Festivaltopic

Te opgevoed, nah… Als ik zie hoe ze er tegenwoordig bij lopen dan valt dat wel mee hoor haha.

Doen we trouwens nog een keer een 010 techno meeting ergens? Volgens mij hadden jullie daar wel oren naar @Natiui en @Brum (je gaat nog steeds naar Reaktor toch hoop ik?).

@Sax ja en ja! Ik heb zeker nog plannen om naar Reaktor te gaan. Tot die tijd alleen niet veel gepland, ik ga dit weekend wel naar perron (dj rush) en in april naar dgtl. Voor Reaktor een meeting of erna? Had je al een feestje in gedachten?

Wat zijn jullie favoriete festivals voor komende 3 maanden? Ik heb Soenda en Rotterdamse Rave staan maar ben nog op zoek naar eentje erbij maar kijk nu naar Awakenings, DGTL, Thuishaventje oid… iemand tips of andere aanraders?

The crave!!!

#nosponwelenthousiast

1 like

Ik wilde het googlen en typte ‘the spon’ ipv ‘the crave’ hahahahahahahaha

2 likes

Ah superleuk dat je naar Rush gaat! Had ik ook wel heen gewild.
Ik ben het weekend van DGTL wel vrij, dus zit nog even te twijfelen of ik ga (want duur, maar ja o.a. Paula Temple <3). Ga je de zaterdag of zondag? Of allebei, kan natuurlijk ook.

Ik plan wel om het weekend voor Reaktor - dus na DGTL - naar Kraak te gaan, maar wordt geen hele wilde nacht omdat ik dan ook dienst heb de volgende dag. En volgens mij vond jij dat ook niks, toch? Ik denk eigenlijk dat het bijna onmogelijk wordt om voor Reaktor iets te vinden, haha. Ik werk ook 50% van de weekenden, dus er valt voor mij sowieso veel af.

Ik ben zwanger naar Pinkpop geweest en het viel me alles mee! Ik kreeg wel rare blikken toen ik in de Brand toren alcoholvrije biertjes van de tap stond te drinken (lijkt dan net gewoon bier) en ik merkte wel dat mensen voorzichtiger waren met me.

1 like

Ja dat was het eerste weekend van juli, toen het de hele dag regende hahaha ellende
Ik vond de editie daarvoor leuker, afgelopen jaar was er nergens iets overdekt maar daar hadden ze ook wel kritiek op gekregen volgens mij. Ik heb er alleen nog niks over gelezen voor dit jaar, misschien komen ze niet terug? Of ergens anders, was volgens mij de eerste keer dat expedition terugkeerde op een locatie

@Haha123 ja ik vind the crave heel leuk, volgens mij wordt het een behoorlijke ff delegatie daar. Goeie sfeer, goeie muziek, kleinschalig, amper wat op aan te merken.

@Sax ik ga de zondag! Al jaren, we kijken niet eens meer naar de line up per dag maar gaan gewoon voor de zondag
Ik vind Kraak wel iets te heftig ja! Reaktor is ook al best snel, helemaal als er weekenden afvallen door werk en ik ga meestal niet meerdere weekenden achter elkaar op pad. Dan wordt het een Rotterdam-in-Amsterdam ff techno meeting haha

2 likes

@Wonderland ja ik vond het uiteindelijk ook super leuk, zo veel regen dat het weer grappig werd. Iedereen in zo’n poncho was ook een leuk gezicht, een soort community

1 like

De tickets worden ook voor zo goedkoop aangeboden momenteel!! Ik kijk ook heel erg uit naar de gabberset van stranger!

Ik heb nog Unpolished(weekender), Wonderland, DGTL (zondag), REAKTOR, Ki/Ki thuishaven en the crave op de planning staan voor de aankomende periode!

Is dat de kraak met Thomas P. Heckmann? Want daar wilde ik ook nog misschien naar toe gaan

Zeg het maar als jullie in 020 zijn, miss ben ik dan ook van de partij :smiley:

2 likes

Ja!

Ik lees hier nu in ieder geval 3 keer Reaktor en dat is 25 april! Dus dan sowieso :star_struck:

1 like

Wie gaat er nog meer volgend weekend naar Rampage?? :dancer: Ik kan echt niet wachten!
Ben alleen zooooo bang dat dat stom Corona virus alles gaat verpesten en het event niet door gaat :cry: ik MOET Pendulum live zien!! :heart:

1 like

He dat is toevallig, postte ik gisteren nog over expedition en dat er nog niets bekend was, zie ik vandaag een aankondiging ervan! Laatste weekend van augustus dit jaar, komt mij echt perfect uit, en toch wederom vroesenpark (= hopelijk weer gratis kaartjes)

1 like

@Sax @Natiui Reaktor is ook al verplaatst!!
12 september, komt voor mij eigenlijk heel goed uit en ik snap dat ze niet willen afwachten hoe de situatie eind april is. Kunnen jullie in september ook? Dan maar een pre-reaktor meeting ergens komende maanden als alles weer normaal is

Dgtl zal ook wel afgeblazen worden ergens komende week

1 like

Was DGTL niet al afgeblazen? Ik kan 12 september nog prima vrij vragen ja, ga ik ook zeker mijn best voor doen! Wel jammer, want was het geplande weekend jarig.
Baal voor nu nog wel het meest van RR, man ik leefde daar echt naartoe gewoon.

Volgens mij is het laatste bericht van dgtl van 11 maart, dat het vooralsnog doorgaat. Maar ja in de afgelopen dagen zijn de maatregelen nog wel aangescherpt natuurlijk en waar t eerst 31-3 leek te zijn is het nu in 6-4. Zou jammer zijn, maar begrijpelijk uiteraard.

Ja snap dat je baalt van RR, dat is ook altijd wel een grote voor veel mensen (snel uitverkocht ook enzo)

Snap niet dat Paaspop nog niks heeft laten horen.
Ik ga er van uit dat 't niet doorgaat. Maar de kaartverkoop loopt nog, is al over drie weken. Kunt toch ook niet een week vantevoren aankomen. Lijkt me qua geld teruggeven ook makkelijker om ticketverkoop zsm te stoppen