Festivaltopic

Ja ik heb wel kaartjes, vooral omdat ik De Feestfabriek 10 jaar geleden zo vet vond. Maar of ik ook daadwerkelijk ga beslis ik tzt, vind de locatie echt ruk. Eerste namen beloven wel veel goeds tho…

1 like

Ik verheug me vooral op Tatanka vs Tuneboy :heart_eyes:En die DNA set van Zany was op Defqon ook echt tof vond ik!

2 likes

Mijn vriend heeft kaartjes gekocht, maar vind ze persoonlijk wel aardig aan de prijs…

Ik woon aan de andere kant van de afsluitdijk, dus voor mij is amsterdam ongeveer het dichtst bij. Met festivals doe ik het wel hoor, naar brabant (en dan betaal ik ook veel geld voor decibel of dominator). Maar voor mn gevoel is arnhem nog net ff verder. En hier heb je 1 stage en met festivals toch wat meer variatie.

Duur wel maar ver, achja… Decibel ga ik ook altijd heen en vind ik ook een klere-end. Nu superdeluxe een hotelletje genomen de dag ervoor en de dag erna. Superchill.

Ja bij mij is t ook het oude gevoel van de Fesstfabriek. Omg tien jaar verder. Echt bizar. Namen zijn idd goed. En overdag! Vind t top!!

Jaa ik ga sowieso. En dan nog naar Awakenings en Decibel in 2020 dan. Meer niet. Ook nog op vakantie dus t geld is dan wel op. Ik woon bij Luipaard in de buurt. Dus wel ver van Arnhem af maar voor dit feestje vond ik het niet. Bij de Fesstfabriek won ik tijdens de ticketverkoop dubbele kaarten en een exclusief Qdance horloge. Ben benieuwd of ze dit keer ook van die winacties doen.

2 likes

Feestfabriek was idd top. Als ik eraan denk dat dat al 10 jaar geleden is :sweat_smile:

2 likes

Ah ik wilde ook naar Dediqated (wederom lekker om de hoek), maar kan niet, zo jammer! Ben ook heel benieuwd hoe ze het gaan aanpakken qua sfeer, want dat kan de locatie wel gebruiken haha.

2 likes

Gaat er iemand volgende week zaterdag 30 nov naar psychedelic rave in Rotterdam? :space_invader: :stuck_out_tongue:

Haha zo kut die stroomstoring

Haha ja inderdaad. Ik zit heel erg eh feestend in de trein omdat ik die stroomuitval zo niet getimed had haha

Bij alle zalen behalve Electrabel, en laat daar nou net degene draaien waar ik voor kwam :cry: en toen was het overal veel te druk dus had ik geen zin meer.

1 like

@Wonderland @Moskou hoe was het verder behalve de stroomstoring?

Ik was er niet, ga normaal altijd maar had dit keer niet zo’n zin.

Ja ik vond het heel leuk!! Wel echt prijzig in verhouding want het was leuk maar niet heel speciaal ofzo. M’n favoriet was Nur Jaber, kende ik helemaal niet maar was echt tof!
En dus lekker gefietst vanaf en naar Slinge, echt heerlijk om door zon rustig havengebied te fietsen

Ik ben ook geweest! Vond het leuk, maar zooooo druk overal… leek wel of ze meer kaarten dan vorig jaar verkochten ofzo
En ik voelde me ook oud hahaha

Ja ben tot het einde gebleven, bij Blauwdruk ook weggelopen omdat die drukte niet te doen was… daarna nog gedanst bij Nyma
Haha ja het viel me echt op dat er veel jonge mensen waren

1 like

En gaan er nog mensen naar reaktor aankomend weekend?

Hoe vond je het zaterdag?

Ik heb weekenddienst, anders was ik ook gegaan. Welke dag(en) ben je gegaan? Hoe was het? Favorieten?

1 like