De kaartverkoop start 8 februari 
ik was er vorig jaar ook! Toen werden er zoveel gratis kaartjes weggeven via Iâm in en daardoor ging ik echt met hele lage verwachtingen daar naartoe. Dit jaar is het wel op een ander terrein, ik twijfel nog een beetje om te gaan
@Sax ik heb net kaartjes gekocht voor Reaktor! Het ging zo snel, ik kwam 18.03 door de wachtrij en zag de eerste fase voor mân neus naar âuitverkochtâ schieten
Heb jij plannen om te gaan?
Reaktor is voor mij alweer even geleden en ben ook niet 100% zeker maar anders verkoop ik mân kaartje gewoon weer! Het was wel te verwachten dat dit snel zou gaan haha better safe than sorry
Jaaaaaa gaaaaan! Ik heb ook tickets 
Ah leuk! Uiteindelijk was het ook binnen 20 minuten uitverkocht zag ik
met tickets voor 70 euro op TicketSwap⊠Normaal koop ik altijd wel 2 kaartjes âvoor het geval datâ maar ik denk dat ik hierheen niemand mee krijg haha dus ga lekker alleen, wellicht meeten dan?
Omg JA sowieso.
Vraagje: ik ga naar dediqated in Arnhem en nu heeft hij ons hotel een taxi dealtje gesloten. Het zou op 40 eu per stel worden. Ik vind dat best prijzig. Andere kant is parkeren bij Glredome zelf voor 12.50. 1e optie is relaxter, kost wel meer. Tweede is goedkoper, niet drinken etc. Wat zou jij doen?
Kan je niet gewoon zelf een Uber oid regelen? Of snap ik t niet
Welk hotel zit je dan?
Ik weet niet hoe groot dat feest is, maar je kan er wel vanuit gaan dat iedereen rond dezelfde tijd weg wilt gaan en dat het dan heel moeilijk is om een Uber te fixen. Ik zou inderdaad lekker van tevoren boeken, dan is het maar wat duurder, maar ben je wel verzekerd van een fijne terugreis.
Postillion
Ah is ong 17min van Gelredome af, dus dan is âŹ80 wel veel.
Is heen met OV en terug met vooraf geregelde taxi niet iets?
Ik ga wel bobben 
Gaat er iemand naar Lentekabinet? Mân vriend wil graag dat ik meega dit jaar - hij is er vorig jaar geweest en vond het fantastisch - maar ik ken eigenlijk maar 2 namen van de line-up. Is de sfeer een beetje gemoedelijk?
Nee ik niet hoor, vond het al met al niet zo aantrekkelijk. Volgende feestje wordt hardclassics in haarlem
Heb wel vorige week kaarten harmony of hardcore gekocht. Iemand daar nog naartoe?
Ah zo jaloers!
Yes LL20 eerste drop! Echt veel techno/nachtprogramma wel voor een eerste bekendmaking
Zo, inderdaad! Ik zat nog in dubio over lowlands omdat ik ook naar dtrh ga, maar vind deze eerste namen niet eens zo fantastisch? Lijkt wel alsof lowlands zich nog meer onderscheidt van alle andere festivals met de focus op het nachtprogramma.
HOH wordt âm denk ik ook wel dit jaar!
Hoop dat Dediqated die âŹ90 waard is⊠Luister al tijdje van die opwarmmixjes, wel kippenvel bij de earlyHS nummertjes hoorâ„ïž
wat een heerlijke eerste namen LL
Shit ik wil helemaal niet naar Lowlands maar Die Antwoord⊠Hoop dat ze nog iets anders in de buurt doen, anders misschien toch maar gaan
Verder ook wel toffe namen maar het meeste van wat ik zou willen zien heb ik al eens eerder gezien
Gaan er hier mensen naar Jera trouwens? Ik ben vorig jaar niet gegaan maar vind het toch wel weer lekkere namen tot nu toe