9u al vol?
Vorig jaar was er rond dat tijdstip nog genoeg plek voor ons kamp met 8 tenten. Wij stonden tussen camping 1 en 2 op zo’n ‘vergeten’ strook gras tusssen beide ingangen (vlakbij Miele power wash). Zou daar ook kijken want was goeie spot!
Wij staan dit jaar op de gllamcamp maar we vertrekken toch om half 7 's ochtends donderdag gewoon omdat dat traditie is
Haha, wij 7 uur en zijn dan ongeveer 8:10 daar. Huur je een tent bij de glamping?
Ja we hebben festipi’s