FF Boulevard #10

Ja helemaal mee eens! Zoveel respect voor haar.

Nope, die getuige en haar advocaat zijn beiden nog steeds verdwenen. Ook doodeng… ze heeft een paar dagen geleden aangegeven dat ze onder haar eigen naam wilde getuigen en dat er “explosive details” gedeeld zullen worden en opeens is ze weg

14 likes

omg haar advocaat ook?! wat bizar zeg

2 likes

O.a. hier: Diddy trial thrown into chaos as key witness goes MISSING

2 likes

Ik zou ver weg blijven van de website van de Daily Mail

8 likes

Lale Gul is zo vermoeiend, ze vindt nu dat ze premier van Nederland moet worden echt wat een narcist.

4 likes

Kijk naar de verraders dat ga je leuk vinden

14 likes

https://x.com/popbase/status/1926150481065152812?s=46&t=zunl0f6Ten37Nu2BJ6FdWQ

Het lukt JB niet eens om met zoveel emoties naar Hailey Bieber te kijken. Maar ook SZA :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: misschien toch proberen om tickets te kopen voor gnx tour

6 likes

Hij is hier toch vooral volledig onder invloed?

10 likes

Is toch ook akelig om te zien hé.

12 likes

Misschien, maar dat was niet mijn punt.

10 likes

Jezus wat gebruikt die vent

5 likes

Als je al die andere filmpjes van hem ziet die viral gaan denk je aan crystal meth. Hoop het niet voor hem en zijn gezin.

6 likes

Wat is je punt wel?

16 likes

Dat is wel een heel goed bewaard geheim gebleven

16 likes

Op een juice kanaal staat dat Mike van Gerwen (die darter) uit elkaar is met zn vrouw omdat ze vreemd is gegaan en zwanger is geraakt van degene met wie ze vreemd ging

Omg the juiceeee :beverage_box:

14 likes

Wat dan wel? Ik zie zulke opmerkingen meer voorbij komen op insta, maar hij heeft 90% van de tijd zn ogen dicht sowieso en ze moet hem letterlijk bij z’n gezicht pakken van joejoe ben je er wel?

En zijn blik wordt wel degelijk beïnvloedt door zijn staat van zijn?

Volgens mij vinden mensen het heerlijk om te haten op Hailey, maar we zien hier gewoon een dude die kentterhigh is en z’n broek niet fatsoenlijk optrekt ipv een emotionele, muzikale band met SZA. Dat zij er verder hot uitziet, ja dat is waar.

25 likes

Ik haat absoluut niet op Hailey! Ik weet dat hij drugs neemt en ben dus absoluut niet verbaasd als hij ver heen is tijdens een publiek optreden.
Ik ging meer verder op de trend dat Justin Hailey haar grootste hater is, cfr zijn eerste reactie op haar Vogue cover en zijn nonchalance met alles wat haar carrière betreft. Dat was mijn punt => hij heeft meer interactie/emoties met SZA dan zijn eigen vrouw. Niet kijk eens hoe hij hier gedrogeerd is.

2 likes

Ik vond hem echt 0 emotie tonen hoor. Deze man weet echt niet welke datum het is en hoe die heet.

30 likes

En hij support Chris Brown :-1:t2:

2 likes

[quote=“Daelyss, post:267, topic:40580, full:true”]. Dat was mijn punt => hij heeft meer interactie/emoties met SZA dan zijn eigen vrouw. Niet kijk eens hoe hij hier gedrogeerd is.
[/quote]

Dat vind ik dus zo random aan die comments hierover; hoe weten we nou hoeveel interactie/emotie zij hebben met elkaar als ze thuis zijn? Maar goed ik zie de connectie met SZA zelf ook niet per se.

19 likes