Ben ontzettend benieuwd. Verwacht RHCP, maar hoop op iets anders.
Ik kwam dit tegen op Festileaks https://festileaks.com/2019/09/geruchtenoverzicht-wie-zijn-de-mogelijke-kanshebbers-voor-pinkpop-2020/
Die zitten meestal wel aardig in de richting. Ik zou RHCP heeel vet vinden maar Bruce Springsteen, Pearl Jam en Coldplay zijn ook leuk!
Jaa ik volg Festileaks ook altijd voor aankondigingen/geruchten.
Ben ondertussen wel echt heel nieuwsgierig geworden! Coldplay mag van mij ook wel
Ik had wel meer verwacht
Ben errrrg blij met Disturbed.
Edit; Post Malone tweede headliner
Ik heb echt zoveel zin in een dnb feestje en ik word elke keer dood gegooid met reclame voor subquake, maar ik durf niet zo goed omdat ik bang ben mijn ex tegen te komen. Terwijl die kans niet eens hoog is denk ik.
Subquake in 013? Daar sta ik achter de bar!! Zou leuk zijn!
Ja klopt!
Leuk!!! Je mag bij mij komen schuilen en doen alsof ik je bff ben als je hem ziet, haha
Ik twijfel nog!
Gaat er iemand van hier naar Reminder 7 december?
Yes, eerste Paaspop namen bekend. Nu al zin in. Maakt eigenlijk ook niet uit wat er komt, ga toch wel
Ah tof! Ja ik ook, wordt erg vet denk ik!
Qlimax sla ik over, vind ik te massaal
Ja zag het! Denk dat we er tussen 3 en 4 zijn, ff kijken hoe laat de oppas kan
Yes, hier een Qlimax-ganger! Inderdaad mega massaal, vind ik wel jammer. Lijkt ook ieder jaar wel nóg drukker en warmer te zijn, niet normaal. Maar het is voor mij praktisch om de hoek en we gaan nagenoeg ieder jaar met een vast clubje, dus dit jaar ook gewoon weer haha.
Ja, en onze hele groep is volgens mij weer compleet voor het eerst sinds lange tijd
Toevallig mensen die naar Tank gaan?
Kleine kans gok ik, is een klein feestje.
Gaat er iemand naar Dediqated?