Festivaltopic

Oh dat zou dan wel shit zijn ja.
Volgens mij kan je je kaartje inwisselen, voor geld. https://www.pinkpop.nl/2021/info-verplaatsing/#:~:text=Mocht%20je%20geen%20gebruik%20kunnen,uiterlijk%2020%20juli%202021%20teruggestort.

1 like

Wist ik inderdaad. Ik wacht sowieso nog even de line-up af en of vrij krijgen echt niet lukt. :blush:

2 likes

Een PCR (pre en post)! En sommige mensen moesten ook nog voor binnenkomst een sneltest doen, volgens mij een random steekproef

1 like

Ja 2 dagen van tevoren, dus op donderdag voor het festival van zaterdag. Kreeg vrijdag de uitslag, al hadden sommigen die pas zaterdagochtend, dat is wel wat minder haha.
En dan weer de donderdag erna!

1 like

Is er al iets over de besmettingen van dat fieldlabevent bekend?

En geen Pinkpop dit jaar. Ook geen verschuiving naar het eind van de zomer. Komt mij wel goed uit eerlijk gezegd :slight_smile:

Ja, ik snap het ook wel, maar vind het inderdaad alsnog wel jammer :frowning: (ook al was gaan al lastiger geworden). Overweeg wel alvast om dit jaar een tent te kopen zodat ik volgend jaar die kosten ook niet nog heb.

1 like

Ja, dat denk ik ook helaas :frowning:

1 like

Ik ben bang van ook, maar was daar al vanuit gegaan (beroepspessimist).

Ook de buitenlandse metalfestivals die ik graag bezoek cancellen hun 2021 editie bij bosjes.

1 like

Zo leuk! ik heb nog geen kaartjes voor DTRH (wel voor lowlands) maar hoop stiekem wel ook nog kaartjes te kunnen scoren voor DTRH!

2 likes

Oh van zulke berichten krijg ik helemaal kippenvel (positief!). Kan niet wachten tot het zover is, volgens mij knal ik dan uit elkaar van enthousiasme haha. En ergens begint de stress alweer van overal dan weer blij willen zijn (en daarbij behorende FOMO haha)

1 like

Ik hoop dat ik het mis heb, maar ik kan me niet voorstellen dat er in augustus al festivals gaan plaatsvinden…? Weet niet of ik nu pessimistisch of realistisch ben, maar ik ga er eigenlijk nog steeds vanuit dat er deze zomer nog niet gefeest kan worden.
Ik vind de planning van het loslaten van de maatregelen echt nog te optimistisch. Er zijn nog maar zo weinig mensen gevaccineerd, en nu richten ze zich op het laten plaatsvinden van evenementen in juli al. Nogmaals, hoop dat ik het mis heb want de teleurstelling gaat zó groot zijn als alles wordt gecanceld als je toch ergens een beetje hoop hebt en je ergens op verheugt.

Moet zeggen dat ik het met je eens ben hoor. Natuurlijk hoop ik van harte dat het allemaal kan, maar ik geloof echt niet dat er dit jaar alweer (zulke grote sowieso) festivals gaan zijn… er is nog niet eens een terras open?

Edit; dus hou mezelf een worst voor zo ongeveer haha

2 likes

Nee eens hoor! Ik denk dat je er wel vanuit kunt gaan dat grote festivals niet doorgaan, vind mensen die denken dat 't wel door kan gaan ook best naïef :grimacing:

Ik ken wat mensen in de festivalwereld en zij móéten dit gewoon plannen, ook al weten ze zelf ook wel dat 't 10% kans is dat 't doorgaat. Heeft vooral ook met geld/subsidies e.d. te maken

2 likes

Heb het idee dat de meeste mensen vooral weer willen, ja wie niet hè, maar dat het voornamelijk een hoop doet leven gevoel is i.p.v. echt naïviteit

2 likes

Meh ja toen de ellende vorig jaar maart allemaal een beetje begon, zei een kennis van mij ook ‘volgend jaar zijn er echt nog geen grote festivals hierdoor’, en toen reageerde ik nog van jaaaaa hoor dat geloof ik echt niet. Maar vrees echt dat ze gelijk had toen haha.

@Twijfelkont Ja klopt, mensen hebben weer een beetje hoop maar daardoor vrees ik dat de klap straks nog harder aankomt. Elke keer dat ze het hebben over ‘mogelijk versoepelen’ zie/hoor ik ook zoveel mensen zeggen ‘de terrassen gaan op die datum weer open’, alsof het een feit is.

1 like

Ja dat is ook weer zo, kijk misschien ook teveel vanuit mezelf. Ik roep ook vol enthousiasme hihaho dan terrassen etc. :grimacing::grimacing: terwijl ik echt zelf wel weet dat, terwijl ik het roep,het niet gaat gebeuren door de cijfers enzo. Maar zijn maar zat mensen die daar echt niet (meer) mee bezig zijn

1 like

Er is binnenkort ook weer een Fieldlab event, rondom Koningsdag (niet de dag zelf maar 24 april). Het is eigenlijk niet echt mijn muziek haha maar ik zou hier zo heengaan gewoon om weer eens het festivalgevoel te ervaren :cry:

1 like

Ik vraag me echt af of ik nog grote mensenmassa’s, rijen voor bier en naar wc gaan op vieze Dixi’s kan handelen :older_woman:t2:

4 likes

Totaal niet mijn muziek maar ik heb me wel aangemeld voor de pre registratie! Normaal zou ik hier nog geen 5 euro voor betalen haha maar ik wil zoooooo graag een feestje.

1 like