Ik ben vast een dommie maar wat heeft nu dat vaccineren voor meerwaarde? Als we alsnog het kunnen krijgen en doorgeven. Van welke delta variant dan ook…
Omdat we er niet meer ernstig ziek van worden. Dan is het meer een ziekte zoals we de griep kennen.
Ik snap ook niet dat ze het niet cancelen, zo kun je toch niks organiseren?
@MevrouwMand free is ook afgelast 

Ik droomde vannacht voor de zoveelste keer de afgelopen 1,5jr dat ik op een festival was. Voorlopig blijft het dus bij dromen 

Ja oke, daar heb je een goed punt
Meh maar wel te verwachten icm wanbeleid in NL👍! (Te snel alles opengooien, geen mondkap en uitgaan?!)
Jippie zou morgen naar een festival gaan en 8 augustus ook. Was er zo aan toe 
Ik zou morgen een festival hebben. Vind het zelf jammer maar wel begrijpelijk. We hadden zelf ook al twijfels of we zouden gaan, mocht het wel doorgaan. Gaf toch teveel risico ook…
Maar vind het nog zuurder voor de eigenaar (die ook een club heeft). Al 1,5 jaar nauwelijks inkomsten en geen werk. Dit festival al 2x verplaatst. Nu eindelijk weer uitzicht op een mooi feestje, de hele week al druk met de opbouw. Alles was bijna klaar. En letterlijk de avond van tevoren horen dat het wéér niet doorgaat. Kosten al gemaakt, mensen moeten betaald worden maar weer nauwelijks inkomsten. Ipv een groot feest staan ze morgen de boel weer af te breken. Alles voor niets geweest. Man man wat moet dat vreselijk zijn. Hij zat er ook echt helemaal doorheen volgens mij, zoals ik zijn filmpje zag die hij na de persco deelde 
Oh nee, echt heel sneu
zo rot voor al die organisaties dit
Dat houd dus alleen maar in dat het gemiddelde omhoog is gegaan omdat ze de echte lage inkomens hebben ontslagen. Daar merken de andere werknemers helemaal niets van. Het geld wat daarvan vrij is gekomen gaat niet naar andere medewerkers maar blijft gewoon in de zak van de eigenaar
Ja zag het:sob:

Ik ben sinds woensdag ziek en heb corona.
Oh nee 
bij live again opgelopen denk je?
Ja dat is wel meest aannemelijke ja. Maar niemand van mijn gezelschap heeft iets. Bier gedeeld, water in de auto, banaan.
Moet ik dan weer diegene zijn die onder is gesputterd door iemand met corona 
Haha ja ik zag het ook en dacht 

De boodschap van verknipt was echt de dag na het festival al uitgedragen! Toen was er nog niet bekend dat er (veel) besmettingen waren gekomen
Ja Harmony of Hardcore was hetzelfde weekend als Verknipt maar blijkbaar zijn daar niet zo veel extreem besmettingen geweest, vraag me af hoe dat kan
En ik heb een kaartje voor Lowlands maar mocht het doorgaan weet ik niet of ik ga… heb echt geen zin om nog een keer corona op te lopen op een festival 🥲
Ik denk dat de organisatie dat ook wel beseft eigenlijk, maar dat ze het niet zo uitdragen. Ze blijven denk ik liever hoopvol naar de buitenwereld? Hoe onterecht dat misschien ook is.
De echte reden om niet te cancellen is geld, namelijk dat die 80% vergoeding alleen geldt als het overheidswege niet kan. Denk wel dat als dat dus niet het geval is, het doorgaat. Of het nou veilig kan of eigenlijk net niet.
Ik zie het ook echt niet voor me, maar ben gelukkig volledig gevaccineerd (incl ruime wachttijd). Anders was ik sowieso niet gegaan.
En heb je er erg last van of valt het mee met de klachten?