Festivaltopic

2 likes

BRB even een kaartje proberen te scoren!

1 like

Leuke line-up voor Lowlands!

Rock Werchter heeft net aangekondigd dat het festival een jaar uitgesteld wordt. Ik vrees voor alle andere grote festivals in België. Hoop dat de wat kleinere toch kunnen doorgaan. Zoveel knaldrang!

1 like

Ik sta nu al links voor!

4 likes

Ik hoop zo hard dat het me nog gaat lukken om een kaartje te scoren als het echt doorgaat

3 likes

Niet in de Haciënda?

3 likes

Hahaha ja. 's nachts kan je me zeker vinden in de Haciënda!

Zooo chill hoop toch ZO dat dit doorgaat zeg omg

Edit: Altin Gun wilde ik ook zo graag zien!! :heart::heart::heart: Echt de muziek die me het vaakst heeft opgevrolijkt tijdens dit kutjaar

2 likes

Ik heb geen kaartjes nog maar ga heel hard m’n best doen want ik word heel gelukkig van Arlo Parks, Aurora, Bazart, Froukje, Kelly Lee Owens, Liam Gallagher, S10, Shame en Slowthai :heart_eyes:

2 likes

Ik zou dan nog gaan inclusief carnavalpolonaises, kermisattracties en draaiorgels, mijn grootste nachtmerries.

2 likes

Dan moet ik maar vast extra laptops gaan kopen om meer kans te maken :fearful:

Korte update vanaf het testfestival: het is echt top! Iedereen is echt mega blij en gaat helemaal los :tada:

25 likes

Oh man ik wou dat ik daar was

Aahh ik had zo te doen met mensen die kaartjes hadden voor vorig weekend en dat het toen door die storm niet door ging, echt heerlijk dat het alsnog plaatsvindt :smiling_face_with_three_hearts:
Veel plezier @crazyvibes

1 like

Laatste uurtje Reinier :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Hebben jullie het nieuws van pinkpop gelezen? Ze willen het verplaatsen naar het laatste weekend van augustus. :crossed_fingers::crossed_fingers:

2 likes

Ooooh kom je even verslag doen hier? :heart_eyes: ben zo benieuwd hoe het was!

1 like

:disappointed: Ja, en dat is voor mij dus bijna niet haalbaar helaas ivm vakantie vragen, pensions voor mijn katten etc. Hopelijk kun je je kaartje nog inwisselen voor geld.

1 like

@ iedereen, vet leuk jullie berichtjes, hier een uitgebreidere update!

Het was echt goed geregeld bij binnenkomst, moest je negatieve test laten zien en nog een temperatuurcheck en sommigen moesten volgens mij nog een extra sneltest en daarna kreeg je een tag omgehangen, voor het onderzoek.
Het idee was wel dat mondkapjes op moesten (als onderdeel van het experiment), maar de uitkomst daarvan was wel dat iedereen die vrij snel af had haha. Geloof dat dat bij die andere feesten ook zo was gegaan.

Het was heel klein, soort mini thuishaven (2 stages). Maar de sfeer was al vanaf het begin zo fantastisch, iedereen helemaal uitzinnig en zo blij! Had gedacht dat het nog wel onwennig zou zijn met zoveel mensen dicht bij elkaar, maar was eigenlijk direct als vanouds. Zo leuk om weer te kunnen kletsen met vreemden en lekker dansen. Het was echt zo genieten, zit nog steeds met een grijns op m’n gezicht!

Dus hoop echt dat de uitkomsten hiervan goed zijn en dat iedereen deze zomer weer kan festivallen!! :heart:

33 likes

Ja ik hoop dat ook echt! Er waren hierbij helaas maar 4 testlocaties in het land, dus vrees dat dat wel een extra drempel is haha. Maar las volgens mij in het coronatopic dat ze dit ook onderzoeken om te kijken hoe groot de bereidheid is voor een post-test. Dus ben benieuwd

@Oprah yes, geen afstand inderdaad! Stond op sommige plekken ook echt dicht op elkaar, zo bizar als je dan bedenkt dat je dat gewoon een jaar niet gedaan hebt

3 likes