Ik hoop het!
Die zeggen toch altijd af? 
Vrienden van mij hadden kaarten, of ik mee wilde⦠ik zou dit jaar niet kunnen. Maar voor volgend jaar staat er alvast 1 op mijn naam
ik hoef alleen nog maar te betalen
Vanaf 1 juli geen maximumgrootte voor groepen meer https://www.nu.nl/coronavirus/6059946/vanaf-1-juli-geen-maximumgrootte-voor-groepen-meer.html (via @NUnl)
Dit geeft hoop! Heb 5 september een feestje wat dan zeer waarschijnlijk door kan gaan 
En we hebben in juli ons eigen festival georganiseerd! Met 99 man, incl paar van onze favoriete djās (die voor een appel en een ei komen draaien), iemand die licht en geluid doet, beveiliging etc. It aināt the real deal maar toch vet veel zin in!
Gore euroshopper knaks als ontbijt. Snuiven in een dixie. Met een slap biertje in het zonnetje terwijl je al je vrienden kwijt bent
Mis het!
Had huisje gehuurd voor Wildeburg met 20 vrienden en dat gaat het dichtste bij festival zijn dit jaar.
Ja! Ik probeer ondertussen uit te vogelen hoe ze dit nou precies gemaakt hebben
Never mind ben er al uit
Mag ik ook komen
haha
Morgen zou ik eigenlijk naar Down The Rabbit Hole gaan 
En vandaag zou Rock Werchter beginnen en ik luister al de hele ochtend naar throwback Werchter op Studio Brussel en ik word er helemaal sad van
Oke ik heb een ticket gekocht om 17 juli 2 uurtjes te dansen op Black Sun Empire met 99 anderen
kreeg een mailtje.
Haha nice! (Blijven ƩƩn van de beste djās ever
)
Veel plezier! Wat voor festival is dat dan? Beetje jaloers, haha
Over 1,5 week zou Lowlands zijn en ik voel me er ineens zo kut over dat het niet doorgaat. Het was altijd iets om naar uit te kijken aan het einde van mn vakantie en nu denk ik alleen maar: kut, vakantie bijna voorbij. Er zijn ergere dingen, maar kan er nu wel van janken
.
Inderdaad
Vanavond weer persconferentie. Hopelijk zeggen ze nu eens wat over de festivals!
Alles is tot 1 sept sowieso afgelast. Dus ze zouden rond deze tijd meer duidelijkheid moeten geven gezien het al bijna september is. De evenementenbranche moet ook weten waar ze aan toe zijn. Dus ookal is het slecht nieuws, ze zouden wel wat moeten zeggen vanavond, gok ik zo.
Dat is niet perse waar. Ik ga over twee weken naar een āmini-festivalā in Rotterdam. Dat mag gewoon doorgaan. Komen weliswaar maar 250 mensen.
Tot een paar 100 mensen wel. Maar de grote festivals in september weten nog steeds niet waar ze aan toe zijn
Nee, zeker waar! Ik hoop ook dat zij duidelijkheid krijgen. De entertainmentbranche is echt een beetje het ondergeschoven kindje. Liever dat ze nu alles voor de rest van het jaar cancellen dan weer een āwe kijken over een maand wel verderā want daar kun je ook niks mee.
Ik was op werk, dus heb de hele conferentie gemist. Maar kan het ook niet heel duidelijk ergens terugvinden ookā¦