Festivaltopic

Thanks! Dan ga ik denk ik eerst een keer een dagfestival bezoeken en als dat bevalt naar een weekend.

Voor DTRH kan je inderdaad alleen een weekendticket kopen! Mocht je interesse hebben, ik verkoop de mijne. Anders gaat hij op TicketSwap maar geef natuurlijk voorrang aan FF’ers!

3 likes

Awh lief, maar ik weet nog niet of ik al dit jaar wil gaan :sweat_smile:
Dus ik zou niet op deze twijfelkont wachten haha

1 like

Dit onderste is zo herkenbaar :sweat_smile:

4 jaar team polsbandjes geweest,nu voor de tweede keer team campercamping op lowlands

1 like

Haha huh is dit echt een ding? Dat heb ik tot nu toe als bezoeker nog niet meegemaakt (dat andere bezoekers daar naar vragen)

Wij werken altijd op vrijdag! Toevallig vd week iemand tegengekomen die onze shift op donderdag draait, die was van 013.

Mega zin in en hoop op doorgang!

1 like

Ohhhh leuk!! Dan scan jij misschien mijn ticket hahaha.

(nooit meer zonder camper naar een weekend festival, heerlijk)

Volgens mij start onze shift om 17.00, maar doen scannen en veld daar, dus ook plekken wijzen.

1 like

Ja, mee eens. Vind daar zelfs vaak de meeste sfeer zitten, ook al vind ik kamperen 3 keer niets.

1 like

Iemand hier die ook kaarten heeft voor welcome to the village? :sob:

Echt helemaal logisch, maar ik was er mentaal net klaar voor om te festivallen. Terwijl ik eerder dacht aaaaah paniek.
Maar dit ziet er echt goed kut met peren uit

1 like

Ik ook 🄲

1 like

Ja! Hoop het wel tenminste haha

1 like

nou vanavond om 19uur een persconferentie. Ik vrees het ergste

8 likes

Ohh mennn, dit gaat echt zuur worden vrees ik… Maargoed met deze aantallen moet er wel iets gedaan worden :cry:

Plezier was van korte duur want ik ben zojuist positief getest op corona :cry:
Achteraf vind ik het ook dom van mezelf dat ik ben gegaan

Nee totaaaaaal niet!
Gelukkig ben ik de enige van onze groep tot dusver… hopelijk blijft dat zo
En heb vanaf t moment dat ik klachten kreeg (woensdag) alleen mn huisgenoten gezien op afstand dus hopelijk ook niemand anders besmet

Ben behoorlijk ziek, lekker zo voor mijn vakantie en verjaardag 🄲

Ben dr bang voor :sob:

8 likes

Vind het zo sneu voor ze dat de vergunning geschorst is! Altijd zo’n gezeik daar met omwonenden, de organisatie probeert juist altijd iets heel moois en goeds neer te zetten.

Maar ja, verwacht dat het na de persconferentie vanavond sowieso niet door zou mogen gaan.

Dankjewel! Ik heb afgelopen vrijdag mijn eerste vaccinatie (Pfizer) gehad