FF Boulevard #10

Bon iver is de artiest waarvan Birdy toen die cover skinny love had gemaakt die ineens overal was in 2010.

Zegt dat je wel iets?

5 likes

ik weet niet zo goed of dit het juiste topic is maar ik heb echt genoten van het programma shaolin heroes (moet eraan denken omdat het over pieter valley ging in wjekw). het staat op videoland, groep bn’ers waaronder keizer en kim lian die kung fu gaan leren.

4 likes

Lees net dat Channing Tatum (acteur) die 45 jaar is een relatie heeft met Inka Williams (model) van 25 jaar echt whyyyyy. Crazy dat toen hij 20 jaar was, zij geboren werd :rofl:

8 likes

:nauseated_face::face_vomiting:
Toch wel fijn dat zij wél in dezelfde levensfase zitten

7 likes

Zijn dochter wordt volgende maand 12, dus scheelt maar 13 jaar met zijn vriendin :dizzy_face:

5 likes

Waarom zijn zoveel mannen zo goor :nauseated_face:

21 likes

Ze heeft sowieso :sparkles:een oude ziel :sparkles:

16 likes

ik die 15 jaar met m’n vriend scheelt en maar 10 jaar met zijn zoon nu

47 likes

Maar was je onder de 25 toen het begon? Anders boeit het niet.

3 likes

oh ik was 27 gelukkig

19 likes

Haha same met 14 jaar met hem en 9 met kind, en was ook 27 :sweat_smile:

3 likes

Ik las echt veel te lang ‘mijn zoon’ en kwam daardoor niet uit de puzzel :exploding_head:

4 likes

Ik scheel 14 jaar met mijn stiefvader en dat is echt helemaal prima hoor. Nergens last van.

Geeft toch ook hoop voor wanneer je single bent. Misschien is je toekomstige lover nog niet eens geboren!!!

3 likes

Cassatie is verworpen

81 likes

Waarom is ze nog bij hem?

3 likes

Waarom gaat de eerste reactie op deze post over zijn vrouw en niet over hoe walgelijk deze man is?

48 likes

Ik denk omdat zij de bn’er is?

9 likes

Hij blijft de grootste loser, maar zij kan haar handen ook niet in onschuld wassen. Ze heeft ook meerdere keren het slachtoffer benaderd. Niet de vrouw waarvoor ik in de bres zou springen in elk geval.

51 likes

Tuurlijk! Er werd gevraagd waarom de reacties meteen over haar gingen en daar reageerde ik op. Ik vind ze allebei dikke vette debielen.

7 likes