Festivaltopic

Wat was dit weer fijn zeg :smiling_face_with_three_hearts:
Zo raar met zo veel mensen. Toen het begon te regenen en iedereen nog dichter bij elkaar gingen staat onder de tent kreeg ik het wel een beetje benauwd.

2 likes

Was ook! Als ik een minpunt mag benoemen is dat het geluid mwoah was. Verder echt :smiling_face_with_three_hearts::pleading_face:
Weer 4 weken wachten op de volgende.

Hoop voor je dat het een beetje knap weer wordt.

2 likes

Over 5 weken naar free, gaan we ff samen dansen :partying_face::partying_face:
Ik zag ook allemaal instastories van mensen en meestal laat ik bij instastories het geluid uit, maar deed m nu wel aan :star_struck: zag vrijdagavond al stories van multigroove, is ook een leuk feestje geweest denk ik!

@Batalash waar ga je heen?

1 like

Ik was gisteren naar Verknipt had het zo gemist!! Heerlijk om weer te kunnen dansen en ouwehoeren met vreemden :heart_eyes:
En niemand had het over corona, viel me ook op!
Hopelijk is wel alles goed gegaan met testen voor toegang, bij ons controleerden ze iig wel onze id

2 likes

Ik was ook naar verknipt, alleen dan op de zaterdag! Bij mij werd er eel goed gecontroleerd, maar ik ken nu al 3 personen die vandaag positief getest zijn op Corona….

Dus er gaat zeker iets mis lijkt me

Dat kunnen ze toch ook ergens anders hebben opgelopen?

Zou kunnen, maar ik vind het wel heel erg toevallig! alle 3 hebben vrijdag getest, zaterdag was verknipt en vandaag zijn ze positief getest op corona…

De incubatietijd van Corona is meestal wel langer dan 2 dagen toch? Maar zou alsnog kunnen inderdaad, vervelend wel! Ik hoop dat ze er niet al te ziek van worden.

Ik ben benieuwd hoe ze het gaan realiseren als er straks tussentijds getest moet worden. Hoe ga je een onderscheid maken tussen gevaccineerde mensen en mensen die moeten testen, en hoe ga je zorgen dat al die mensen uit de eerste groep zich na 40 uur weer melden? Lijkt me een logistieke ramp

Weet iemand of het mogelijk is om 1 kaartje van een groepstickets van Lowlands door te verkopen? Ik heb een groepsticket maar kan zelf niet meer gaan, de rest gaat nog wel. Heb al gekeken op de LL site en gegoogled maar vind geen eenduidig antwoord.

Oei, hoop het wel toch? Ik heb hetzelfde met mijn (groeps)ticket van LL. Dit volg ik even :grimacing:

1 like

Ik las laatst iets (weet niet meer waar helaas) waardoor ik de indruk kreeg dat het idee is om strak te controleren tussen de camping en het festivalterrein. Groot nadeel is dan natuurlijk dat je minder makkelijk heen en weer kan. Zou me ook nog voor kunnen stellen dat het handig is om een andere kleur bandje te krijgen als je gevaccineerd bent oid maar heb eigenlijk geen idee of dat mag omdat je keuze daarin natuurlijk privé is

1 like

Ik denk dat zo’n bandje inderdaad niet mag, want dan maak je medische gegevens openbaar en die zouden privé moeten blijven. Ze zouden wel een elektronische tag oid in een bandje kunnen verwerken die je koppelt aan je test of vaccinatie uitslag, daarmee kan je dan “inchecken” zoals bij een ov-chipkaart poortje. Maar dat is ook wel weer een hele hoop extra gedoe om nu nog te regelen.

1 like

“Nou mij ben je kwijt als bezoeker hoor!! :triumph:

Ok, we zullen je niet missen

13 likes

Je mag niet eens vragen of iemand gevaccineerd is of niet, daarom dus ook een generieke QR code waar je niet aan kunt zien of dat is vanwege een test of vaccinatie. Zo’n bandje zullen ze dus niet doen omdat dat gewoon niet mag.

Denk sowieso dat dit een enorm ding is voor ze. Want geef je dan ook nog eens heel veel geld uit voor een testcentrum op locatie… als je daar in de omgeving zou moeten gaan lopen ben je uren kwijt voor je weer terug bent. Hoe ga je inderdaad de controle houden over of iedereen zich na 40 uur laat testen. Las laatst ook al dat ze de overheid praktisch smeekten om duidelijkheid omdat er nu nog altijd 5 scenario’s liggen ipv een duidelijke opdracht waarmee ze aan de slag kunnen.

Meer kaarten voor anderen :wave:t4:!

Ik heb ook zo’n vermoeden dat het grootste deel van de reacties onder die post van Lowlands komt van mensen die sowieso al niet zouden gaan. Maar gewoon even iets willen schreeuwen. Zo typisch. Ben wel erg benieuwd wat ze gaan doen.

Haha ik zag ook dat mensen daarop reageerden met ‘Mag ik je kaartje dan?’

‘Nee heb geen kaartje maar weet nu ook zeker dat ik er geen wil!!?!?!!’

4 likes

Oh jongens, ik heb net dit hele topic terug gelezen (ben nieuw op het forum + festivalmaagd) en ik heb spontaan zin om komende zomer een festival te proberen! :star_struck: Heel leuk om alles van iedereen terug te lezen. Denk dat ik DTRH maar eens in de gaten moet houden, dat zit ook nog eens dicht in de buurt. Maar kun je daar eigenlijk ook maar 1 dag heen bijv. of kun je alleen een ticket voor het hele weekend kopen?

1 like

Ik denk dat er best veel mensen zijn die niet direct een afspraak hebben gemaakt toen het kon, dus er zal inderdaad een groep zijn die het niet gaat redden qua timing. Daarnaast zijn er natuurlijk ook genoeg mensen die om wat voor reden dan ook geen vaccinatie nemen, dus ik denk dat een testlocatie op het terrein eigenlijk wel een must is.

1 like

FvD grijpt ook zijn kans om het bericht van lowlands voor zijn wappie kar te spannen :roll_eyes: