Festivaltopic

Yes, ook ingeschreven! Duimen

Ik! Was voor jaar voor het eerst (gelijk ingeloot). Hopelijk dit jaar weer!

1 like

Gaan er mensen naar Woo Hah? Ik ben nog nooit geweest want niet helemaal mijn festival, maar zie nu dat ho99o9 en slowthai allebei op de zondag staan dus ik overweeg nu om misschien een dagje te gaan

Ik wil gaan! Ben vorig jaar ook gegaan, het is heel druk maar iedereen is lief en stoned. Er is veel keuze in eten ook. Het is wel vies, modderig en stoffig

1 like

Hahaha heerlijk, ik kwam altijd vooral op dingen als Groezrock en Jera dus ook iedereen vies en kapot, de laatste jaren wel DTRH dus dat is wel een goede overgang misschien haha.

@Luzarl modderig en stoffig zijn we gewend, lieve mensen en eten klinkt wel als een fijne tijd :sparkles:

En leuk, misschien zie ik jullie wel daar!

1 like

Mijn geld is er ook doorheen gevlogen met het kopen van een paar tickets. En het lijkt wel of alles steeds sneller uitverkocht raakt…?

Ik zag trouwens dat mijn tickets voor één festival pas vrijkomen vlak voordat het festival plaatsvindt, enkele dagen dacht ik. Is om doorverkoop tegen te gaan en ik vind dat echt een goede zet. Ik ben eigenlijk benieuwd of meer mensen dit al voorbij hebben zien komen.

1 like

Nee je hebt je ticket dus al, alleen je kunt hem pas een paar dagen van tevoren downloaden (en dus doorverkopen).
Maar dat systeem met alleen de aanschafwaarde terugkrijgen is nog veel beter! Hoop dat dit steeds gebruikelijker gaat worden.

Gaan er zaterdag ook mensen naar Soenda?

Nee :cry:

Nee ook niet! Ben benieuwd hoeveel mensen zich hadden ingeschreven… Heb de hoop trouwens al een beetje opgegeven. M’n vriend is ook niet ingeloot en gaan misschien naar DTRH met groepje vrienden nu. Ben jij wel ingeloot??

Ahhhw :hugs: Wel leuk voor je vriend!

Gewoon lekker naar festivals gaan joh!
Het is even anders, maar ik heb me alsnog meer dan prima vermaakt destijds. :smiley:

1 like

Ik hou van iets andere feestjes dan jij, maar ben onder andere naar Hardbass, Emporium en Dreamfields geweest. Mysteryland stond ook nog op de planning, maar dat ging vanwege andere redenen helaas niet door. Volgens mij was ik bij de laatste rond de 30 weken en bij Mysteryland zou ik dus nog verder geweest zijn, had ook prima gekund wat mij betreft. En als het tegen die tijd niet blijkt te gaan, is je kaartje zo verkocht (was mijn redenering in ieder geval).
De beleving is even anders, maar heb me oprecht heel goed vermaakt overal en gewoon lekker staan stampen :wink: Heb trouwens ook meer zwangere gezien/gesproken. Sommige hadden het fysiek wat zwaarder dan ik, maar die zeiden ook dat ze er dan gewoon wat vaker bij gingen zitten en zo en dat ook dat heel prima was. Het is vooral vooraf je verwachtingen bijstellen denk ik.

Overigens vond ik het prima om omringd te zijn door mensen die drugs gebruikten, ook mijn eigen vrienden. Heb daar 0 negatieve ervaring mee. Ik vond carnaval, koningsdag en bevrijdingsdag wat dat betreft erger… Dronken mensen als je zelf nuchter bent is veel erger haha!

2 likes

Ah wel lief van hem. Mijn vriend vond het best eng dat ik gewoon nog wedstrijden speelden tot 25 weken (handbal), dus bij mij gebeurde dat botsen sowieso wel haha. Maar ik heb dat voor zijn gemoedsrust meerdere keren nagevraagd aan de VK en baby’s zitten echt heel veilig in je baarmoeder! Hij is inmiddels bijna 1.5 jaar.

Inderdaad lekker gaan zolang je je goed voelt! :blush:

1 like

Gaan er mensen naar unpolished volgende week vrijdag en zaterdag?

Ik wil graag gaan maar heb geen kaartje. Mij lijkt de zaterdag leuker maar een vriend van me gaat de vrijdag. Vorig jaar stonden er superveel op Ticketswap voor een prima prijs maar nu helaas niet. Ga jij wel?

Jaaa ik ga vrijdag en zaterdag! De vrijdag line up is iets meer techno en zaterdag meer hardcore, ik kon dus echt niet kiezen hahaha

1 like

Ben echt even heel treurig dat ik moet werken dit weekend, nu ik er (nu pas) achter kom wat er op Unpolished wordt gedraaid. Ik zag dat Stranger sluit met een gabberset? Hoe leuk voor de afwisseling.

Gaan er nog mensen naar Rotterdam Rave eind deze maand? Ik leef er inmiddels echt naartoe, al kan het nooit zo goed worden als de editie in december.

Ja, zelfde locatie. Het publiek is inderdaad jong, maar vind dat op veel feestjes wel (ben zelf 28 dus praktisch oma op de dansvloer). Maar ik stoor me er inmiddels niet meer zo aan, ben toch alleen maar bezig met mezelf en de mensen waarmee ik ben gekomen.

2 likes

Hahaha neeeee wat erg. ‘Mevrouw’ ook echt.