Festivaltopic

Ja ik wil ook echt gaan voor FKA Twigs!!! En ik ben de laatste jaren elke keer naar Lowlands geweest en wil wel eens wat anders. Hoe vinden jullie DTRH over het algemeen?

Ik ben nu 2 keer geweest en ik vind het het leukste festival waar ik ooit ben geweest. Heb het idee dat het publiek wat ouder is dan op Lowlands. Het is ook wat kleiner. Ik vind de locatie heeeel leuk (veel groen en aan een meer). De mainstage is zo groot opgezet dat het hele festival er kan staan.

Het is voor mij ook vlakbij mn woonplaats en er zijn altijd veel bekenden, dus dat speelt ook wel mee voor mij. Ik vind DTRH iig veel sfeervoller dan LL, maar ik ben dus wel gekleurd denk ik :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik vind het echt super leuk! Ik ben alleen nooit op LL geweest dus moeilijk vergelijken, vriendinnen vinden het wel jammer dat er een minder uitgebreid en lang programma is 's nachts op DTRH dan op LL (weet zelf niet zeker of ik dat jammer vind want ook wel fijn om 's ochtends weer fris en fruitig op te staan).

2 likes

Is DTRH een beetje vergelijkbaar met BKS? Ik wil ook eens naar Down The Rabbit Hole maar hou niet van dat massale… vind BKS precies goed

Yassss nu al blij met de line-up van DTRH, vooral Sticky Fingers, BANKS en Disclosure

1 like

Nou ik vond de line-up vorig jaar echt kut van BKS, ben vorig jaar naar BKS en DTRH geweest. Vond DTRH veeeeeel leuker!

Voor mij is het nachtprogramma genoeg aanbod. Qua grote stages is 1 technotent en 1 tent waar meer hitjes worden gedraaid. Er is ook wel altijd iets als fiesta macumba geloof ik. Verder zijn er overal wat kleinere stages te vinden, veel is ook echt buiten. Maar als je echt voor dj´s gaat dan is het wel wat minder denk ik. Ik vermaak me altijd prima 's nachts, maar het gaat niet de hele nacht door, tot 4 uur/half 5 geloof ik. Ik vind dat zelf wel chill haha.

En wat bedoel je met de camping? Qua sfeer of faciliteiten? Ik vind het altijd gezellig op de camping. Als je op camping 1 en 2 zit is het lekker dichtbij, 3 heb ik niet gestaan dus weet niet hoe ver dat is lopen. Maar je hoeft nooit zo ver te lopen als op LL iig. En de faciliteiten zijn gewoon prima.

1 like

Ja bedoel niet qua line-up maar gewoon het festival zelf en de sfeer :slight_smile:

Haha sorry, vind de sfeer wel vergelijkbaar met elkaar. BKS is voor mijn gevoel nog wel iets ouder publiek dan DTRH. Qua massale vind ik het ook wel vergelijkbaar met elkaar, alleen met DTRH heb je wel meer na een show dat het druk kan zijn op weg naar een ander podium.

1 like

Nog 6 dagen tot Liquicity Winterfestival :man_dancing:t2: Echt heel veel zin in, ik ga allebei de dagen. Een heel weekend lang goeie muziek en helemaal naar de getver :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Suuuper leeeeuk! :smiling_face_with_three_hearts: Ik zat heel erg te twijfelen om ook te gaan en nu het dichterbij komt heb ik een beetje spijt dat ik geen kaartje heb.
Ga je ook naar NOX eind januari?? Daar kan ik echt niet op wachten hahah. DIMENSION :heart:

1 like

Ahhh jammer, misschien nog ticketswap in de gaten houden? Nee, ben nog nooit naar nox geweest, ken het alleen van naam en weet dat t in Eindhoven is, beetje ver voor mij haha. Maar leuk, veel plezier alvast! Love Dimension, heb hem inmiddels al heel vaak zien draaien. Ik kijk vrijdag het meest uit naar The Prototypes (echt één van mn grootste favo’s) en zaterdag naar Andromedik!

2 likes

Naah misschien is even rustig aan doen ook wel goed voor me. maar UGH Prototypes en Andromedik zijn allebei :drooling_face::heart_eyes: Jij ook veel plezier alvast! :hugs:

1 like

Rotterdamse rave gepakt vorige week en was top. DTRH line up zag er idd nice uit. Wil sowieso LL pakken dit jaar.

Rotterdamse rave outdoor, DTRH en LL voor volgend jaar staan op de voorlopige planning. Even kijken wat er evt nog bij kan komen of eraf maar ben bang dat ik dan al blut ben lol.

Ik heb een kaartje voor DTRH! Zoveel zin in al.

2 likes

Hier ook! Line up nu al erg goed, wat erbij komt voelt als een soort bonus (of overdrijf ik nu een beetje haha, ben gewoon echt super enthousiast over dtrh)

2 likes

Ah er zitten wel wat dingen tussen die ik nice vind maar er mag van mij nog wel meer bij. Wat vind je leuk?

iemand toevallig een campingkaart van de Zwarte Cross over? :sweat_smile:

Limburgers die naar parkcitylive gaan?

Het duurt nog even, maar ik heb in ieder geval weer kaartjes voor de Zon! :sunny: