Ik ook! Denk alleen niet dat mijn vrienden mee willen.
Oh nooit van the crave gehoord maar ziet er echt leuk uit @brum! Heb mijn feestjaren al een tijdje in de koelkast liggen maar heb nu wel weer zin om mijn dansschoenen af te stoffen. Allemaal toffe labels en artiesten. Je bent wel lekker aan het influencen hier!
Haha ja dit is allemaal #nospon hoor, maar als ze nog iemand voor de promo zoeken houd ik me aanbevolen!
FF meet op the crave
Zo wat een line up. Kende het hele feestje niet, maar klinkt echt top. Ga ‘m mss wel in overweging nemen.
Gisteren na heel lang in de wachtrij te staan en twee keer een geannuleerde betaling te hebben,toch nog tickets kunnen bemachtigen voor awakenings!! Wordt mijn eerste festival in NL (kom uit BE) en kijk er nu al naar uit 
Ik ga enkel zondag
Jij?
Zaterdag:)
Ik vond die wachtrij echt absurd. Paar jaar geleden kon je maanden na de start van de verkoop nog tickets kopen en nu is 90% al verkocht.
Ik vind de sfeer de laatste jaren ook negatief veranderd, vorig jaar heb ik alleen maar toeristen gezien en dat doet de sfeer weinig goeds (met name mbt drugs)
Sorry heel negatief dit, maar qua muziek vind ik het altijd goed dus je gaat het sowieso leuk vinden. Maar ik ga de laatste jaren meer om de traditie dan voor de sfeer. Dit jaar toch ook maar weer, het hele weekend.
Ik heb alweer (best een lange tijd) m’n Liquicity earlybird ticket binnen. Was maar 100 euro voor 3 dagen vol goeie muziek en 3 nachten op de camping
Dit wordt ook al m’n 5e Liq zomerfestival.
Ik las dit dus over de kaarten van awakenings en kon het bijna niet geloven maar het is dus echt waar dat zowat alles binnen paar uur was verkocht? En volgens mij is er alleen over omdat ze er een halt op zetten, toch? Ik ga ook al een aantal jaar niet meer precies om de redenen die jij noemt. in 2012 was het mijn allereerste Nederlandse techno festival dus zeker hele leuke herinneringen maar een paar jaar later afgehaakt. het loopt een beetje de spuigaten uit
zonde!
Ja volgens mij klopt dat wel over die stop, dat idee had ik ook. Dacht twee jaar terug ook al dat mijn laatste keer was, maar vorig jaar had ik zo’n spijt dat ik met veel moeite nog een kaartje wist te bemachtigen. En heb het toen onwijs naar mijn zin gehad alsnog (waarvan één dag alleen, had ik al heel lang niet meer gedaan maar dat was echt perfect), maar het is ook ideaal omdat ik oorspronkelijk uit die omgeving kom. Dus heb altijd een gratis slaapplek op fietsafstand haha.
Oh en ik vind het ook jammer dat de ouderwetse Z (hardtechno) area is verdwenen!
Is die weg? Zo zonde, waarom? Ja als je er makkelijk komt qua vervoer is het altijd fijner om te gaan, ik kan soms een uur voor einde van het festival al chagrijnig worden door de terugreis. Wel echt een groooot terrein (keuzestress!) maar qua line up mijn inziens de beste, heb er goeie herinneringen aan!
Die hardtechno area is al een aantal jaar weg, volgens mij ongeveer vanaf het moment dat het concept is overgenomen door dat Amerikaanse bedrijf (maar misschien zit ik ernaast en heeft het daar niet mee te maken).
Haha ja ik herken dat heel goed over die terugreis, ik wil ook echt niet meer naar festivals waarbij ik een pendelbus moet nemen. Word daar ook heel chagrijnig van inderdaad. OV ben ik eigenlijk ook geen fan van na een nacht doorhalen, het liefst doe ik alles gewoon fietsend.
Gaat er trouwens iemand naar Reaktor eind april? Ben al jaren niet in Amsterdam naar een feestje geweest (want ugh lange terugreis haha), maar deze is het wel waard denk ik.
Was met ADE ook op een feestje (VBX x Awakenings) en normaal ben ik echt heel erg gek op VBX-feestjes (alleen VBX, maar ook als ze samen met een ander label wat doen) vanwege de sfeer, het soort mensen etc. Maar het publiek wat daar op af kwam was echt 99% toerist die kwam vanwege de naam Awakenings en om drugs te gebruiken. Heel stom, sfeer was maar magertjes. Muziek in hun zaal was gelukkig wel tof, maar die mensen, bleh.
Oh haha ja mijn laatste jaar was 2014 dus dat is ook alweer even geleden!
Ik zag Reaktor ook voorbij komen, wel erg verleidelijk gezien die namen en omdat ik toch niks met Koningsdag heb lekker extra tijd om bij te komen! Zal wel weer duur zijn en dat staat me toch vaak tegen, alles is zo duur haha
Ik wil ze graag zien, maar heb geen vrij in het BKS-weekend helaas 
Ik hoop zo dat ze nog concerten om de festivals heen gaan plannen!
Ja mis ook de Z 
Volgende maand Overwinteren festival! Vorig jaar naar de eerste editie geweest en ik vond het zoooo leuk!
Ben zo benieuwd naar dit jaar!
En nu al zoveel zin in Lowlands! De Haciënda playlist staat hier al een tijdje op.