Festivaltopic

Maar als je doneert heb je dus ook geen zekerheid op een kaartje volgend jaar? Je bent hoe dan ook je kaartje kwijt en dat heeft geen invloed op volgend jaar? Alleen dat je kaarten MAG kopen maar dat mag toch iedereen? Die constructie heb ik nog niet eerder gehoord volgens mij en vind het ook een bijzondere
Ik weet niet hoe leuk je het festival vindt en je financiële situatie, maar daar zou ik het van af laten hangen.

Nee, je krijgt de kans een kaartje te kopen voordat de reguliere verkoop begint, maar wel voor het aantal kaarten dat je dit jaar ook had. Dus wat dat betreft ben je verzekerd van een kaartje.

@Plukkies De kaartjes kunnen dus volgend jaar niet gebruikt worden, het is doneren of geld terug.

Ja je mag wel egoïstische dingen posten en klagen, dat doe je nu toch ook? Maar daar mogen anderen (ik) dan toch ook gewoon op reageren.

1 like

Maar @anon50301661 zegt toch ook helemaal niet dat ze ‘letterlijk niet kan overleven’ zonder festivals etc?

En ook @Xiomara hahah wat geloof je nou dat @anon50301661 het niet te doen heeft met zoveel mensen die nu hun baan verliezen? Dat is wat je impliceert met je post, toch? Dat vind ik nogal een uitspraak.

Jeetje jongens. Ja er zijn veel ergerde dingen, andermans cavia’s zijn heel veel doder enz enz. Dat zegt Bergamot toch ook? Kijk ff naar het topic. Niet zo gek toch dat mensen die hier posten enorm balen van de hele situatie en de impact daarvan op het festival seizoen?

Man man man. Ik wil eigenlijk heel hard ‘calm your tits’ willen roepen in deze situatie maar dan krijg ik sowieso het halve forum over me heen.

En nu weer on topic: ik heb mijn vriendengroep nog laten weten dat we not-dogs serveren op No-Lands festival, patat-niets en failafel. Heb hier echt teveel plezier in haha.

14 likes

Onnodig en flauw dit

4 likes

ik heb het niet over het gesprek daarboven? maar precies over de inhoud van het bericht dat ik quote, dát vond ik onnodig en flauw na het hele gesprek.

Dat lijkt me echt verschrikkelijk om zo vast te zitten.

Haha jaaa deze kwam ik pas ook tegen op FB. Voor deze work-out zou ik ook helemaal in zijn :tada:

1 like

Bij mij werkte het filmpje niet maar heb het even opgezocht en dit lijkt me ook echt heel leuk! :smile: :smile: :smiling_face_with_three_hearts:

…Ik mis de dnb feestjes trouwens zo erg :broken_heart:

2 likes

Ohhhh heerlijk! Heb deze week al 3 keer gedroomd over festivals/feestjes echt hoe ga ik dit doorkomen :joy::sob:

6 likes

pff ik mis ook dnb feesten :sleepy: :sleepy:

2 likes

Vandaag zou HoH zijn, was er wel fantastisch weer voor geweest. @MevrouwMand @Batalash zouden jullie ook gaan?

1 like

Ja was wel het plan… Is bijna elk weekend de afgelopen tijd lekker festival weer geweest :tired_face:

4 likes

Ohh dus jij had sowieso nog geen kaartje?
Hatdclassics drive in heb ik gezien ja, maar duitsland is echt mega ver weg hier vandaan en dan mag je de auto niet uit. Kan je niet eens fatsoenlijk dansen. Dus dat sla ik sowieso over.

Ohjaa ik heb dat festival opgezocht idd, klinkt goed, 3 stages early hardcore :dancer::sunglasses: de datum waar ze het naar verplaatst hebben ben ik (hopelijk) op vakantie

Ticket voor Best Kept Secret 2021 maar alvast aangeschaft. Zien we dan wel weer of het door gaat of niet :woman_shrugging:

2 likes

Afgelopen weekend was Best Kept Secret geweest :frown: het had zo mooi kunnen zijn boehoe

4 likes

Ik sta steeds vaker tijdens het koken te dansen op festivalhitjes😭. Niet helemaal hetzelfde

4 likes

Same here! Ik heb ook echt zoooooveel zin in een feestje!

1 like

Ik heb zelfs een festival playlist gemaakt hahaha so sad

1 like

Ik zou dit weekend op Pinkpop zijn en ook vrijgenomen ervoor. :tired_face: Heb nu wel vrij, maar geen festival.