FF Boulevard #10

Echt moeilijk om te geloven dat deze vrouw 57 is.

3 likes

Dacht even dat je het over Yvonne had :joy:

30 likes

iemand nieuwe nr van kanye al gehoord/gezien :skull:

1 like

Mijn favo muziek logger had het erover. Ik weiger het ook maar op te zoeken want dat is hem alleen maar meer macht geven. Hij heeft echt hulp nodig.

11 likes

Helaas wel. Ik kan er echt niet bij dat mensen hier aan hebben meegewerkt. Voor zo’n video zijn best wat mensen nodig. Van dansers tot choreograaf tot makeup, etc
 bi-zar

4 likes

Ik hoorde alleen maar “how hiller”

Echt afgrijselijk slechte Duitse uitspraak Kanye, 1/10

5 likes

Ik zit helemaal in de Diddy trial die van start is gegaan en m’n hart breekt toch zo voor Cassie. Ze zit daar met 8,5 maand zwanger te getuigen en moet de meest vreselijke details oprakelen. :cry:
Zo benieuwd wat er allemaal (nog meer) boven tafel gaat komen. Dit is pas dag 2 en al vreselijk, nog 8 weken te gaan

23 likes

ik vind haar echt teringsterk en ik ben plaatsvervangend trots en opgelucht voor haar dat ze eindelijk haar verhaal kan doen terwijl ze (op het oog) een heel fijn gezin heeft en dr geluk heeft gevonden. hoe een fantastisch voorbeeld ben je voor je dochters en alle andere vrouwen als je hoogzwanger je abuser/trafficker(!) met opgeheven hoofd compleet exposed.

niet om te bagatelliseren wat zoiets met een mens doet en lezen wat zij aan het getuigen is breekt mijn hart ook, maakt me boos, maar het geeft me een gisele pelicot gevoel waarin ik medelijden voelen bijna respectloos vind door de enorme moed en kracht die ze tonen.

weet jij trouwens of die ene getuige al boven water is? ik las een paar dagen terug dat een essentiele getuige vermist was opeens en kon er nu niks over vinden of die al terecht was

39 likes

Ja helemaal mee eens! Zoveel respect voor haar.

Nope, die getuige en haar advocaat zijn beiden nog steeds verdwenen. Ook doodeng
 ze heeft een paar dagen geleden aangegeven dat ze onder haar eigen naam wilde getuigen en dat er “explosive details” gedeeld zullen worden en opeens is ze weg

14 likes

omg haar advocaat ook?! wat bizar zeg

2 likes

O.a. hier: Diddy trial thrown into chaos as key witness goes MISSING

2 likes

Ik zou ver weg blijven van de website van de Daily Mail

8 likes

Lale Gul is zo vermoeiend, ze vindt nu dat ze premier van Nederland moet worden echt wat een narcist.

4 likes

Kijk naar de verraders dat ga je leuk vinden

13 likes

https://x.com/popbase/status/1926150481065152812?s=46&t=zunl0f6Ten37Nu2BJ6FdWQ

Het lukt JB niet eens om met zoveel emoties naar Hailey Bieber te kijken. Maar ook SZA :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: misschien toch proberen om tickets te kopen voor gnx tour

6 likes

Hij is hier toch vooral volledig onder invloed?

10 likes

Is toch ook akelig om te zien hé.

12 likes

Misschien, maar dat was niet mijn punt.

10 likes

Jezus wat gebruikt die vent

5 likes

Als je al die andere filmpjes van hem ziet die viral gaan denk je aan crystal meth. Hoop het niet voor hem en zijn gezin.

6 likes