Ooh ben benieuwd hoe het er op bewegend beeld uitziet! Ik vond Kylie’s lippen ook altijd heel mooi op foto’s, maar op video’s echt niet te doen.
https://www.nu.nl/317081/video/macron-krijgt-duw-in-gezicht-van-echtgenote-speels-moment.html
“speels moment”
Zo goed ziet het er niet uit in een niet gefilterde en perfect belichte foto vind ik
Ken niemand van 38 die er zo slecht uitziet hoor, misschien eerder ‘ziet er goed uit voor iemand van 55’
Met te veel fillers en Botox zien ook sommige dertigers eruit als ‘ziet er goed uit voor 50’ tbh
Lijkt wel hetzelfde als Christina Aguilera die opeens een metamorfose had
Das waar, maar dit is toch duidelijk een vrouw voorbij de overgang
Snap niet dat zoveel mensen in 1 gefilterde foto trappen. Niemand van die familie ziet er irl uit zoals op hun insta. Zelfs kendall niet.
Lindsey is fucking 38 jaar oud; die is helemaal niet oud en daarom ziet ze er ook helemaal niet oud uit. In 2017 zag ze er gewoon kut uit omdat ze toen aan de drugs zat.
Ah ja even vergeten dat het dan ook gebruikelijk is om een nieuw gezicht te kopen.
De 2e foto is toch pre-operatie?
Dit is haar “vorige” neus zeg maar
Sorry maar ik vind nog steeds die nek insane. Dat is geen oude vrouwen nek. Deze vrouw is 70 he…
Kennen jullie echt alleen maar karnemelk ouderen of wat?
Ik ken niemand die er zo goed uit ziet hoor😂 maar wel behoorlijk wat botox meiden van rond de 30 die eruit zien als 48
Ik durf te wedden dat mijn moeder er echt fab uitziet op haar 70e. Zonder Botox of chirurgie. Ben alleen bang dat ik meer de karnemelkgenen van mijn vader heb.
Ik wil er ook zo uitzien op mijn 50e hahah ze lijkt nu ook een beetje op Jasmin van 90 day fiance alleen lijkt Jasmin nu ouder.
Ik denk dat die dichtbij zonder filters er echt niet zo mooi uitziet.
Bij dit soort gesprekken denk ik wel eens aan mijn oma die in 1910 geboren is. Als ik me in haar verplaats merk ik echt hoe ongelofelijk bizar het eigenlijk is dat we als mens gewoon een nieuw gezicht kunnen kopen nu. Voelt ergens nog steeds futuristisch vind ik.
Zo benieuwd (en bang) voor hoe de wereld er over 100 jaar uitziet .
Ik vind elke vrouw mooi op de lijst hier.
Ik zag Kris van een afstand op een video van de rechtzaak van Kim en ik dacht oprecht dat Kourtney daar liep.
Ik hoop op beeldmateriaal in de serie