Waarom zijn zoveel mannen zo goor
Ze heeft sowieso een oude ziel
Maar was je onder de 25 toen het begon? Anders boeit het niet.
oh ik was 27 gelukkig
Haha same met 14 jaar met hem en 9 met kind, en was ook 27
Ik las echt veel te lang ‘mijn zoon’ en kwam daardoor niet uit de puzzel
Ik scheel 14 jaar met mijn stiefvader en dat is echt helemaal prima hoor. Nergens last van.
Geeft toch ook hoop voor wanneer je single bent. Misschien is je toekomstige lover nog niet eens geboren!!!
Cassatie is verworpen
Waarom is ze nog bij hem?
Waarom gaat de eerste reactie op deze post over zijn vrouw en niet over hoe walgelijk deze man is?
Ik denk omdat zij de bn’er is?
Hij blijft de grootste loser, maar zij kan haar handen ook niet in onschuld wassen. Ze heeft ook meerdere keren het slachtoffer benaderd. Niet de vrouw waarvoor ik in de bres zou springen in elk geval.
Tuurlijk! Er werd gevraagd waarom de reacties meteen over haar gingen en daar reageerde ik op. Ik vind ze allebei dikke vette debielen.
Ja was meer toevoeging op jouw bericht dan kritiek hoor haha.
MET gala was gisternacht. @Daelyss gaat er vast verder op in, maar ik wil alvast Janelle Monét in Thom Browne highlighten. Het thema dit jaar was Superfine: Tailoring Black Style.
Reveal
Thom Browne is op dit moment mijn favoriete merk qua looks
Zij houdt zich altijd zo goed aan het thema. Alles staat haar ook gewoon. Alles on point
Nog een highlight van mij; Lauryn Hill. Ik ben zelf niet helemaal fan van de outfit, maar wel van het concept. Het is geïnspireerd op de zoot suit. Dit was een populair pak onder de zwarte en Mexicaanse tieners in Amerika rond de tweede wereldoorlog. In 1943 was er een gewelddadige riot in La (ja de Nederlandse vertaling is rel, maar dat dekt de lading niet). Soldaten en witte Amerikanen ging de zwarte en Mexicaanse tieners te gewelddadig lijf. De ‘reden’? Zoot suits gebruiken veel stof. De soldaten en witte Amerikanen zagen het als onpatriottisch om zoveel stof te gebruiken ten tijden van oorlog. Deze gebeurtenis heet de zoot suit riots.
Dat was mijn geschiedenislesje voor vandaag
Ik deze nacht in bed.
Voor degenen die meer willen weten over het thema, het wordt hieronder heel goed uitgelegd.
https://x.com/frenchmariboro/status/1919398499155657050?s=46&t=zunl0f6Ten37Nu2BJ6FdWQ
Ik vul straks aan met favorieten en ik vind Janelle Monae , net als @Schaakmat, een van de toppers. Had ook niets anders van haar en Thom Browne verwacht.