Dit geeft iets van hoop, wordt echt weer een saai jaar als het niet door kan gaan
Nodig 

Kunnen we niet als hologram afreizen naar NZ. Besmetten we niemand maar zijn we toch aanwezig. 
Jaaa zag ik ook al, ook een liveset van Dimension in NZ, zo jaloersmakend
Haha mijn favo van hem is Panzer, brengt bij terug naar mn 1e winterfestival eind 2015. Hij heeft zoveel goeie nummers, maar de nieuwe die hij nu uitbrengt vind ik niet zo leuk meer, meer experimenteel dan echt dnb
Ik verwacht ook geen festivals dit jaar en hoe kut het ook is, ergens vind ik het ook wel fijn.
Dan heb ik nog een jaar langer de tijd om te bedenken wat ik met mijn katten ga doen als ik naar een festival ben nu mijn back-up plan weggevallen is. En vooral de logistiek is een dingetje (want ik heb geen auto). 
En nee, ik laat ze echt niet alleen thuis hoor en uiteindelijk zal het wel goed komen, maar voor mij is dat een drempel. 
Tijdens de lockdown vond ik dit soort sets echt tof om te kijken.
Vanuit Cercle zijn er meerdere van dit soort sets op hele gave locaties in te natuur!
Love Cercle! Alsof je nog een beetje op vakantie bent door alle mooie locaties icm echt veel goede sets. Dit heeft me ook echt door de lockdown geholpen.

Oeeeeh
I love it
Jongens zodra die fucking festivals weer doorgaan moeten we echt meeten bij Blackout ofzo, lijkt me TE gezellig 
Yes please 
Heeeeerluk! Ben ik ook bij 
Lijkt mij ook heel leuk! Wil sowieso meer mensen leren kennen om mee naar feestjes te gaan 
Ohh ja ik zag het op z’n Instagram! Ik ga het wel weer terugluisteren want moet morgenvroeg werken haha. (P.S. Dimension heeft gisteren Alive uitgebracht, echt een leuke tune!)
Oke dat voorstel is out of the window, ik kijk en luister nu toch. Zo nice! Gewoon dikke neuro op de radio nu.
Leuk!! 
Ik spreek t wel altijd uit met een oe maar geen idee of dat klopt hoor!
Ja inderdaad, bijna iedereen zegt met uh

Ugh ik mis festivals