Hahahaha

Maar is dat hun visie op het thema of wat de designer voor hun heeft bedacht?
Ik heb er verder geen verstand van dus vraag me altijd af of de celebs echt veel creatieve input hebben voor hun look
Rechtstreeks uit het cabaret naar het MET gewandeld. En ze is zo klein, dat alles er raar uitziet bij haar.
Love Sabrina maar ik vind die make-up nog het lelijkst denk ik🥲
Ik mis nog een goochelaarshoed
Even nog een paar die mij opvielen
Mindy Kaling
Het deed mij hieraan denken. Aan de militaire kledij in India tijdens de Britse bezetting
S. Coups
Duidelijk geïnspireerd op de hanbok. Koreaanse traditionele klederdracht. Ik houd ervan wanneer de kleding het niet een typisch westers maatpak is
“I’m such a massive fan of Pharrell’s and have been to the [Met Gala] and I was just like, ‘If I could go this year with him, that would be my dream’ and it came true. And he was like ‘You’re quite short, so no pants for you,’ so here we are,”
Guess dat dat ook voor Lisa/Mook en zijn eigen vrouw gold. Die hadden dan nog wel (lilleke gebrande) panty’s aan, maar toch. En zijn eigen vrouw is langer dan hij, dus waarom hij dan zelf wel een broek aan had begrijp ik ook niet met deze logica
Haar haar lijkt net een goedkope tellsell tonypony…
Kan ze ajb die vreselijk lelijke pruik afdoen. My god.
Louis Patridge
Lol. Hij lijkt net alsof hij naar zijn middelbare school gala gaat in 2009. Heeft vast ook Smirnoff in zijn kluisje liggen
Ik vind Raúl Domingo’s outfit echt 15/10.
Perfectie.
Ook eens met dat mannen dit jaar voor het eerst beter en creatiever gekleed waren.
Haha ik dacht serieus dat dit m was
Ging niet lang duren na hun tickets op de eerste rij bij de Lakers.
Haar white woman aesthetics hebben gewerkt. Ik vraag mij af of Lil Timmy Tim voor haar optreedt.
Skúút!
Ben vooral benieuwd haar volgende obsessie wordt. Eerst Michael Fassbender, maar die trouwde dus met Alicia Vikander dus die val af, nu weer TimmyT. Who’s next.
Juicekoningin Yvonne Coldeweijer keert terug: online én met een eigen tv-programma op Net5
Whyyyy
Ik heb d’r stiekem wel gemist. Al die andere juice channels zijn echt kut.
Is haar geld nu al op?
Dat verbaast me niks. Ze verkoopt AliExpres troep via haar webshop en grote bedrijven zullen waarschijnlijk niet staan te popelen om met haar samen te werken vanwege haar reputatie