Pfff ik zat net in de auto ook een setje te luisteren en beeldde me in hoe het zou zijn als er weer een feestje is, je om je heen kijkt en ziet dat iedereen uit zijn plaat gaat. High fives met vreemden omdat je een plaat allebei te gek vindt. Mis het echt nog meer dan ik had verwacht
Ja ik ook als ik het niet alsnog vergeet haha, vooral naar BSE, blijft echt mân favo dj trio! En ik begin het nu ook wel echt te missen, laatste feestje was Liq Winterfestival afgelopen december.
Haha ik herken het en snap je helemaal hoor! Voor mij begon het in 2014 met Major League in de Melkweg (waar ik ook een relatie kreeg met mân huidige vriend haha) en daarna was ik meteen hooked en sindsdien gaan we samen alle Liquicity, Blackout, Rampage, Korsakov (& nog paar andere) events af. Heimweeeeee.
Ik luisterde net deze nog haha
Ahhh ik was ook bij Liquicity. Zo leuk en raar om te bedenken dat ik een van jullie misschien wel gesproken heb. Ik mis het ook zo. Begon net naar dit soort feestjes te gaan waar ik inderdaad mezelf helemaal kon zijn en me thuis voelde⊠en het stopt. 
Ahh door deze berichten deze maar eens op gezet tijdens het werken:
wat was dat lekker toen!
Mis het nu ook zo erg 
Ahhhh daar was ik toen ook! Stond bij die set helemaal op de bovenste verdieping in het midden, perfecte spot
Ik weet niet zo goed wat ik van die Covid visuals vind 

Hahaha zag ik ook, vliegende virusjes
Heb zin in Blacksun over 40 min!!
OMG OMG OMG ik ga mân kaplaarzen, fannypack en blarenpleisters alvast klaarleggen!
Pfff zoveel zin in een feestje. Of een FF festival voor iedereen die het ook zo mist, ook leuk 
Ik drink geen koffie maar heb wel ergens een LL koffieshirt liggen mag ik ook komen? 
Ja, same! Al komt de band waarvoor ik mijn kaartje vooral kocht, niet eens meer, geloof ik.
Maar hopelijk kan ik daarvan naar een concert in april.
Hahah echt he, heb vorige maand ofzo een kaartje gekocht. Met de gedachte dat het toch niet door ging maar dat ik iig weer iets had om naar uit te kijken mocht het weer doorgaan! Stel je voor je had kunnen gaan en het is dan uitverkocht, de horror
Dus laat maar komen die festivals
Ah kut. Welk festival was dat?
Ik heb ook steeds minder hoop dat we deze zomer weer naar festivals kunnen
Ik mis het zo erg, had het echt niet verwacht.
Kijkt in een glazen bol
Maart: âWe gaan alles op alles zetten om een speciale editie op te zetten, desnoods met alleen Nederlandse of Europese artiesten. Blablabla bewijs coronatest of vaccinatie.â
Mei: âAlles wordt verschoven naar 2022. Wel weer iets magers met een stream.â
Hier ben ik ool bang voor. Gezien de vaccinatieplanning verwacht ik dat âde doelgroepâ voor festivals voor sept niet gevaccineerd is en zonder is teveel risico denk ik
Mijn favoriete festival is in september. Fingers crossed 
Ik hoop het voor je!
Mijn seizoen is in sept altijd wel voorbij
Precies dit. Maar eindstand zijn we niet allemaal voor de zomer gevaccineerd en gaat geen enkele organisatie dit risico nemen. Die deden laatst toch al een oproep aan de overheid om met een pakket aan geld aan te komen als het toch niet door kan gaan. Verwacht niet dat de overheid dat gaat doen, dat zou dan ook al in februari rond moeten zijn.
Ik gok op precies geen festivals deze zomer, organisaties willen en kunnen dat risico niet nemen.