Bon iver is de artiest waarvan Birdy toen die cover skinny love had gemaakt die ineens overal was in 2010.
Zegt dat je wel iets?
Bon iver is de artiest waarvan Birdy toen die cover skinny love had gemaakt die ineens overal was in 2010.
Zegt dat je wel iets?
ik weet niet zo goed of dit het juiste topic is maar ik heb echt genoten van het programma shaolin heroes (moet eraan denken omdat het over pieter valley ging in wjekw). het staat op videoland, groep bnâers waaronder keizer en kim lian die kung fu gaan leren.
Lees net dat Channing Tatum (acteur) die 45 jaar is een relatie heeft met Inka Williams (model) van 25 jaar echt whyyyyy. Crazy dat toen hij 20 jaar was, zij geboren werd
Toch wel fijn dat zij wél in dezelfde levensfase zitten
Zijn dochter wordt volgende maand 12, dus scheelt maar 13 jaar met zijn vriendin
Waarom zijn zoveel mannen zo goor
Ze heeft sowieso een oude ziel
Maar was je onder de 25 toen het begon? Anders boeit het niet.
oh ik was 27 gelukkig
Haha same met 14 jaar met hem en 9 met kind, en was ook 27
Ik las echt veel te lang âmijn zoonâ en kwam daardoor niet uit de puzzel
Ik scheel 14 jaar met mijn stiefvader en dat is echt helemaal prima hoor. Nergens last van.
Geeft toch ook hoop voor wanneer je single bent. Misschien is je toekomstige lover nog niet eens geboren!!!
Cassatie is verworpen
Waarom is ze nog bij hem?
Waarom gaat de eerste reactie op deze post over zijn vrouw en niet over hoe walgelijk deze man is?
Ik denk omdat zij de bnâer is?
Hij blijft de grootste loser, maar zij kan haar handen ook niet in onschuld wassen. Ze heeft ook meerdere keren het slachtoffer benaderd. Niet de vrouw waarvoor ik in de bres zou springen in elk geval.
Tuurlijk! Er werd gevraagd waarom de reacties meteen over haar gingen en daar reageerde ik op. Ik vind ze allebei dikke vette debielen.