Festivaltopic

Nog meer mensen die in februari naar Awakenings in Eindhoven gaan?

Ik denk dat half december de line-up voor DTRH weer wordt gemaakt + start kaartverkoop!! Nu alweer zin in, ben benieuwd.

2 likes

Oh huh, ik heb de melding gemist van je bericht…

Ik vond het ook super tof. Was er helaas wel pas na 0.00 u omdat ik eerst wedstrijd had, maar alsnog zwaar de moeite. Vond alleen wel dat er teveel ‘stilte’ was tussen de sets door, zo zonde. Gelukkig waren de sets zelf wel heel goed. En ik vond het dit jaar juist voor het eerst iets minder warm en druk haha (maar dan is het alsnog bloedheet hahaha)

Wie gaan er volgende week vrijdag naar Rotterdam Rave? Jij @Natiui? :grimacing:

Ik heb nog steeds geen kaartje weten te fixen… ik ga de week erop ook al naar wonderland festival dus het heeft nog niet echt mijn prioriteit

1 like

Ook leuk! Ik wil echt eens een party FF-meeting met de Rotterdammerts hier.

2 likes

Jaaa eens, dat zou super leuk zijn! Ga je naar unpolished? Ik heb gisteren kaartjes daarvoor gekocht, die kaartverkoop ging ook echt belachelijk snel

Nee ik ga die maand al naar RR, moest een keuze maken (en met Speedy J all night long was die keuze snel gemaakt). Ik ga denk ik wel naar Vault Sessions eind januari.

Ik ga waarschijnlijk ook naar vault, als het goed is krijg ik namelijk gastenlijst daarvoor :dancer:t5:

Nice! Als ik ga dan ga ik wel op vrijdag trouwens, de zaterdag trok me niet zo. Maar ik laat het je tzt wel weten :tipping_hand_woman:t2:

Ik ben sowieso weer van de partij :dancingbanana:

1 like

Ik woon ook in Rotterdam!! Ben dan niet meer anoniem maar ben dat nu ook niet echt dus ach
Vraag me af of jullie me bekend voorkomen van feestjes haha

3 likes

Weet niet of het voor jullie een optie is, maar ik ben vorig jaar met een camper geweest en dat was het fijnste ooit!

Ik wil de line-up voor DTRH!!! Moet toch wel deze week bekend worden gemaakt? Volgens mij was vorig jaar de kaartverkoop nu al gestart.

2 likes

Omg ze hebben iets op fb gepost met daarop: 17 december 12:34

Dus vandaag???

En ik vond net dit: https://festileaks.com/2019/12/geruchtenoverzicht-wie-zien-we-op-down-the-rabbit-hole-2020/

Two door cinema club zou ik heel leuk vinden! Tame impala heb ik vorig jaar al gezien op LL en alt-J heb ik ook al een keer gezien maar zou ik ook leuk vinden. En Bon Iver <3

6 likes

Oeeeeh!

Ik ben blij met Disclosure, BANKS, Bombay Bicycle Club en Two Door Cinema Club :smiley:

3 likes

Ja ik ben ook wel blij! Vooral met Kate Tempest, Cage the Elephant, Girl in Red, IDLES en The Murder Capital, maar Tyler, the Creator, BECK en FKA Twigs lijken me ook wel tof om eens live te zien!

2 likes

Vettt! Banks is echt m’n favoriet dus ben blij haha

3 likes

Jaa ze lijkt me zo leuk om live te zien!