Festivaltopic

Ik durf me niet in te schrijven zolang ik niet minstens 1 vaccinatieprik al heb gehad. Ik word steeds banger om het alsnog op te lopen :’)

1 like

Defqon is altijd in hetzelfde weekend als Awake toch (laatste weekend juni)? Awake was al verzet naar september, maar denk eerlijk gezegd dat zelfs de nieuwe datum niet doorgaat.
Ik had laatst in een zeer optimistische bui kaartjes gekocht voor een feestje eind augustus, maar denk dat ik daar ook wel naar kan fluiten haha.

1 like

Defqon zou dit jaar een weekend eerder zijn dacht ik?

Ik hoorde dt er 60.000 aanmeldingen waren voor die test evenementen, het mag duidelijk zijn dat er behoefte is aan evenementen :sweat_smile:

Ik heb een soort reservering voor free festival gemaakt, dat zou het eerste weekend van juli zijn. Ik verwacht niet dat het doorgaat, maar ik heb fomo, dus als het wel doorgaat moet ik erbij zijn natuurlijk

3 likes

Ik heb me aangemeld! Maar hoorde dat er echt meeeeeega veel mensen zich hebben ingeschreven dus ik ben benieuwd.

2 likes

Lol, ja had ik ff gemist. 11 sep. Moet toch haalbaar zijn crossed fingers

Zo veel kut namen voor Paaspop, maar zoveel zin in
(ik doe gewoon de struisvogel want 't gaat gewoon door)

1 like

Ik ook voor die! Durf ook niet weg te klikken hahah maar het moet toch haast wel allang uitverkocht zijn? :sweat_smile:

1 like

Haha maar echt hoor, ik zou betalen voor die extra coronatesten als het moest. :cry:

Heb gelukkig wel al kaartjes voor twee festivals in september, duimen dat die doorgaan :tada:

1 like

Lowlands kaartjes heb ik idd ook nog, doorgeschoven van vorig jaar, maar daar durf ik niet op te hopen.

Normaal als je festivalkaartjes koopt en het is uitverkocht komt er trouwens een melding op de website of iig op hun social media kanalen, hoop dat ze dat nu ook wel doen zodat je iig niet voor niks nog zit te wachten!

Edit: :frown:

1 like

Zoooo balen. Had stiekem hoop op kaartjes, maar helaas is het niemand van mijn vrienden gelukt. Best verdrietig nu :roll_eyes:

1 like

Het ging ook wel echt snel, een kwartier na de start kreeg ik al dat het uitverkocht was. Was wel te verwachten natuurlijk, maar toch.

Mij is het ook niet gelukt maar die spanning van wachten in de rij op kaartjes was toch wel een fijn gevoel hoor.

3 likes

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb kaartjes voor Back to Live! Vrienden van mij ook dus echt mega veel geluk gehad blijkbaar!

14 likes

Hahah ja dat is goed! :dancer:

1 like

Zou dat ook niet deels zijn omdat alle data in het najaar al volgeboekt zijn? Artiesten kunnen ook niet overal tegelijk zijn…

Maar goed, ik denk inderdaad ook dat we realistisch moeten blijven. Heb voor verschillende dingen kaartjes, maar verwacht dat er niks door kan gaan : (

Ik vind 't echt goed dat BKS dit al naar iedereen heeft gecommuniceerd, hoe jammer het ook is. Gewoon eerlijk en realistisch zijn naar de bezoekers toe ipv steeds “hoop” geven en aan 't lijntje houden, Nu weet ook iedereen waar 'ie aan toe is zegmaar

3 likes

Omdat als je logisch nadenkt je wel weet dat de kans héél klein is dat ‘t doorgaat.

Denk dat het bij best kept secret ook wel mee speelt dat zij buiten de festival garantie vallen… Snap het daarom ook heel goed dat andere festivals wel gewoon “doorgaan” ook al blijkt later dat het misschien niet kan. Stel je je voor dat alle festivals nu worden afgezegd en dan blijkt later dat het toch had door kunnen gaan :sleepy:

2 likes

Het garantie fonds is voor festivals na 1 juli omdat de overheid niet verwacht dat er voor die tijd grote mensen massas bij elkaar mogen komen, dus trekken ze de streep bij 1 juli. Bks is altijd in juni dacht ik, vandaar!

Had stiekem zelf gehoopt dat ze zouden verplaatsen maar er zijn al zoveel festivals in augustus/September. Krijg er bijna keuze stress van.

1 like

Pinkpop - als ze niet verplaatsen/het afzeggen - heeft datzelfde probleem met het garantiefonds, dus ik ben heel benieuwd wat die gaan doen. Als ze gaan verplaatsen, wil ik toch mijn geld maar terug, denk ik.