Festivaltopic

Ik had andere namen gehoord voor LL en was in gedachten al vrij aan het nemen, maar op 1 naam na (BMTH) staan ze niet hierop, haha. Ik hou van BMTH, maar ga geen 220 euro dokken voor 1 band :laughing:

Er komen nog veel meer namen haha

1 like

Ja, weet ik. Maar meestal worden grotere namen wel eerder aangekondigd, toch?

Er staan best wat grote namen op. Uit welke hoek had jij nog iets gehoord dan?

Uit een Facebookgroep voor concerten/festivals waarin ik zit :slight_smile: Daar werden o.a. Lana del Rey, My Chemical Romance, BMTH en Lizzo genoemd.

1 like

Nee meestal 1 of 2 grote name per keer geloof ik!

1 like

Ja ik ga ook. En ook naar Hardclassics, kan ik op de fiets heen :partying_face:

Ben heel benieuwd zaterdag… Order of appearance doet vermoeden dat het lastig wordt om er na de early hardcore nog in te komen (hardcore is niet echt mijn ding). Maar rijtje tm World of madness vind ik wel heel vet!

Ja we doen een nieuwe poging! Ik stuur je ff berichtje met mijn outfit en waar we ongeveer staan!

Jealous bitch hier… :raising_hand_woman:t3: Dat Dediqated zaterdag maar top mag zijn voor jullie. Ik ga lekker een wedstrijd spelen :sob:

3 likes

Ik wil heel graag, maar alles is al uitverkocht :sweat:

Kaartjes gekocht voor Lowlands! Met drie vriendinnen, heel veel zin in! :grin:

2 likes

Leuk!! Wilde al vragen of meer mensen kaartjes hadden gekocht. Ik ga voor het eerst en met een heel leuke groep met vrienden en daar weer vrienden van, we zijn met 15-20 denk ik, zoooveel zin in nu al!!

1 like

Ik heb ook kaartjes, ga met nog vijf vriendinnen. Ook voor het eerst, ben echt benieuwd!

2 likes

Hier ook eerste keer LL! ZO spannend haha. M’n grootste obstakel wordt wss wanneer ik nou moet gaan douchen om niet zo lang in een rij te staan :joy: Kan me altijd zo’n ā€˜zorgen’ maken om van die stomme dingen.

2 likes

Het is al uitverkocht! Gelukkig een half uur geleden 2 kaartjes besteld, maar ik wilde er nu nog 2 en dat lukt niet meer. Zo snel!

1 like

Wij hebben ook kaartjes!
Ik wou eigenlijk wat later (volgende salaris) kaartjes kopen maar ik ben blij dat ik het nu gedaan heb.

De eerste kaartjes staan al voor 280 verkocht op ticketswap!

Ik ging meestal tussen 9 en 10 douchen en ik heb denk ik maximaal een kwartier in de rij gestaan! Als je laat gaat (tegen 12 uur of 1 uur) is de rij veel langer. Ik heb ook een paar keer getwijfeld om 's nachts te gaan, maar ik vind 's morgens wakker worden onder de douche wel heel lekker!

1 like

Ik wilde misschien nog naar Lowlands, maar dat kan ik nu dus wel vergeten helaas. :pensive: Had gehoopt dat het langzamer zou gaan.

En ik heb vorig jaar steeds tussen 8-9 gedoucht, dan is het nog best te doen.

Bizar hoe snel de kaartjes uitverkocht zijn voor LL. Ik heb gelukkig nog wel groepstickets weten te bemachtigen

Ik ga lekker ouderwets naar Pinkpop met een collega. Wel in een festitent #oma

2 likes