FF Boulevard #10

Die man is bijna 50! Hij kan echt nog zo goed dansen, zingen en rolschaatsen en had 40 liedjes. Het is denk ik niet te doen om 40 liedjes live te zingen, retegoed te dansen, outfits te veranderen en daarna perfect rolschaatsen. Ik vond het een topshow, en die filmpjes tussendoor waren toch overduidelijk dat hij even kon uitrusten.

12 likes

Niemand gaat naar een Usher concert om weggeblazen te worden door zijn vocals. Al zou hij het hele concert playbacken, nobody cares. Usher is geen zanger, hij is een top notch entertainer. Echt 1 van de beste in mijn optiek.

Pitbull en Jean Paul horen ook in die categorie

8 likes

Wait what?? Je bent niet serieus toch :cold_sweat:

14 likes

girllllll kijk zijn tiny desk en durf hem nog eens geen zanger te noemen

40 likes

Hoe kan je dit nou zeggen :laughing:

7 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Concertentopic

Jean Paul? Hebben we het hier over DJ Jean of over Seanna Paul? :joy:

44 likes

Ik zeg daarom ook dat ik liever minder liedjes had. Ik snap dat zijn leeftijd meespeelt.

2 likes

Of over

18 likes

Rolschaatsend ‘Daddy’s home’ zingen terwijl hij a la Usher ipv kersen mensen hosties voert is wel denk ik de manier om mij naar een mis te laten gaan.

24 likes

images

14 likes

Ik vind het een vreemde combi, maar het is dus niet duidelijk of het gewoon artwork is of een echte relatie.

7 likes

Als dit mijn man zou zijn, had ik hem het advies gegeven om al zijn haar er dan maar af te halen. Dit ziet er onverzorgd uit.

12 likes

Hahhaa ja dit ziet er echt uit als een natte lolly die op het kleed is gevallen

28 likes

Hij is met Sophia Gigante??!!!

12 likes

Wie zijn dit?

11 likes

Bon Iver (muzikant) en Cristin Milioti (actrice bekend van oa How I Met Your Mother en The Penguin).

4 likes

Volgens mij ken ik ze allebei niet haha. Maar bedankt voor de opheldering!

10 likes

En Black Mirror!

3 likes

Is concept voor zijn nieuwe project dus is niet echt. Vorige maand zei hij nog dit in een interview:
“I thought I’d have kids and a wife and like, that kind of love in my life. But I have my health. I have joy. I have love in my life everywhere I look.”

6 likes