Probeer m’n vriend over te halen, maar hij wil eerst oppas voor onze dochter geregeld hebben…
Donderdag lijkt mij het leukst, maar ben bang dat wij alleen zaterdag zouden kunnen. Overigens lijkt zaterdag me ook heel leuk!
Zou het echt zo mooi zijn, va 30juni festivals 
Ik durf het niet te geloven maar wat zou dat FIJN zijn 

Ik ben al veel te enthousiast, ik zie mezelf al helemaal staan 3 juli 
Ik ben al brak als ik eraan denk hoe ik me na free festival voel
kan nergens meer tegen
Ja doeee! Ik heb wel die aanbetaling gedaan, als het door gaat dan ga ik. Ben al paar jaar niet geweest en vind het altijd wel een leuk feestje
Haha ja is goed! Wordt sowieso gezellig 
Oh ja idd😂
Ben nog nooit op free fest geweest! Klein maar fijn denk ik?
Ja klein maar fijn idd! Het is wel een beetje ander publiek omdat t zo goedkoop is, maar ik vind het altijd wel leuk. Veel bekenden. En sinds een paar jaar op almere strand. Leuke locatie en herinneringen aan de oude defqon
Ahh als het daadwerkelijk door gaat wordt het wel een episch feestje denk ik🤩 klinkt goed!
Liquicity heeft net ook een nieuw statement gepost en ze denken dat het 90% zeker doorgaat?!?!
Testen voor binnenkomst moet dan via Testenvoortoegang, ook als je al gevaccineerd bent.
Uiterlijk 22 juni laat de overheid blijkbaar weten of festivals door mogen gaan.
Ik hoop het zoooooo
In de comments onder hun statement zegt Liquicity zelf dat mensen die gevaccineerd zijn wel moeten testen (want veel mensen vroegen dat). Omdat dat blijkbaar ook de regels zijn van Testenvoortoegang, staat in hun voorwaarden.
Ah wat jammer! Is dat misschien omdat er nu al zoveel festivals verplaatst zijn naar september/augustus dat de capaciteit op een gegeven moment gewoon op is?
Dat nieuwsbericht waar in die comment naar verwezen wordt heb ik ook gelezen. Zou gaan om iig politie noord holland. Zij hebben niet genoeg uren meer beschikbaar voor grote evenementen, oa omdat zij ook zijn ingezet voor handhaving coronamaatregelen. Bijv die avondklok en wrs ook al die rellen die eind januari overal waren. Alle grote evenementen die op dat moment een vergunning hadden zouden door mogen gaan, maar wie geen vergunning had zou dat ook niet krijgen.
Wat sad 
Free Festival is verplaatst naar 07/08!
Het voelt nu wel ‘echter’, ik vroeg me gister al af hoe snel AOD dat allemaal regelt.
Ik zag het ook idd! Vroeg me al af of het door zou gaan enzo, omdat ze nergens mee kwamen. Maar nu duidelijkheid 

Nu ook nog bekend geworden dat 3 juli HOH een feestje organiseert, iets met live again👀
Ik zag het idd! Zaterdag is alweer uitverkocht, ga jij? Ik sla dat nog ff over, want dat is echt een takke eind hier vandaan en wij gaan normaal altijd met een bus, maar ik betwijfel of hier in de buurt zoveel animo is dat daar een bus heen gaat