De eerste (aanbetalingen van) kaartjes zijn binnen (Komm Schon Alter en Georgies), heeel benieuwd of het doorgaat. Maar vond het proces van kaartjes kopen weer helemaal leuk, dus dat alleen zorgt wel voor een kleine boost. Fingers crossed!
Eens in de zoveel weken sta ik mezelf even toe emotioneel te worden bij de Sziget aftermovies.
Hier wil je toch zijn nu 
Ik krijg echt fomo van die liquicity email 
Edit: nu toch maar tickets gekocht voor beide dagen 
Heimwee naar die '19 Winterfestival, dat was ook gelijk mn laatste feestje
Weekend tickets voor eerstvolgende zomerfestival heb ik echt al sinds sept '19 in the pocket gelukkig. Vrees alleen echt voor juli, ze zouden het beter uit kunnen stellen tot september hoe kut dat ook is.
Om in de stemming te blijven, er is net een nieuwe Lexurus uit 
Ja! Of nou ja officieel is het een eerste aanbetaling, maar heb er voorzichtig zin in haha. Ook al duurt het nog zo lang. Ga je ook?
Festival dat ik heb is in juni, maar dat gaat niet door, gok ik. Mogelijk wel later, maar als ik dan vrij kan krijgen, wil ik mijn geld terug ofzo 
Voor de vrijdag zijn er nog wel wat te krijgen zie ik! Ik pm je even een linkje
Edit: oh dat lukt niet, kan jij mij wel een bericht sturen?
Ik vind jullie zo optimistisch allemaal haha, en alle festivals ook (ook al begrijp ik dat ze moeten plannen). Ik denk namelijk niet dat we dit jaar al naar festivals kunnen. Concerten misschien wel, met 100 man ofzo.
Ik ben niet super optimistisch. Ik zou er alleen echt heel erg van balen als ze straks wel doorgaan en ik alsnog nergens heen kan omdat ik niet eens geprobeerd heb een kaartje te krijgen
.
Stel het gaat door in augustus/september dan zijn alle festivals tegelijk
en precies in september heb ik altijd vakantie en ik wil dan eigenlijk OP vakantie
Ja ik ga er van uit dat het dan allemaal weer kan haha, maar zou het wel jammer vinden als ik moet kiezen
Dgtl is ook verplaatst naar 11/12 september, ben vooral benieuwd wat the crave doet en heb daarnaast nog kaartjes voor toffler (staat gepland in mei nu dus sowieso een no go) en paradigm (staat op half augustus nu nog)
Zit ook te twijfelen alvast wat te kopen voor komm schon alter, al is het maar voor de voorpret 
Ik denk eigenlijk dat nog eerder de clubs open gaan (want minder mensen en minder reisbewegingen) en daar zou ik ook al heel blij mee zijn!
Haha ja in september heb ik het eerste weekend al met dubbele festivals! Help, krijg al bijna keuzestress. Vraag me wel af wat er echt doorgaat, maar deze voorpret alleen al maakt me blij
Waar kan ik me aanmelden???
Wil hier ZO graag naar toe. Heb me suf gegoogled maar helaas zonder resultaat.
Ik heb een no buy voor 6 weken maar vandaag wel even kaartjes gehaald voor lente kabinet, dgtl en georgies 
En @Barend de site voor deze evenementen is back2live.nl, zij geven aan dat de kaartverkoop uiteindelijk via Mojo zal lopen. Dus ik heb me in ieder geval vast aangemeld voor de nieuwsbrief van Mojo om op de hoogte te blijven!
Thanks!! Ik ga me ook aanmelden voor de nieuwsbrief 
Ik heb een melodica en ga als t goed gaat werken op lowlands. M’n collega’s gaan me haten 
toch maar een ticket voor liquicity gehaald, nu hopen dat festivals nog door gaan 
Defqon gaat al niet door. Ben benieuwd wat Awake gaat doen. Heeft iemand zich hier ingeschreven bij Fieldlab voor de proeffeesten?