FF Boulevard #10

Nee er zijn ook echt bewegende beelden van haar uitgekomen door paparazzi…

5 likes

Ik vind het echt uncanny valley en ben blij dat mijn moeder van 70 er niet zo uit ziet maar gewoon als een echt mens

71 likes

Pff, ja. Tuurlijk, dit is “goed gelukt”, maar jemig, laat mensen toch gewoon in rust ouder worden.

30 likes

Ik vond haar vorige vorige neus mooier. Nu gaat ze de Jacksons kant op. Vind ik ook van Khloé.

6 likes

Ik vind haar neus hoe het nu is ook mooi maar die neus zou ik dan alsnog voor lief nemen als ik het niet zo mooi vond :laughing:

3 likes

Ik ben wel echt gefascineerd hoe haar huid er weer zo jong uit kan zien ineens. Welke behandeling dit kan bereiken zeg maar. Geen tekenen van verslapping of rimpels of grovere poriën meer te zien. Vind die wangen niks (denk fillers?) maar die had ze zo te zien al voor de laatste behandeling.

8 likes

Misschien die ene behandeling waarvoor je aan de hartbewaking moet? Die mega intense peeling waarbij je gezicht 1 grote korst wordt?

3 likes

Ik vind het eerlijk gezegd niet meer uncanny valley dan de gemiddelde influencer van in de 30, ben echt onder de indruk.

1 like

Ooh ben benieuwd hoe het er op bewegend beeld uitziet! Ik vond Kylie’s lippen ook altijd heel mooi op foto’s, maar op video’s echt niet te doen.

5 likes

https://www.nu.nl/317081/video/macron-krijgt-duw-in-gezicht-van-echtgenote-speels-moment.html

“speels moment” :grimacing:

3 likes

Zo goed ziet het er niet uit in een niet gefilterde en perfect belichte foto vind ik

Ken niemand van 38 die er zo slecht uitziet hoor, misschien eerder ‘ziet er goed uit voor iemand van 55’

19 likes

Met te veel fillers en Botox zien ook sommige dertigers eruit als ‘ziet er goed uit voor 50’ tbh

56 likes

Lijkt wel hetzelfde als Christina Aguilera die opeens een metamorfose had

1 like

Das waar, maar dit is toch duidelijk een vrouw voorbij de overgang

Snap niet dat zoveel mensen in 1 gefilterde foto trappen. Niemand van die familie ziet er irl uit zoals op hun insta. Zelfs kendall niet.

32 likes

en lindsay lohan

3 likes

Lindsey is fucking 38 jaar oud; die is helemaal niet oud en daarom ziet ze er ook helemaal niet oud uit. In 2017 zag ze er gewoon kut uit omdat ze toen aan de drugs zat.

20 likes

Ah ja even vergeten dat het dan ook gebruikelijk is om een nieuw gezicht te kopen.

3 likes

De 2e foto is toch pre-operatie?
Dit is haar “vorige” neus zeg maar

1 like

Sorry maar ik vind nog steeds die nek insane. Dat is geen oude vrouwen nek. Deze vrouw is 70 he…

9 likes

Kennen jullie echt alleen maar karnemelk ouderen of wat?

4 likes