Ik had niet verwacht dat Lowlands nu al zou zijn uitverkocht.
Heb ik vorig jaar ook gedaan
Dit jaar wel naar Pinkpop, maar ga geen festitent huren, denk ik.
Heb incl luchtbed etc. Was ‘t makkelijk? In de zin: makkelijk borg terugkrijgen XD?
Staat op een afgezet stukje op camping B toch?
De tenten staan niet per se op een afgezet stukje, maar staan wel bij elkaar. Het was op zich wel makkelijk, al had ik uiteindelijk nog veel mee te sjouwen (ik nam een dekbed mee xD). Maar voordeel is wel dat als je eerder weg wil alleen je spullen in hoeft te pakken en bijvoorbeeld niet moeilijk hoef te doen door eerst de tent in te pakken. Borg terug krijgen was echt een eitje. Ze lopen dan met je mee de tent door en dan krijg je het later op je rekening gestort.
Ja daarom hebben wij incl luchtbed, slaapzak en kussen. Want fuck slepen haha nog genoeg zooi buiten dat…
Dat had ik ook gedaan, haha. Maar heb het elk jaar koud in een slaapzak (met dekbed ook trouwens).
Ik zit al een paar uur Dediqated op de livestream te kijken, ziet er dik uit 
Hoe vonden jullie het @CTFxC @Batalash @MevrouwMand en wie er evt nog meer is?
Ik vond het geweldig! Leuke sfeer, heel veel afwisseling, goede catering, op een goede manier veel beveiliging. Wel anders dan 10 years feestfabriek toen. Toen deden ze veel meer aan prijzen en goodies. Helden van de avond vond ik subzero project en phuture noize en sefa.
Ik vond Sefa ook geweldig!
Wij hebben wel vaak in de rij gestaan voor de wc’s maar kwamen pas op het laatst erachter dat er achter in de zaal ook veel waren. Maar ag, het was een gezellige dag 
Was een dik feest hoor, wow 
Geweldig om die oude klappertjes door het Gelredome te horen.
Birth of raw en hardcore 2.0 hoogtepunten voor mij.
€90 vind ik zelf wel heel veel voor een binnenfeest, als ik zelf de kaartjes had moeten kopen weet ik niet of ik er wel zou hebben gestaan.
Ik vond het ook erg tof. Geweldige sfeer, je kon merken dat er echt bijna alleen maar liefhebbers waren. Vanaf eerste moment ging iedereen los.
Qua muziek vond ik het na een uur of 6/7 wel echt een rotzooi. Totaal geen lijn meer na Power Hour voor mijn gevoel. Vond het niet zo vet als De Feestfabriek, maar evengoed blij dat ik er bij was
Ik ga ook! 
Ik ga naar pinkpop met mijn vrijwilligerswerk! Nog geen idee wat er staat alleen 
Oehh dan ga ik kijken of ik je zie. Welke dagen moet je werken?
Alleen de eerste!
Wij staan eigenlijk standaard op the Hive omdat je daar een dag eerder op kunt (en daar ook leuke voorzieningen zijn zoals spelletjes, avondfeestjes)! Met de andere campings heb ik geen ervaring, die worden niet uitgebaat door rock Werchter dus wat meer basic standaard camping zonder gekkigheid denk ik!
Klopt! The Hive My Space was onderdeel van van The Hive, dus iedereen ging via dezelfde hoofdingang van de camping naar binnen. Vervolgens was er een apart deel voor My Space, wat betekende dat je alsnog best dicht bij de feesttent lag (oordoppen meenemen dus!) maar ik vond de camping op zich wel redelijk rustig 's nachts.
Wij hebben vooral voor My Space gekozen omdat je gewoon een plek krijgt toegewezen. Wij gingen pas op donderdagochtend dus ik vond het wel een fijn idee om niet te hoeven zoeken naar een plek. En dit stukje camping is veel kleiner dan de gewone The Hive en dat vond ik heel fijn, overzichtelijk en gezellig.
Gaat iemand naar Impact?
Ik heb kaartjes! Viavia gegaan, zo blij mee. Ben er nooit eerder geweest, heel veel zin in
Ik wil een poging gaan doen, krijg nu alleen die inschrijving niet gedaan want hij geeft steeds de error: kan nu geen sms versturen…