Oh man ik wil zo graag naar een festival. Maar het meeste is natuurlijk al uitverkocht. Huilen.
Heeft er iemand interesse in een weekendticket Down The Rabbithole? Ik verkoop de mijne omdat ik dat weekend niet kan!
Iemand die 2 Rewake tickets heeft en ze niet meer wilt?
Yess ik ben zo blij ik heb kaartjes voor Free your mind (omg volgende maand al) en Soenda 
Wel echt zuur dat awakefest niet door gaat heb daar ook een kaartje voor
@Sax RR is in de vvk! Nog niet regulier, dat is morgen maar het zal hard gaan. Heb je er een mail van gehad?
Dankje voor deze post
anders had ik mn mail waarschijnlijk weer te laat gecheckt. Loyal tickets in de pocket!
Ah leuk!! Ja ik opende ook echt 1 minuut na die mail toevallig mān Outlook
ze hebben er ook nog niets over gepost, misschien bewust haha
Jaaa ik had inderdaad een mail gehad maar nog
niet gezien. Ik heb net meteen besteld dus dankjewel 
Nou niet echt want ik ben dus ook nog zoekende
wil ook nog wel ergens heen in juli.
Decibel is toch al uitverkocht volgens mij, dus daarvoor ben je sowieso aangewezen op ticketswap. Kan je net zo goed afwachten tot er duidelijkheid is over TML denk ik dan? Ik snap heel goed dat dat je voorkeur heeft.
Jammer dat je niet naar Free gaat!
Ja thanks. Heb ik gedaan. Nu in de w8rij voor ade awake met amelie lens.
Weet iemand wat de richtlijn is voor toegang qua testen?
Vaccinatiebewijs of een negatieve test, maar waar moet die test verder aan voldoen?
Pcr, vanuit ggd? wat kost het? of mag een zelftest ook? Ik kan het niet vinden.
Is dit iets?
Ik denk (maar weet het niet zeker): een negatieve test of vaccinatie met de corona check app. Dat gaat via testen voor toegang (nu gratis). Je kunt daar vanaf eind juni je vaccinatie ook ākoppelenā. Ben wel benieuwd hoe het organisatorisch allemaal gaat zijn op festivals, of je bij op tijd moet aankomen voor de doorstroom.
Thanks beiden! Ik twijfel sowieso nog of ik ga (heb al wel kaartjes) gezien ik dan 30 weken zwanger ben en dus ook niet ingeent. Vind het misschien wel een te groot risico op besmetting en weet niet of mijn hoofd en energie er dan naar staat, maar er gaan zoveel bekenden en het is op 100 meter van mijn huis in een park
Ook wel weer veel zin in met die mooie weer. Even aankijken nog.
Ik heb vanmiddag mijn combi gekocht voor Pukkelpop! Heb ook nog Lentekabinet - Zomerkabinet op de planning staan in september en Nachtiville in januari. Kijk er zoooo naar uit om weer lekker te kunnen dansen.
Ook benieuwd naar de programmatie van Pkp trouwens. Gaat er nog iemand?
Bij de ticketverkoop kon de Benelux (en Frankrijk en Duitsland) ook gewoon bestellen dus denk dat dat wel moet lukken mits negatieve test voorleggen of reeds gevaccineerd zijn hoor!
Ah toffler festival (Rotterdam) heeft alsnog een editie aangekondigd voor dit jaar!! 
Hun reguliere festival in mei was wederom verplaatst van afgelopen mei naar volgend jaar mei, maar nu komt er dus alsnog eentje op 2 oktober dit jaar. Ik ga sowieso kaartjes kopen 
ja boe, echt jammer
Jaaaa wtf ik las het net⦠Heb vandaag nog mijn uitnodiging voor een vaccin gekregen dus was helemaal extatisch dat het ānormaleā leven binnenkort opnieuw kan verderzetten en dan hoor je zoiets en sta je plots toch weer met beide benen op de grond⦠Spijtig