Ahhh jammer, misschien nog ticketswap in de gaten houden? Nee, ben nog nooit naar nox geweest, ken het alleen van naam en weet dat t in Eindhoven is, beetje ver voor mij haha. Maar leuk, veel plezier alvast! Love Dimension, heb hem inmiddels al heel vaak zien draaien. Ik kijk vrijdag het meest uit naar The Prototypes (echt één van mn grootste favo’s) en zaterdag naar Andromedik!
Naah misschien is even rustig aan doen ook wel goed voor me. maar UGH Prototypes en Andromedik zijn allebei 
Jij ook veel plezier alvast! 
Rotterdamse rave gepakt vorige week en was top. DTRH line up zag er idd nice uit. Wil sowieso LL pakken dit jaar.
Rotterdamse rave outdoor, DTRH en LL voor volgend jaar staan op de voorlopige planning. Even kijken wat er evt nog bij kan komen of eraf maar ben bang dat ik dan al blut ben lol.
Hier ook! Line up nu al erg goed, wat erbij komt voelt als een soort bonus (of overdrijf ik nu een beetje haha, ben gewoon echt super enthousiast over dtrh)
iemand toevallig een campingkaart van de Zwarte Cross over? 
Limburgers die naar parkcitylive gaan?
Het duurt nog even, maar ik heb in ieder geval weer kaartjes voor de Zon! 
Whoop whoop, early bird tickets voor Welcome to the Future binnen 
Ik ga elk jaar traditioneel met een grote groep op het fietsie heen, nu al zin in!
Ik had al kaartjes in de presale gekocht maar zojuist is de Line up van The Crave bekend gemaakt en ik ben zo blij! Echt leuke namen
Nog niemand om mee te gaan (kans is groot dat dat zo blijft) maar het is 1 van m’n favoriete festivals dus ik ga sowieso. Echt een aanrader! Wellicht tegen die tijd een meeting als er mensen van hier gaan (die ik hiermee heb overgehaald)?
Ik ga ook naar the crave! Moet nog wel een kaartje halen
Yes ik ga ook!
@Natiui @crazyvibes leuk! Al eerder geweest ook? Ik krijg alweer zo’n zin in het festivalseizoen met al die vvk/aankondigingen
Ik ben nog niet eerder gegaan. Afgelopen zomer waren vrienden gegaan en die vonden dit het leukste festival van de zomer, dus ik heb me laten overhalen!
Lekker gewerkt pik!
Ik dus hehe
& @Natiui nee ik ben nog niet eerder geweest, maar wel veel goede verhalen gehoord en nu ook helemaal om door de line up, echt zin in!
Wat maakt het je favoriete festival? En zelfde vraag voor jouw vrienden eigenlijk @Natiui.
Juni is altijd een drukke maand, maar als ik dat weekend geen dienst heb dan wil ik wel bij je aanhaken @Brum 
@crazyvibes @Natiui leuk te horen dat het enthousiasme zo gedeeld wordt, krijgen jullie geen spijt van denk ik!
@Sax ja ik weet niet wat het is, maar de Line up is altijd goed (afwisselend groot en lokaal en/of nog wat onbekender talent), leuk publiek (ik voel me er ook niet jong, vorig jaar was ik net 27), niet te groot terrein dus voelt knus maar wel heel duidelijk aparte stages, ook qua muziekstijlen
Oh en ik houd vooral niet van te veel poespas, qua aankleding van het festival en de mensen haha en ik heb hier ook echt het gevoel alsof het om de muziek draait, goeie sfeer dus
Enig punt van kritiek is dat ze vorig jaar met 25 graden geen waterpunten hadden maar daar hadden ze dan ook VEEL commentaar op gekregen dus dat zouden ze fixen volgens mij dit jaar
@Morganfreeman ja lijkt me leuk!! Beetje spannend wel natuurlijk haha maar komt vast goed
Vrienden van mij vinden de sfeer heel fijn en de line up!
Omg the Strokes op BKS en Werchter!!
Awake tickets in de pocket!