Jaaa ik hou echt wat meer van de hardere techno! Intercell is ook nog een optie, alleen ik vind 3 dagen toch nog best wel heftig
Ik ook! Ik ben vorig jaar geweest en dat was heel leuk, hadden er toen ook heerlijk weer bij! Hopelijk is dat dit keer ook zo haha
Ja snap ik, zou ik ook geen zin in hebben hoor haha.
Ga je dan ook naar Rdam Rave in december?
jaa sowieso! Met die line up kan ik het uiteraard niet missen. Reaktor is ook 29 november en 30 november, dus daar kijk ik ook echt enorm naar uit
Ik ben zelf ook nog nooit geweest, heb er wel veel zin in! Schijnt inderdaad heel erg om de beleving te gaan ja!
Hoe was het bij jullie vandaag?? We hebben zoooo erg genoten, wel twee keer een regenbui gehad maar fuck it, heb regendansjes gedaan met een poncho aan! Had ook zo zijn charme
en na regen kwam zonneschijn
Blackout in Utrecht op 15 november? Is wel nog geen line-up bekend geloof ikā¦
Korsakov wil ik misschien ook heen!
Wij willen naar Blijdorp winter gaan! Maar daar is helaas nog niks officeels over bekend.
Ik ga nog naar winterpark festival, smĆØrrig Halloween festival, bontgenoten winterfestival en Brabants verbond wintercursus. Vind het echt leuk dat een ook in het najaar/winter steeds meer feestjes zijn hier in de buurt!
Ik ga morgen naar Draaimolen maar de vriendin waarmee ik zou gaan is ziek dus gaat waarschijnlijk niet morgen ben in staat alleen te gaan want heb er zon zin in maar ben nog nooit alleen naar een festival geweest dus twijfel. @August @Gebruikersnaam willen jullie eventueel adopteren? Ik ben heel gezellig!
Jij gaat of ging wel regelmatig alleen uit toch? Denk je niet dat alleen naar een festival dan ook prima te doen is? Gaan er veel bekenden van je?
Ik ben 1x een soort van alleen naar decibel geweest, daar waren heel veel bekenden, dus was dan ff met die en dan weer ff met iemand anders. Vond dat heel chill, want Ik hoefde met niemand rekening te houden en kon lekker doen wat ik wilde
Ja klopt! Ik ga alleen uit, of er nu bekenden zijn of niet. Maar voor mān gevoel is dat anders, omdat je dan in het donker bent, het korter is, en het echt dansen is (vaak zijn er zelfs amper plekken om fatsoenlijk te zitten)
En op een festival vind ik t ook wel lekker om een beetje te dwalen, af en toe te chillen, en dat vind ik anders, ik heb ook t idee dat ik zo aangekeken word op een festival, ook al is dat waarschijnlijk niet waar
Er gaan helaas geen bekenden, kom zelf ook niet uit Tilburg, dus dat is wel echt alleen alleen.
Als ik dit zo lees dan besef ik ook wel dat t verschil in mān hoofd zit, misschien moet ik me er maar eens overheen zetten!
Rotterdam Rave! En ik denk ook naar Kraak eind november.
Toffler indoor ga ik niet heen. Klein beetje jaloers, want ik heb Speedy J echt al jaren niet meer gezien en dat is toch wel een van mijn favoriete djās.
Het lijkt me trouwens leuk om een keer een FF-meet te doen rond een uur of 4 haha.
Als je het echt een heel leuk feest vindt en daardoor graag wilt gaan zou ik het gewoon doen. Tenzij je heel lang moet reizen, dat vind ik wel een nadeel van alleen naar een festival.
Maar ik denk juist dat op een festival iedereen in zoān goede mood is dat je bij iedereen die je wilt (even) mag aansluiten en dat dat juist heel leuk kan zijn
Rotterdam woon ik! Dus 35 minuten met de trein, valt nog mee. Ik ben ook een paar keer in Amsterdam alleen uit geweest en dat is langer.
Met alleen uitgaan heb ik inderdaad ook gemerkt dat contact leggen nooit een probleem is, het valt mensen ook vaak wel op als je alleen bent en dat heeft bijna altijd tot leuke gesprekken geleid. En zo niet, dan ben ik ook alleen dus ren ik gewoon weg, in je eentje verdwijn je makkelijk in de menigte. Ik ben overtuigd!! Wie weet gaat die vriendin alsnog en zo niet dan ga ik zelf, en kan er altijd een draaimolen meeting gepland worden aldaar?
35 minuten is goed te doen idd. Veel plezier iig alvast!
Ah balen, maar veel plezier! Wordt vast leuk
Heee je mag morgen altijd DMāen! Ik ga mijn best doen te kijken, waarschijnlijk ben ik wel drunkie hoor haha! En ik ga sowieso nog even knuffelen met @Gebruikersnaam so feel free to joinš
Ik stuur je even een bericht op fb! Ik weet niet of je weet wie ik ben namelijk, dus hier gaat mān anonimiteit voor zover ie er nog was haha
Ik wil denk ik maar 1 feestje meepakken, twijfel tussen:
- VBX op vrijdag in de warehouse elementenstraat
- VBX x Sunrise op zaterdag in Lofi
- Fuse op zondag in Lofi