Ik probeer daar maar niet teveel aan te denken.
Same here. Ik probeer sowieso momenteel nog niet te ver vooruit te denken. Zie het allemaal wel. Heb mezelf al wel voor het een en ander āgeĆÆnteresseerdā op Facebook. Wordt je toch een beetje op de hoogte gehouden ook.
Nee, dit wil ik niet horen.
Volgend jaar is gewoon weer zoals vanouds 
Ik mis het uitgaan nog meer dan festivals denk ik, want naar nachtelijke feestjes ging ik bijna altijd alleen en daar ontmoette ik dan de leukste mensen en uit die avonden kwamen de beste verhalen
Festivals bezoek ik vaak met een vriendin en dan sta ik ook wat minder open voor gesprekken met onbekenden maar zoān duister hol s nachts heeft gewoon wat⦠

Ja⦠Maar ik heb dat verdrongen.
Organisaties/djās organiseren nu ook mini feestjes met max 100 mensen per zaal/shift. Het kriebelt wel, maar is het gewoon net niet naar mijn ideeš¢
Maar staand ook? Ik kom alleen zittende feestjes tegen maar dat zou ik echt niet trekken haha
Afgelopen weekend was er zoān āboottourā met shifts, ik weet niet of het legaal was. Zag er wel shabby uitš
In juli is er een feestje in de Time out, voor 1 zaal kan je een kaartje kopen. Maar dan kan je offc niet naar de andere zalen.
Is trouwens allemaal in de hardcorescene
@Brum ja staande receptie 
Met die max. 100 personen regel wordt het weer tijd om obscure bandjes te luisteren die leven op gratis bier. 
Ik word zowat emotioneel van je post haha wat erg. Maar ik ben best op mezelf, fulltime baan doordeweeks en ik woon alleen dus ik keek vaak uit naar de weekenden voor de feestjes zoals jij omschrijft, ook voor het sociale contact en het groepsgevoel ofzo?? En dan met goeie muziek kan dat zo chill zijn
Ik zit echt met weemoed overal aan terug te denken de laatste weken en het wordt steeds erger 
Pfffff ja ik mis gewoon om in een menigte te staan of te dansen en random aanspraak te hebbenā¦
Livestream oid en zittende feestjes of kroegbezoeken zijn echt zo niet hetzelfde
Ik mis het zooooo erg en het is echt zo lang wachten tot het volgende festival 
Ik hoop dat alles volgend jaar weer doorgaat, maar dat is ook maar even afwachten! Ik vind het vooral ook naar dat ik ieder jaar met een groep naar Lowlands ga en we dit jaar zouden overslaan omdat er meerdere mensen geen vrij konden krijgen. Maar als het volgend jaar wel doorgaat hebben we misschien niet eens kans op een kaartje omdat iedereen zān ticket volgend jaar mag gebruiken.
Ik ben sinds gisteren helemaal los aan het gaan op de nieuwe van de voicians
"En nieuwe Metrik omg
En nu ook zooooveel feestjes/festival heimwee!! Ik mis het dansen op de houten planken, stampen door de modder, weer onze Engelse tentburen terugzien, oogcontact maken met mensen en precies van elkaar begrijpen wat voor leuke tijd jullie hebben en hoe ziek de muziek is, de hele tent door stuiteren door mān vriend die 100x omdraait op ons luchtbed, wakker worden met een half gebroken rug, 's nachts met random mensen tanden poetsen en dansen tegelijk bij de wastafels, etc etc

Dit vind ik heel mooi gezegd. Dit mis ik inderdaad ook.
En ik mis ook in het gras liggen met een biertje en te luisteren naar muziek en mensen om je heen, terwijl de zon je knieƫn verbrandt.

Ik keek gisteren een serie en daar zat een techno feest in en normaal haat ik dat, maar nu werd ik echt een beetje sad want ik wil naar Lowlands. Ik wist niet dat het zo erg was maar blijkbaar leef ik daar het hele jaar extreem naar toe
Aah
Ik wordt echt helemaal verdrietig van dit topic eigenlijk
@Wonderland Ahhh ik word hier echt heel blij en verdrietig van. Had me wel neergelegd bij het afgelaste festivalseizoen maar Lowlands is echt het leukste weekend van het jaar!! Had er zoān zin in.
Denken jullie dat de line-up bij de festivals volgend jaar grotendeels hetzelfde blijft?
Denk 't wel! Meerdere UK festivals hebben al bekend gemaakt (vrijwel) dezelfde line-up te hebben, dus lijkt me voor hier ook gelden.
Velen doen gewoon net alsof 2020 niet heeft bestaan. 
Het zou gaaf zijn als sommige festivals dan gewoon 2 weken achter elkaar hetzelfde festival doen (desnoods met deels een andere line-up). Dan zouden ze lekker kunnen cashen en wij de schade inhalen.