FF Boulevard #10

Wat is je punt wel?

15 likes

Dat is wel een heel goed bewaard geheim gebleven

16 likes

Op een juice kanaal staat dat Mike van Gerwen (die darter) uit elkaar is met zn vrouw omdat ze vreemd is gegaan en zwanger is geraakt van degene met wie ze vreemd ging

Omg the juiceeee :beverage_box:

14 likes

Wat dan wel? Ik zie zulke opmerkingen meer voorbij komen op insta, maar hij heeft 90% van de tijd zn ogen dicht sowieso en ze moet hem letterlijk bij z’n gezicht pakken van joejoe ben je er wel?

En zijn blik wordt wel degelijk beĆÆnvloedt door zijn staat van zijn?

Volgens mij vinden mensen het heerlijk om te haten op Hailey, maar we zien hier gewoon een dude die kentterhigh is en z’n broek niet fatsoenlijk optrekt ipv een emotionele, muzikale band met SZA. Dat zij er verder hot uitziet, ja dat is waar.

25 likes

Ik haat absoluut niet op Hailey! Ik weet dat hij drugs neemt en ben dus absoluut niet verbaasd als hij ver heen is tijdens een publiek optreden.
Ik ging meer verder op de trend dat Justin Hailey haar grootste hater is, cfr zijn eerste reactie op haar Vogue cover en zijn nonchalance met alles wat haar carriĆØre betreft. Dat was mijn punt => hij heeft meer interactie/emoties met SZA dan zijn eigen vrouw. Niet kijk eens hoe hij hier gedrogeerd is.

2 likes

Ik vond hem echt 0 emotie tonen hoor. Deze man weet echt niet welke datum het is en hoe die heet.

30 likes

En hij support Chris Brown :-1:t2:

2 likes

[quote=ā€œDaelyss, post:267, topic:40580, full:trueā€]. Dat was mijn punt => hij heeft meer interactie/emoties met SZA dan zijn eigen vrouw. Niet kijk eens hoe hij hier gedrogeerd is.
[/quote]

Dat vind ik dus zo random aan die comments hierover; hoe weten we nou hoeveel interactie/emotie zij hebben met elkaar als ze thuis zijn? Maar goed ik zie de connectie met SZA zelf ook niet per se.

19 likes

Ik toch kijken door alle comments, maar zo raar doet hij hier nu ook weer niet??

7 likes

Hij kan nauwelijks op zn benen blijven staan of zn ogen open houden.

4 likes

Ik zie het ook niet, en ik ben echt niet voorzichtig met mensen beschuldigen van een pilletje hier of daar

2 likes

Ik zag het bij een ander filmpje wel maar bij deze zie ik het ook niet. Meer dat hij opgaat in de muziek maar het is wel gek dat hij niet in z’n mic zingt :sweat_smile:

5 likes

Heeft iemand gezien dat kris jenner haar hoofd heeft verbouwd en er ineens oprecht uitziet als iemand van 38 terwijl ze 70 is??? :skull:

2024 - 2025

33 likes

Ja ik vind dat ze er fantastisch uitziet

45 likes

Ja same :joy::joy::joy::joy:

18 likes

Is dit niet ook gewoon photoshop? Vooral die nek

8 likes

Wow ik ben heel benieuwd wat ze allemaal heeft laten uitvoeren. Dezelfde dokter als Lindsay?

7 likes

Nee

5 likes

Ja dat denk ik wel! En diezelfde als van Madonna. Het schijnt een facelift te zijn die niet alleen alles strak trekt maar elke zenuw strakker hecht (ofzo?) en dat het een ton kost.

3 likes

Haar ogen en wenkbrauwen lijken zelfs wat verder uit elkaar te staan dus dat er veel getrokken is is duidelijk, maar ik vind dit wel een ton waard hoor haha

10 likes