Volgende week Korsakov Maassilo op de planning Eindelijk weer eens een indoor feest, heel lang niet geweest. En daarna pas weer Liquicity Winterfestival in december, die ga ik allebei de dagen doen.
Ahhhh leukste aftermovie van Liq tot nu toe, laat echt goed zien hoe het was!
Jaaaaa ik wil terug
Ohh thanks voor de tag!! Ik ga gelijk even luisteren, lijkt me wel heel vet om een keer te gaan!
Edit: update: ik luisterde wat dingen uit de Spotify lijst en ik vind het heel chill allemaal! En ik ben toevallig de dag erna vrij (werk meestal op zaterdag) dus ik ga even kijken of ik mensen mee kan krijgen maar als dat lukt ben ik er wel bij denk ik
Ik heb de earlybirds al Is nu 100 euro voor het weekend
Leukkkk, Blackout is echt supertof. Ben vanaf 2015 tot nu 4 of 5 keer geweest, maar dit jaar nog niet. Is eigenlijk ook meer mijn ding, ik hou het meest echt van snoeiharde neuro. Maar toch ga ik veel meer naar Liquicity. (En ik ben 3x naar Rampage geweest, dat is al helemaal op een ander level)
Nice! Ik ben er inmiddels achter dat 2 vriendinnen van me sowieso gaan dus ik kan mooi aanhaken, en misschien wil m’n vriend ook nog wel mee Het is trouwens na de halloween-themed verjaardag van een gezamenlijke vriendin waar we allemaal heen gaan dus waarschijnlijk zijn we als enige verkleed, nu al zin in :’)
Jaa ik wacht even tot m’n vriend thuis is om te vragen of hij ook mee wil en dan ga ik een kaartje kopen! En ja lijkt me leuk, kunnen tegen die tijd wel even dm’en
Edit: ik was bang dat ik te laat zou zijn dus heb 2 kaartjes gekocht, als m’n vriend niet mee wil gooi ik m wel op TicketSwap
Rampage is zo vet!! Ben 1 keer geweest en vond het juist de hele tijd snoeiharde DnB! Zo chill
Alleen zoooo megagroot wow
Ik ben in 2017 geweest! Misschien dat het toen meer DnB was? Vond die visuals bij Noisia wel echt supervet toen
Ik ben in 16, 17 en '18 naar Rampage geweest en vond '18 het vetste haha. Leek echt elk jaar nóg beter te worden. Ik hou naast dnb ook wel van dubstep, de afwisseling op Rampage is daar heel leuk bij. De dubstepset van Eptic in '17 was echt super ziek. M’n vriend houdt ook niet zo van dubstep, maar zelfs hij vond dat de beste set van de hele avond. Sommige sets kunnen gewoon wat minder zijn, zo zijn er ook soms jumpup sets van een uur en jumpup vind ik na 10 minuutjes echt heel kut. Maar dan ging ik gewoon iets anders doen, Sportpaleis is echt mega groot dus heel veel ruimte om te chillen en rondlopen. En er zijn gewoon onwijs veel sets, Rampage begint altijd echt rond 19:00 en dan tot 6:00/7:00. En nu dus ook het hele weekend.
Morgen dus Korsakov! Nog steeds niet het idee dat het al morgen is, maar de hype begint nu wel langzaamaan te komen.
Ik wil echt naar Rampage!! Want: Pendulum
Echt te vet, altijd al eens live willen zien! En verder ziet de line up er echt al goed uit… ik wil dan ook vooral voor de drum and bass gaan. Volgens mij is er altijd een dag meer dnb en andere dag wat meer dubstep, of heb ik dit fout?
Niet echt, het is in mijn beleving altijd gemixt geweest tot nu toe! En Pendulum heb ik nu al een stuk of 5x gezien, maar dat was altijd een dj set en niet live.
Aah oke! Ik had bij 2019 editie het idee dat de vrijdag toch wat meer dnb was ten opzichte van de zaterdag (maar wellicht vond ik de dubstep artiesten die dag ook wel wat leuker, dus heb ik die misschien in mn hoofd bij mn dnb lijstje gezet ofzo? geen idee). Eeuwige spijt trouwens dat ik in 2019 er niet naar toe ben gegaan, zag er echt goed uit
Ja dj sets heb ik ook vaak meegemaakt, maar live nog nooit!!! Pendulum is de reden dat ik dnb leuk vind, dus ik moet ze echt eens live zien! Wil jij er in 2020 ook weer heen?
Ik zou wel willen, ook omdat ik '19 gemist heb. Maar gaat hem niet worden denk ik qua geld, vooral voor m’n vriend. Zo’n weekend is helaas echt prijzig; treinkaarten, hotelnachten en de tickets. Voor 1 nachtje helemaal naar Antwerpen en terug vind ik het niet waard (dat hebben we 1x gedaan met zo’n busreis, maar was echt slopend)
Haha, da’s wel heel hoog maar ik zou zeker wel 75% durven zeggen ja (Liquicity wel minder denk ik, heb t nu echt over Rampage en andere hardere dnb feesten zoals Korsakov en Blackout). Technofeesten ga ik nooit heen, maar ik heb zelf altijd het idee dat daar meer ‘mainstream’ mensen heen gaan en daar dus naast het harddrugsgebruik meer gedronken wordt. (Ik stoor me er iig totaal niet aan, ik sta liever tussen duizenden pillenkoppen dan duizenden kneiter lamme mensen Ik drink zelf ook echt nooit alcohol op feestjes, ik ga nuchter of ik heb zelf een pillenkop)
Aaah zonde dat je niet weer kan gaan! Maar is inderdaad erg duur ja.
En is dat reizen dus erg zwaar? Want ik wil misschien 1 dag gaan (juist om niet helemaaaaal naar de klote te gaan haha)… maar nu twijfel ik wel haha
1 dag is ook te doen hoor, met zo’n busreis dus. Maar ik vond dat echt zwaar, die bus komt daar natuurlijk vroeg aan wanneer het begint (19:00) en dan blijft ie vlak om te hoek staan en gaat iedereen na afloop rond 7:00 weer die bus in en moet je nog de hele reis naar huis meteen, met allemaal luidruchtige mensen en keiharde muziek in die bus. Hotelletje vonden wij chill, 2 nachten gedaan. Dan kun je lekker later op de avond er heen en zelf bepalen wanneer je weer weg kunt en nog ff wat slapen voordat je moet uitchecken.
Was top!!! En vriend en ik verbaasden ons steeds over hoe rustig het was in vergelijking met vorig jaar, genoeg dansplekken en zitplekken. Denk omdat het nu voor t eerst een weekend is en zag dat er meer animo was voor de zaterdag dan de vrijdag. Vond de set van Camo&Krooked het leukst. Enige stomme vond ik bepaalde mc’s, was echt too much en ben toen gewoon weggelopen. En het geluid Was ook veel beter dan vorig jaar. Was jij nou ook geweest?
het festival zelf is nog ver weg, maar Pinkpop gaat waarschijnlijk morgen om 10.00 de eerste headliner bekend maken!