Festivaltopic

Omg ze gaan Pendulum Watercolours draaien, ik hoor hem al aankomen :heart::heart::heart:

De memoriessss ik moet bijna traantje wegpinken hahaha

4 likes

Hahaha weet ik dat ook weer
Iedereen bij mij zegt Madoek :joy:

Doen haha! Ik heb die trui met die halve maan en een tshirt. En m’n vriend heeft de pet met die galaxy print. Oh en allebei een grote vlag boven ons bed

1 like

Ohhh jongens ik heb t ook zwaar. Ik wil de nacht uit dansen in een chille bubbel vol techno deuntjes en te dicht op iedereens bezwete lijf i dont care anymore

5 likes

Oeeeeeh mn boiiiii Maduk

Ik mis festivalletjes ook zo erg :sob: Lekker dansen en niet nadenken

5 likes

Voor mijn mede techno lovers:

Mijn go to song

4 likes

Het is inmiddels zo triest gesteld dat ik gewoon letterlijk de kippenvel enzo voel opkomen met zulke muziek. Voel me dan helemaal alsof ik echt ergens sta :sob::sob::sob::sob: i wish

3 likes

@Twijfelkont ah dat gevoel ken ik haha, ik heb dat met deze twee, dan zie ik mezelf al helemaal weer in een donkere tent staan :cry:

4 likes

Ik heb dat ook! Ga dan echt bijna goed op de muziek terwijl ik gewoon thuis zit😂

1 like

God snap ik met die nummers, vooral die van Nico is wel echt lekker. Ga hem even in m’n spotify lijst gooien haha!

2 likes

Jaaa die tweede is zo lekker.

Ik gok dat heel veel festivals naar het najaar gaan verplaatsen. Zijn er straks eindelijk festivals, is alles tegelijk :sob:

2 likes

Ik wil gewoon kerst-, herfst- en wintersolsticeedities

Ik heb vandaag mijn bachelordiploma gehaald én kaartjes voor ITTW kunnen fiksen en ik kreeg meer adrenaline en vreugde van dat laatste. :’) Lockdown doet me weinig goed.

Ben je er doorheen gekomen?

2 likes

Ohh ja hopelijk! Zal voor jullie duimen, maar het komt vast wel goed. Ik ben afgelopen jaren bijna nooit door de wachtrij heen gekomen maar het is uiteindelijk altijd wel gelukt via ticketswap.

Had dit keer echt geluk, we gaan met een groep van 8 en iedereen probeerde kaartjes te kopen. Ik ben de enige die er doorheen is gekomen, vrij snel ook en samen met m’n vriend, dus wij konden meteen 8 kaartjes kopen voor dezelfde dag. Iedereen die ik verder nog sprak is het ook allemaal niet gelukt. Heel erg geluk gehad dus :crossed_fingers:t2:

1 like

Ik twijfel ook zo of ik kaartjes ga kopen. Aan de ene kant wel, want hallo, ik ben klaar voor een festival, maar ik heb ook zo’n geen zin in weer moeilijk doen met kaartjes houden/geld terugvragen als het niet door kan gaan. Liquicity is meestal in juli, dat lijkt me zo op het randje van dingen die wel/niet mogen… Misschien kunnen ze beter meteen de Winter editie aankondigen haha.

Ondertussen weet ik eigenlijk niet eens meer waar ik nou nog kaartjes van heb en waar niet van oeps

2 likes

Ah, ik had ze vorig jaar niet meer gekocht. Had mijn hoop gevestigd op winter, maar helaas.

Ben ook benieuwd ja! Ik vind het eigenlijk te ver weg van waar ik nu woon, maar het kriebelt toch weer wel om kaartjes te kopen. Al bedenk ik me nu dat ik het jaar daarvoor geen auto had en met al mijn zooi met de trein moest, nu hebben we wel een auto dus dan gaat het al makkelijker. Eigenlijk heb ik geen smoesjes dus.

Ja, vakanties plannen nu is echt een hel. Heel benieuwd wat ze gaan zeggen vanmiddag.

Even iets heel anders over Liquicity. De aftermovie van Winter 2019 staat ook nog steeds niet online en dat vind ik jammer. Of ben ik mega blind?

Omg. Wauw. Ik voel me even heel dom nu. Dankjewel!

Hahahahahaha ik heb mezelf gespot.

2 likes