Festivaltopic

Ja dat herken ik wel, loop je alleen maar geïrriteerd rond op zoek naar iets leuks qua muziek (wat er dan niet is)
Ik denk dat ik me daar ook bij neer moet leggen en me richten op RR en expedition, die vind ik sowieso leuk!

1 like

Live again, free en Decibel.
Fatality verplaatst naar volgend jaar.

Ik houd nauwlettend de socials in de gaten! Met het goede nieuws van vandaag hoop/denk ik dat er wel eea bij gaat komen!

Ohja decibel heb ik dus ook niet :sob:

Decibel sowieso zaterdag, misschien ook zondag. En in september naar Hardclassics on the beach (zoveel zin in deze!) en 10 juli naar Electronic Picnic, die hebben een freestyle stage en had nog een kaartje van een ander festival wat daarvoor geldig is. Niet mijn allereerste keuze maar wel al lekker snel :upside_down_face:

Misschien dat ik Dance Valley nog meepik maar dat is meer omdat ik daar op de fiets heen kan.

En ik zag dat Rebirth 11 juli een klein festivalletje doet met 1 stage. Line up is nmsmvpe dus die sla ik over

1 like

Oh Electronic picnic is hier vlakbij, miss kan ik daar nog mensen naartoe bewegen :sunglasses:
Dat reawake zag ik ook idd, maar zondags heeft sowieso niet mijn voorkeur, dus die sla ik over :hugs:
En met hardclassics ben ik op vakantie hoop ik. Anders was ik daar wrs ook wel heen gegaan.
Ik ga ff Electronic picnic in de groep gooien :partying_face:

1 like

Dat zou toch gewoon doorgaan?

Yessss dit is zo fijn, ik heb er nu in ieder geval 3 op de planning. Modular, Komm Schon Alter en Georgies en misschien Expedition ook, maar dat is ongeveer elk weekend in de zomer haha.

Ben zo benieuwd hoe het gaat zijn. Die fieldlab toen in maart was veelbelovend en aangezien iedereen zo hyped is gaat de sfeer vast top zijn overal.

2 likes

Laat maar ff weten als je gaat!

Ik ben echt benieuwd, ik baal ervan. Hoe gaan ze de weekend tickets splitten naar 1 dag? Hoe gaan ze uit de aparte zaterdag en zondag dagjes bezoekers beslissen wie er op die ene dag mogen komen?

Dit jaar wil ik ook eens hardclassics meepakken!

2 likes

Daar ga je geen spijt van krijgen, ik vind het elke keer weer het feest van het jaar.

1 like

Zonnetje, heerlijke oude klappertjes, lachende gezichten. Klinkt goed.

Zo hyped, eindelijk weer los :heart_eyes:

Btw @Luipaard ik vergeet Ground Zero helemaal, maar dat is niet echt jouw ding toch?

1 like

Ik ga janken als er niet eens 1 dag kan doorgaan hierdoor

2 likes

Nee niet echt idd, vind dat niet zo aantrekkelijk ofzo. En ik heb die zaterdag overdag wel al een feestje. Doorgaan is niks voor mij, ben geen 18 meer helaas :sweat_smile:

Ben ik nou gek of lukt het mij niet om tickets te fixxen voor dit feest?

Ik kom wel gewoon op de pagina om kaartjes te kopen, of loopt het daarna vast?

https://hcotb.eventgoose.com/

1 like

Held <3

1 like

Ik baal nog steeds wel een beetje dat mijn enige festival van dit jaar niet doorgaat omdat het voor 29 juli valt (was al afgezegd, maar toch) :sweat_smile:

1 like

Misschien maken ze er drie ééndaagse festivals van i.p.v. één driedaagse. Dan zou het wel door moeten kunnen gaan!

1 like

Aaah zo gelukkig met het nieuws!! Krijg wel zieke stress omdat ik voor bepaalde festivals nog kaartjes moet fixen