FF Boulevard #10

“I’m such a massive fan of Pharrell’s and have been to the [Met Gala] and I was just like, ‘If I could go this year with him, that would be my dream’ and it came true. And he was like ‘You’re quite short, so no pants for you,’ so here we are,”

Guess dat dat ook voor Lisa/Mook en zijn eigen vrouw gold. Die hadden dan nog wel (lilleke gebrande) panty’s aan, maar toch. En zijn eigen vrouw is langer dan hij, dus waarom hij dan zelf wel een broek aan had begrijp ik ook niet met deze logica :woman_shrugging:t3:

4 likes

Haar haar lijkt net een goedkope tellsell tonypony…

6 likes

Kan ze ajb die vreselijk lelijke pruik afdoen. My god.

4 likes

Louis Patridge

Lol. Hij lijkt net alsof hij naar zijn middelbare school gala gaat in 2009. Heeft vast ook Smirnoff in zijn kluisje liggen

19 likes

Oke ja wel echt heel erg high school Musical

16 likes

Ik vind Raúl Domingo’s outfit echt 15/10.
Perfectie.
Ook eens met dat mannen dit jaar voor het eerst beter en creatiever gekleed waren.

24 likes

Haha ik dacht serieus dat dit m was

Ging niet lang duren na hun tickets op de eerste rij bij de Lakers.
Haar white woman aesthetics hebben gewerkt. Ik vraag mij af of Lil Timmy Tim voor haar optreedt.

5 likes

Skúút!

6 likes

Ben vooral benieuwd haar volgende obsessie wordt. Eerst Michael Fassbender, maar die trouwde dus met Alicia Vikander dus die val af, nu weer TimmyT. Who’s next.

5 likes

Juicekoningin Yvonne Coldeweijer keert terug: online én met een eigen tv-programma op Net5

https://www.ad.nl/show/juicekoningin-yvonne-coldeweijer-keert-terug-online-en-met-een-eigen-tv-programma-op-net5~ab758a10/

Whyyyy

14 likes

Ik heb d’r stiekem wel gemist. Al die andere juice channels zijn echt kut.

14 likes

Dat verbaast me niks. Ze verkoopt AliExpres troep via haar webshop en grote bedrijven zullen waarschijnlijk niet staan te popelen om met haar samen te werken vanwege haar reputatie

5 likes

Dacht even dat je het over Yvonne had :joy:

31 likes

iemand nieuwe nr van kanye al gehoord/gezien :skull:

1 like

Mijn favo muziek logger had het erover. Ik weiger het ook maar op te zoeken want dat is hem alleen maar meer macht geven. Hij heeft echt hulp nodig.

11 likes

Helaas wel. Ik kan er echt niet bij dat mensen hier aan hebben meegewerkt. Voor zo’n video zijn best wat mensen nodig. Van dansers tot choreograaf tot makeup, etc… bi-zar…

4 likes

Ik hoorde alleen maar “how hiller”

Echt afgrijselijk slechte Duitse uitspraak Kanye, 1/10

6 likes

Ik zit helemaal in de Diddy trial die van start is gegaan en m’n hart breekt toch zo voor Cassie. Ze zit daar met 8,5 maand zwanger te getuigen en moet de meest vreselijke details oprakelen. :cry:
Zo benieuwd wat er allemaal (nog meer) boven tafel gaat komen. Dit is pas dag 2 en al vreselijk, nog 8 weken te gaan…

23 likes

ik vind haar echt teringsterk en ik ben plaatsvervangend trots en opgelucht voor haar dat ze eindelijk haar verhaal kan doen terwijl ze (op het oog) een heel fijn gezin heeft en dr geluk heeft gevonden. hoe een fantastisch voorbeeld ben je voor je dochters en alle andere vrouwen als je hoogzwanger je abuser/trafficker(!) met opgeheven hoofd compleet exposed.

niet om te bagatelliseren wat zoiets met een mens doet en lezen wat zij aan het getuigen is breekt mijn hart ook, maakt me boos, maar het geeft me een gisele pelicot gevoel waarin ik medelijden voelen bijna respectloos vind door de enorme moed en kracht die ze tonen.

weet jij trouwens of die ene getuige al boven water is? ik las een paar dagen terug dat een essentiele getuige vermist was opeens en kon er nu niks over vinden of die al terecht was

39 likes