Festivaltopic

Hier staat alles op een rijtje: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19/nederlandse-maatregelen-tegen-het-coronavirus/openbaar-en-dagelijks-leven

Het verbod op vergunningplichtige evenementen was al per 1 juli opgeheven. Bij evenementen waar je geen vaste zitplaats hebt is er een maximum van 250 gasten. Bij evenementen met zitplaats is er geen maximum aantal. In beide situaties is de 1,5 meter nog steeds verplicht en betreft het een buiten evenement.

Hahaha ja wilde ook al zeggen: Britten dit zeker. Vorig jaar met ADE was ik bij Fuse in Lofi en daar liepen ook tientallen van deze kopietjes rond. Vind dat trouwens geen heeeeeel leuk publiek omdat ze állemaal drie keer over hun eigen grenzen gaan. Echt megaleuk tussen allemaal van die zombies.

1 like

Haha de Engelsen herken je inderdaad gelijk op feestjes/festivals. Ze gaan altijd te hard of zijn ladderzat, de meiden altijd ondergedompeld in de glitters en de jongens in hun korte sportbroekjes en buckethats. En ik heb het idee dat ze echt diehard kamperen. Vorig jaar op Liquicity waren m’n vriend en ik bevriend geraakt met onze 3 Engelse tentburen waar we het hele weekend mee gechilld hebben. Ze zaten als 3 gasten in zo’n mini zelf-uitvouwbaar tentje, hun voeten hingen 's nachts buiten en ze zeiden dat ze elkaar gedwongen moesten spoonen :joy: Uiteraard waren zij echt 3 dagen lang aan het zuipen en dat mengden ze ook gewoon rustig met andere drugs

En dan hebben we het nog niet eens over de Fransen gehad “Doe joe hev sum ketamieeeeennn?!”

6 likes

Als dit nooit meer terug komt ben ik echt heel heel verdrietig :cry: :cry: :cry:

Oooohhh hoe we nu lekker hadden staan hossen bij de Alpha, zo lekker naar Hacienda en afsluiten in de Bravo. Hopelijk volgend jaar❤ Nolands 2020

5 likes

Ik had zooo graag in de Haciënda willen staan afgelopen weekend :broken_heart:
Ik moet het maar doen met de Haciënda playlist.

2 likes

Ik wil de bass door mijn lijf voelen :cry:

10 likes

Sameeee, zoveel behoefte aan een goed feestje

Ik ga hier op dit moment erggggg goed op in mn eentje

https://www.youtube.com/watch?v=O2V29gZRBgM

1 like

Zoooo’n zin om te knallen op een festival/feestje door deze banger :weary:

2 likes

:fire: :fire: :fire:

1 like

Hahah ja die visuals zijn zo hysterisch in die sets.

Ik wil ook echt weer feesten met meer mensen dan 4 (was m’n max in deze corona-tijd), vooral lekker laagdrempelig met mensen ouwehoeren, slenteren over een terrein en zo heerlijk nagenieten daarna

2 likes

Ik ga straks naar een mini mini mini zit feestje, maar dat boeit me niet zo’n zin in :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Thanks!

afbeelding

3 likes

Veel plezier!!

1 like

Precies zo ook, dezelfde muziek :joy:
Ik houd mijn shirt aan hoor.

1 like

Haha dit is zo hilarisch :joy:

@MevrouwMand veel plezier!

@Batalash wat jij volgende week op de planning had gaat niet door zeker? (Als ik het juiste in gedachten heb)

Ik riep vandaag nog tegen vriendinnen, ik mis gewoon het poepen op een dixie.

3 likes

Ik was laatst op een dixie en die rook veel te schoon :weary:

1 like

Wij hebben maar weer eens de set van Promo @ thunderdome 2017 aangezet en dit is een topset hoor, ook als je thuis zit. Maar pff wat heb ik nu zin in een feest. Lekker met een hele zaal/stage los :heart_eyes: ipv met zn 2en

7 likes

Ik zit nu ff na te denken of ik die ken, maar weet het echt niet haha! Binnenkort ook maar luisteren dan

1 like