Festivaltopic

Ik kijk er ook zo tegenaan, kan ik ook niet teleurgesteld worden… baal dan wel zo van allebei :disappointed_relieved:

1 like

Ik hoop eerlijk gezegd dat alles gewoon afgelast wordt deze zomer. Want stel 't gaat door, dan voel ik me denk ik nog niet helemaal ‘veilig’ om te gaan of zo. Met zoveel mensen. En dan krijg ik FOMO als ik niet ga lol.

1 like

Ik kwam binnen toen de muziek volgens mij al gestopt was. Wij zijn iig meteen de loods in gegaan en daar nog ff gewacht tot we te horen kregen dat t niet meer verder zou gaan.

Die piepen wel anders zodra de eerste grote artiest straks afzegt.

Heb zo’n festitent besteld. Mag lijen dat als ‘t niet doorgaat ik het geld wel terug krijg?

Afwachten tot half mei eerst maar :’)

Ben ook benieuwd wat Werchter gaat doen. Ga er vanuit dat het niet doorgaat. Ze gingen wel nog vrolijk door met hun marketing alsof er niks aan de hand is… beetje raar.

Ik zou het heel erg maar oprecht zo onverantwoord vinden als de festivals van juni/juli doorgaan? Ook al zou het in NL dan onder controle zijn (I doubt that) komen daar ook zoveel mensen uit het buitenland op af?! Je kunt het gewoon niet reguleren. Hoop gewoon bijna dat artiesten zelf af gaan zeggen, zodat de zaak ‘noodgedwongen’ afgezegd moet.

Ja, of dat gemeentes het gaan afzeggen. Denk eigenlijk ook dat ze daarop wachten ivm verzekeringen enzo.

En ik heb geen idee wat festitent doet bij zoiets. Hoop dat je ook gewoon je geld terug krijgt.

Ja de zwarte cross doet dat ook. Daar heb ik door dit gedoe wel eindelijk kaarten voor kunnen krijgen via ticketswap :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik hoop echt zooooo hard dat Liquicity Festival doorgaat halverwege juli.
Maar het zal wel niet, ga echt sad zijn.

Ik hoop het ook! Ga er al jaren heen, zou echt balen zijn.

1 like

Ik ook maar zo definitief het lezen is toch wel zuur. Alle leuke feestjes weg :weary: Ik kon vorig jaar niet door verschillende redenen en had zoveel zin in dit jaar wel festivals.
En ik ben bang dat ze het in 2021 moeilijk gaan krijgen… zullen de organisatoren dan nog bestaan? En hoe duur zullen de kaartjes dan wel niet zijn?

2 likes

Ik jank heel hard :sob::sob:

Van Lowlands is het al bekend dacht ik dat de tickets van nu naar 2021 gaan. Ben benieuwd wat de zwarte cross gaat doen, daar wil ik mijn geld wel voor terug eigenlijk…

Niet onverwacht, maar het wordt wel een hele saaie zomer zo zeg :worried:

3 likes

Ah wat jammer! Wel te verwachten. Hoop vooral dat de kleinere festivalorganisaties overeind kunnen blijven.

Volgend jaar dubbel zo hard feesten met zn allen❤

1 like

Vermoed dat de kaartjes volgend jaar geldig zijn. Dat bedrijf organiseert ook Manana Manana en daarvan is al bekend dat de kaartjes geldig blijven en dat je ze ook weer kan inleveren voor geld!

Ik hoop dat Pinkpop de kaarten ook gewoon doorschuift, want volgend jaar ga ik dan sowieso. Maar wel echt superkut dit.

Waar is het feestje? In 2021 is het feestje.
Het zou dan echt tof zijn als dan sommige festivals een dubbele editie kennen (bijv. twee weekenden achter elkaar). Dan hebben ze extra inkomsten en kunnen de mensen die dit jaar achter het net vissen (en dan volgend jaar ook als alles wordt doorgeschoven) ook uit hun dak. Of als bepaalde dingen een afgeslankte wintereditie houden. Low (lands) in the Snow ik teken ervoor.

12 likes

Ja wat moeten we doen met al die tijd.
Ik denk wel dat ik een hoop geld zal overhouden. Had nog weinig kaartjes en hoef nu dus ook niks te kopen, geen vervoer, geen nieuwe leuke festival outfits, geen munten. Dat is wel een paar 100 euro over de hele zomer.

Ben idd bang voor kleinere organisaties :sob:

1 like

We wisten het al, maar alsnog echt huilen dit :sob::sob: