Festivaltopic

Ik was van plan dat weekend naar draaimolen te gaan, maar ga denk ik liever naar reaktor dus ik ben erbij!!

1 like

Ik kreeg gisteren echt een vlaag van angst dat het hele komende festival seizoen misschien wel wordt afgeblazen en ik leef daar altijd zó naar toe. Hoop echt dat het zo’n vaart niet gaat lopen

1 like

Ben ik nu ook wel een beetje bang voor, hoop dat het uiteindelijk meevalt allemaal.

Ben ik ook bang voor. ik koop voorlopig ook nergens kaarten voor

Jaaaa, dat zou zo treurig zijn. Kijk al zolang uit naar alle festivalletjes en dan vooral naar lowlands. Gelukkig is lowlands pas over 5 maanden, dus ik hoop dat het dan wel iets meer onder controle is

Reken hier maar wel op.

Zelf heb ik me er al min of meer op voorbereid dat dit een festivalloos jaar gaat worden.

3 likes

Jongens, ik mis het :cry:
Waarom komt corona nou full force nét aan het begin van het festival seizoen?? :pleading_face: Het is ook gewoon net nu lekker weer :cry:

Disclaimer

Ik weet dat mensen erg ziek worden en doodgaan aan dit virus. En ook dat mensen waarschijnlijk hierdoor in financiële problemen raken. En dat is natuurlijk veel erger dan een festivalloos jaar. MAAR DAN NOG MAG IK BEST BALEN EN DAMN IK BAAL

13 likes

Ik snap dit zo goed! Ik durf het bijna niet hardop te zeggen tegen m’n vriendinnen. Ik ben binnenkort ook jarig en ik vind mezelf ontzettend zielig dat ik het niet kan gaan vieren. Tuurlijk halen we het allemaal wel in en het eerste festival dat wel door kan gaan wordt natuurlijk één groot feest, maarja… Voor het zover is…

1 like

Kan ik eindelijk weer normaal functioneren wordt het als het zo doorgaat een festivalloze zomer. :upside_down_face: Dan wordt 2021 maar 1 groot feest.

Ik vraag me ook echt af hoe waarschijnlijk het is dat na 1 juni festivallen etc. toegestaan zijn?

Wordt wel echt een treurige zomer…

Ik kan me niet voorstellen dat ze nu alles verbieden en dat op 2 juni (in theorie, geen idee welke dag dat is) er weer evenementen mogelijk zijn waar duizenden of miss wel tienduizenden mensen op af komen. Ik stel me ook in op een festivalloze zomer en ben blij dat ik nog weinig kaartjes heb gekocht

2 likes

Ik heb dus al 600 euro aan festivalkaartjes uitgegeven (meerdaagse festivals). Top :thumbsup:

Hoop echt dat er een regeling komt om dat geld terug te krijgen (een voucher voor volgend jaar zou leuk zijn maar daar kan ik mijn boodschappen dan weer niet van betalen)

Ik heb wel een aantal kaartjes maar die kunnen me zowat gestolen worden, ik hoop vooral dat die organisaties overeind blijven. Ik heb weinig verstand van hoe dit zit (qua verzekering voor die organisaties) dus wellicht komt dat wel goed maar vind het gewoon zo sneu voor ze

12 likes

Die grote organisaties redden zich wel, ik maak me eerder zorgen om kleine artiesten/ondernemers. En volgens mij zijn ze sowieso ook niet verplicht om geld terug te geven bij situaties als deze? Ik denk dat ze wel een clausule hierover in de voorwaarden hebben opgenomen.

Ik sta er heel dubbel in, aan de ene kant ben ik het met je eens dat het voor hen ook verschrikkelijk is en dat ik hoop dat ze er bovenop komen (ik denk het wel). Aan de andere kant is mijn inkomen ook weggevallen door deze crisis en kan ik dat geld ineens heel goed gebruiken. Mixed feelings hier! We wachten het af…

1 like

Dit vind ik heel logisch. Als het jou persoonlijk (financieel) treft hoop je natuurlijk dat er iets mogelijk is wat voor jou gunstig uitkomt. Zeker omdat 600 euro veel geld is.

Een paar jaar geleden zou ik naar een feest van een kleinere organisatie gaan wat toen door storm afgelast werd (het was al een paar uur bezig) en die organisatie is er niet meer bovenop gekomen. Die zijn failliet gegaan. Dus ik vrees ook voor de kleintjes en maak me minder zorgen om de grote.
Maar met dit soort dingen is het ook weer zo als organisatie 1 failliet gaat of stopt, is daar binnen no time een nieuwe organisatie om het gat op te vullen.

Die afgelast was bedoel je? Craft op de ndsm werf

1 like

Ik heb vanuit Soenda nu al bericht gekregen dat je kan kiezen om het geld terug te krijgen of het ticket om te zetten naar een ticket voor 2021!

3 likes

Ja ik denk ook aan de wat kleinere, ohm bijvoorbeeld is volgens mij ook niet zo groot en moesten het vorig jaar de ochtend zelf aflassen ivm storm. Ze staan dit jaar voor 13 juni gepland dus misschien gaat het door maar alsnog die onzekerheid ja dat vind ik sneu 2 jaar op rij zoiets dat komt wel aan denk ik
Hoop dat dat soort dingen verplaatst kunnen worden! Dan is het misschien niet het meest perfecte festival zoals zon organisatie gewild heeft maar is er nog wel een editie

@Rasmus ja dgtl doet dat ook, vind ik netjes

1 like

Ben benieuwd wat Pinkpop gaat doen. Die roepen vooralsnog dat het gewoon doorgaat :confused:

1 like

Was jij er toen al? Of onderweg?