Festivaltopic

Ja wow ik lees het net maar kan het niet geloven hoor :flushed::flushed::flushed: ik zag al een bericht van perron over 26 juni maar die hebben afgelopen periode wel vaker dat soort dingen gepost bij wijze van grap
Ben even in shock, zo snel ineens ofzo :sob:

Zodra ik m’n prik(ken) heb sta ik weer links voor :dancer:

1 like

Gaat er iemand 25 juli naar intercell ki/ki op de binnenplaats? :v:t5:

Nee meen je niet :sob:

Ik zag het ook al, echt janken gewoon. Als het nou 2 weken later was geweest, godver

Ik niet, maar ben wel chagrijnig dat Intercell x I Hate Models ook naar voren is gehaald naar dat weekend want ik kan waarschijnlijk niet meer gaan nu :triumph:

Aaaah wat balen :weary:

Welke feestjes heb jij allemaal op de planning staan? Wij hebben best wel dezelfde “feest smaak” hahahaha, dus ben benieuwd of we ook dezelfde feestjes pakken dit jaar

Blijkt dus dat redelijk veel mensen die zich hebben getest voor een evenement na 10 uur nog geen uitslag hebben ontvangen. Op de website staat dat het ongeveer een uur kan duren, nou hou ik mijn hart alvast vast. Hopelijk gaat het met de aankomende feestjes die ik op de planning heb staan wel goed

2 likes

Ik zag ook iemand op insta die 3 uur in de rij had gestaan. Ik reageerde wat ga je doen dan? Dat je er zo lang in de rij voor over hebt… naar een feestje :sweat_smile:

Wow, ik vind dat echt absurd. Wel gek dat dat kan dan, aangezien het wel op afspraak is

Volgens mij heb ik naast RR alleen nog een ticket voor Reaktor over van vorig jaar, maar volgens mij is dat pas over een paar maanden gepland nu. En jij?

In Rotterdam was het testen voor toegang echt prima geregeld trouwens! Ik had in de ochtend een afspraak en ik stond na precies een half uur weer buiten, en binnen een kwartier had ik de uitslag al.
De wachtrij was wel onwennig want ik was ineens weer omringd door mensen van mijn leeftijd. Kwam er al bijna door in de feeststemming :joy:

1 like

Ik heb echt al een aardig lang lijstje hahaha, de remmen gaan weer los

Verknipt - 3 juli
Thuishaven amelie, airod, kilo spykers - 17 juli
intercell ki/ki binnenplaats - 25 juli
Ki/ki zeezout at the beach - 8 augustus
Rotterdamse rave - 14 augustus
Lowlands
Dgtl - 11 September
DGTL - 12 september
By the creek - 19 September
Dgtl ade - 16 oktober
Wonderland - 5 november
Reaktor DAX & kobosil - 27 november
Soenda indoor - 4 December

Rip mijn portemonnee

9 likes

Ah waar ben je heen gegaan dat je ging testen? Was het leuk?? :dancer:

Ik heb dus ook kaartjes voor reaktor eind november, alleen dat zelfde weekend is toffler indoor (ik heb kaartjes voor overdag). Niet echt te vergelijken qua muziek maar ik vind Amsterdam zo ver ofzo sinds corona waardoor reaktor me wat tegen staat. Terwijl toffler indoor in de onderzeebootloods is dus dat is ongeveer net zo ver in tijd :exploding_head: ben er dus nog niet uit maar goed, heb nog 5 maanden om te kiezen

Ik denk dat veel mensen dan al volledig gevaccineerd zijn dus dat scheelt!

2 likes

Blij dat ik met lowlands volledig gevaccineerd ben!

2 likes

Ik ga naar Perron vanavond! Als het goed is dan, want mijn vriendin is naar een andere locatie gegaan en zij heeft dus sinds gistermiddag nog niets vernomen.

@Wonderland Scheelt ook wel veel dat je nu nog niet naar binnen mag met alleen een vaccinatiebewijs, maar dat echt iedereen nog moet worden getest.

3 likes

Ik vind reaktor wel echt een van de beste techno feesten van Nederland!!

Haha ja ik weet het, inmiddels alweer even geleden maar ik ben er een paar keer geweest. Alleen ik kan zo op zien tegen de terugreis als zo’n feest op z’n eind loopt. Ik ga wel altijd naar dgtl bijvoorbeeld maar dan ben ik rond 21.30 al afgeleid omdat ik aan die trein zit te denken haha echt stom maar ja kan er niks aan doen
En reaktor is natuurlijk s nachts dus dan ga je met daglicht weer in de trein enzo… volgens mij is het al zowat 4 jaar geleden dat ik dat voor het laatst heb gedaan :dizzy_face:

1 like

Ik snap precies wat je bedoelt! Ik woon gelukkig redelijk dichtbij, maar ik zie ook altijd zoooo erg op tegen die terugreis en om met “normale” mensen in het OV te zitten waarvan hun dag echt net gestart is. Voel me daardoor altijd extra slecht hahaha

2 likes

Ah zo leuk @Sax , veel plezier vanavond! Hopelijk is alles op tijd binnen

Ik heb gisteren al een mail ontvangen waarin een nye feest wordt aangekondigd INCLUSIEF start vvk :exploding_head: wordt het zo’n jaar :dancer:

Het is een live update vanuit bed geworden haha. Mijn vriendin had bij aankomst nog steeds geen bericht van de testservice gehad, maar mocht na het tonen van de testafspraak en haar ID gewoon naar binnen…? Ze had zelfs nog eerder op de avond een sneltest gekocht maar dat hoefde niet.

Maar eenmaal binnen was de muziek meh en dit werd ook niet beter (we zijn allebei wel heel kieskeurig hoor, genoeg mensen die het naar hun zin hadden). We hebben dus vooral op de gang staan bijpraten ipv gedanst tot sluit :’)
Alles voelde wel gewoon weer normaal, alsof er nooit iets gebeurd was. Ik vond het wel heel leuk om weer mensen te kijken! Echter ook confronterend want er waren zoveel jonge mensen dat het voelde alsof ik in die anderhalf jaar zelf tien jaar ouder was geworden.
Conclusie: nog nooit zo vroeg thuis geweest en voel me ouder dan ooit :older_woman:t4:

9 likes