Ik wil heel graag, maar was aan het werk en dus niet zelf tickets kunnen regelen. En de mensen die ik eraan had gezet is het niet gelukt. Ik baal echt enorm☹️
Ja afstand boeit ons niks, wir mussen tanzen!
Ik wil heel graag, maar was aan het werk en dus niet zelf tickets kunnen regelen. En de mensen die ik eraan had gezet is het niet gelukt. Ik baal echt enorm☹️
Ja afstand boeit ons niks, wir mussen tanzen!
Zondagstickets in the pocket 

Ik ga 11 juli naar 7th Sunday live again
Zo veel zin in.
Maar meer toch over de voorwaarden waaronder dit door kan gaan? Hoop voor organisaties dat ze niet aankomen met allerlei restricties waardoor menig festival zelf niet door zal gaan omdat het gewoon niet uit kan. Ik ben vooral ook benieuwd wat er straks allemaal ook echt een vergunning gaat krijgen van de gemeente gezien de issues rondom oa politie-inzet etc.
Hoe laat wordt er iets bekend? Of komt er een persconferentie
Daar ben ik ook benieuwd naar!
Ik was de afgelopen maanden nogal pessimistisch, maar met de cijfers die blijven dalen en het sneller vaccineren heb ik toch inmiddels wel wat goede hoop.
Ik krijg echt last van fomo, heb al kaartjes gekocht voor een festival waar ik normaliter niet heen zou gaan haha
Ik hoop echt dat ik 28 augustus naar een festival kan en dan ook volledig gevaccineerd ben. Ik ben van 92 dus dat moet wel lukken, maar daarvoor vind ik het toch een risico. Dit festival was ook nog niet begonnen met de vvk dus die kunnen volledig naar corona maatregelen kaartjes verkopen
Ik vrees zo voor dgtl 
Oh ja klopt het is ver(der) weg, maar ik bedoel vooral omdat awakenings met een reden is verplaatst die ook wel eens voor dgtl zou kunnen gelden! Dat er niet genoeg politie beschikbaar zou zijn tbv de veiligheid
Is wel een andere gemeente natuurlijk maar wel zelfde regio + weekend, en dgtl is ook echt een groot festival
woohooo! Wat een goed nieuws
https://www.ad.nl/binnenland/festivalzomer-kan-losbarsten-met-toegangstest~ab471ae3/
Volgens mij geldt dit nog niet voor meerdaagse festivals, zoals Lowlands. Dus ik denk dat die nog niet zeker is
Paradigm bijvoorbeeld is van een weekend (inclusief camping en nachtprogramma) terug gegaan naar enkel 2 dagen. Wellicht kan het tegen die tijd alsnog maar zo niet ben je er als organisatie in ieder geval op voorbereid.
Ah ja daar staat het wel, ik las op NOS dat Lowlands expliciet werd genoemd als niet maar wellicht hadden zij het dan alleen over de eerste fase
Wat een goed nieuws! Ik kan het gewoon niet geloven 
Mijn eerste staat helaas pas voor eind juli op de planning. Ik ga niet eens meer proberen om voor een event daarvoor tickets te regelen, haha.
Ah wat heb jij allemaal op de planning staan? Erg benieuwd of we elkaar nou eens gaan tegenkomen op een festival! Al dan niet gepland 
Yesss
3 weekenden achter elkaar festival
dtrh georgies en dgtl. Hopelijk lukt milkshake nog maar die gaan nu voor 74 euro weg.
Jaaa ik wil sowieso meeten! Ik ben de laatste tijd heel vaak in het park vlakbij jou dus ik ben je waarschijnlijk allang een keer tegengekomen, haha.
Ik had vooral wat indoor dingen staan, en eind juli is gewoon meer een knus festival in mijn thuisstad. Hoop dat Rotterdam Rave nu ook gewoon doorgaat.
En ik ben er helemaal uit en ik weet sowieso helemaal niet meer waar ik heen wil of waar nog nieuwe tickets voor gaan zijn. Waar ga jij heen? Ik wil graag hier ergens heen ivm hond/oppas, ipv naar een andere stad.
Haha oh ja dat park is natuurlijk niet zo groot dus dat zal dan best
Met het mooie weer van de afgelopen weken ben ik er meerdere keren per week!
Ik hoop ook echt op Rotterdamse rave! Daar is nog geen vvk van toch? Ik heb kaartjes gekocht voor Modular en dat is me dus eigenlijk te soft maar wel 31-7 al en ik heb gewoon zo’n ZIN in een festival
Ik las vandaag dat je vanaf eind juni kan kiezen voor Janssen als je dat wilt en ik ben bang voor naalden haha dus dat zou betekenen dat ik al vrij snel volledig gevaccineerd zou zijn! Niet dat ik me niet wil laten testen maar ik ben liever volledig gevaccineerd voor ik me op zulke grote evenementen begeef
Daarnaast heb ik een reservering voor expedition die ik sowieso ga omzetten in een ticket en ik twijfel ook nog over Give Soul de week ervoor
(is me eigenlijk ook te soft) moet ook nog in vvk gaan geloof ik
ik ga ook liever de stad niet uit, alleen dan voor dgtl 12 september
Maar goed bovenstaande is wel erg ambitieus want dat zou 31-7 zijn, dan 3 weken achter elkaar in augustus en dan 2 weken later in september weer 
dead
Oh en tickets voor toffler indoor maar dat is eind november pas
Zooooo wat een nieuws. Krijg er gewoon helemaal kippenvel van zo fijn en blij mee. Eerste weekend juli staat er een festival op de planning dus die gaan we maar eens heeeel goed vieren. Kan me niet voorstellen hoe ik dan ga reageren als ik daar binnen loop en alles is zoals het ooit was. Ga denk echt huilen van geluk 
Ik heb echt stress waar ik allemaal naar toe moet. Normaal heb ik altijd vaste dingen waar ik heen ga, maar een aantal daarvan gaan nu niet door of zijn verplaatst 
@Batalash @MevrouwMand @Zitzak en andere mensen die naar harder styles festivals gaan, waar gaan jullie heen in juli en augustus?
Op 1 augustus is de Zon, dus die gaat dan door 
Klopt, die zullen ook wel snel met de verkoop starten nu.
Ik hoop inderdaad iets te vinden waar ik de muziek echt goed vind, anders ga ik alleen maar omdat ik het heb gemist maar erger ik me vervolgens aan de muziek. Dus ik ga er nog even over nadenken.