Ik zou het echt zonde vinden om corona te krijgen op zo’n kut festival haha
Haha ja als het zo moet dan wacht ik liever nog een jaar :’)
Ben er bang voor! Ze sturen nog tot 8 uur smsjes maar tot nu toe niks ontvangen 
Een bekende van mij is er dus bij! Ben jaloers, en dan gewoon omdat ik ook weer onbekende mensen wil ontmoeten en slap wil lullen haha
Tickets voor 538 Koningsdag gaan voor duizenden euro’s over de kop op vakantieveilingen 
Hoogste wat ik voorbij heb zien komen is 12K
Holyshit, even positief er vanuit gaan dat dit om 8 tickets gaat, dan is het alsnog €1000 per ticket
je zal het er maar voor over hebben zeg. Ik wil ook wel graag naar een festival maar er zijn grenzen 
Om 2 tickets.
Gisteravond ging het tot 15k. Je komt er als je mee wil bieden ook gewoon niet doorheen
Ik heb hier ook nog kaartjes voor… Maar heb niet echt het idee dat het door kan gaan? En woon inmiddels in BE dus moet wss daarna in quarantaine nou joepie… (omdat je dan langer dan 48 u in het buitenland bent).
Kan nog niet echt blij zijn, maar van de line up wordt ik wel stilletjes aan wat blijer. Hoop dat het door kan gaan.
Onderaan staat dat ze nog gepersonaliseerd moeten worden en de opbrengst gaat naar de voedselbank
Oh wel lekker cashen voor de voedselbank dan, zouden vast niet verwacht hebben dat het om zulke bedragen zou gaan
Dalijk 10000 uitgegeven en dan test je positief
Ja dit is wel echt bizar hoor. Wil ook graag feesten en festivals maar dit heb ik er niet voor over. Heb het geld niet eens
weet heel eerlijk ook niet goed wat ik er van vind dat dit nu ook gebeurt met een aantal tickets… lekker uitmelken en voor de elite zo terwijl het gaat om een proefevent in een fucking pandemie
Omg ik dacht dit is een grap. Ik ging op vakantieveilingen kijken en zie het gewoon letterlijk voor mijn ogen gebeuren
Ik hoop het ook echt hoor! Door dit topic heb ik ook al twee nachten op rij gedroomd dat ik op een enooorm festival was, echt saai wakker worden 
Nog mensen geprobeerd voor tickets voor dtrh?
In paniek die Sahara tent tickets gekocht maar uiteindelijk toch nog gewone kaarten kunnen krijgen.
Goldband kan er echt wel een feestje van maken!
Heerlijke Schreeuwmuziek is dat zeg!
Hahah huh wat dacht hij dan? “Waarom is koken zo fucking duur”? 
Camo&krooked doen nu een coole liveset haha
Pffff gelijk zoveel zin om ergens op een mainstage te dansen
Ik zag het inderdaad ook op hun fb, vroeg precies hetzelfde aan mn vriend vanochtend. Ik twijfel ook zo erg, ik heb echt geen idee. Het is mooi dat zij zo positief blijven maar realistisch gezien hebben we minder kans omdat het al half juli is :c
Zag ook de mail voorbijkomen. Welke dag ga je?