FF Boulevard #10

ik wist helemaal niet dat zij 60+ is. sade vind ik ook zo mooi en die is 66

2 likes

Over de hele serie zit ook een filter hè? Dat is ook niet hoe ze er echt uitzien. Je moet een keiharde getty picture hebben voor de waarheid.

13 likes

Ja volgend mij liften ze niet alleen je huid, maar ook je spieren. Heel leip. Ik vind dat ze er echt goed uitziet inderdaad.

4 likes

Oeh ja Getty images zijn altijd brutal

1 like

Dat is gewoon hoe mensen er echt uitzien maar omdat je sommige mensen (zoals de hele familie K) noooooit zonder filters ziet denk je dat ze er dan ineens anders uitzien.

Vind het echt best wel verdrietig dat zoveel volwassen vrouwen echt geloven dat ze eruit zien zoals op insta/in hun eigen serie en zich (en anderen) daarmee vergelijken, het is niet-echt en toch geloven mensen dat ze er echt zo uit zien. En dan is dit nog niet eens AI, maar gewoon filters over de camera heen.

44 likes

Geen enkele vrouw hiervan is naturel zoals ik snel kan zien, ook Michelle Yeoh niet @Zemraluani

4 likes

Jaa die wangen vind ik ook zo vreemd, een beetje als de plaaggeest van bassie & Adriaan :joy::see_no_evil:

10 likes

Dat beweer ik ook niet, maar dit is wel hoe zij er op getty foto’s uitziet, dus die strakke nek van Kris is zo uniek niet.

3 likes

Nee ok maar ik bedoel meer dat steenrijke actrices niet echt de beste voorbeelden zijn hoe een normale 70 plusser eruit ziet. Of was dat de vraag niet?

6 likes

Dan hadden zij in ieder geval een betere chirurg. Sheryl Lee Ralph en Whoopi Goldberg zien er fantastisch uit met minieme nip and tuck.

6 likes

Kwestie van smaak ook, de kardashians houden duidelijk van mega nep. Het zou ook niet mijn keuze zijn, maar ik snap het wel.

5 likes

Maar dat is het. Mensen zeggen zo vaak “ooeen de Kardashians hebben zoveel laten doen”, maar zeggen dan van Jennifer Lawrence, Margot Robbie of Zoe Kravitz enkel gewichtsverlies en betere make up hebben, terwijl zij ook allemaal (veel) hebben laten doen. Alleen subtieler of andere stijl. Of dat mensen twijfelen of Anne Hathaway wel of geen facelift heeft gedaan, terwijl het super obvious is.

Er is denk ik maar een handjevol mensen in Hollywood die echt weinig tot niets heeft laten doen.

16 likes

Ja ik weet dat ze filters gebruiken, ook in hun serie. Daarom gebruikte ik het woord brutal. Niet dat ze er brutal uitzien maar Getty laat zien hoe ze er in het echt uitzien ipv de door hun uitgekozen filters.

2 likes

Echt he. Voorbeeld is wel Kate Winslet die niks heeft laten doen en echt natuurlijk is

2 likes

maar ook bij lindsay (en xtina): ik vind ze er op foto’s echt mooi uit zien maar op bewegend beeld is het fucking freaky imo, op zn minst uncanny valley. terwijl ze er vgm echt prachtig uit hadden gezien als ze uberhaupt nooit aan hun gezicht waren begonnen te sleutelen of heel miniem, of vooral collageen boostende behandelingen. voor mijn gevoel richten sowieso fillers de meeste schade aan om recht te moeten trekken en overmatig botox qua uncanny effect. daarom ziet het er bij anne hathaway zoveel mooier en natuurlijker uit - al ben ik wel echt heeel benieuwd hoe dat er over zoveel jaar uit gaat zien.(en nu ik bewegend beeld er van op zoek vind ik het eigenlijk toch ook onprettig duidelijk om te zien, maar misschien zwakt dat strakgetrokkene nog wat af)
en ik snap van lindsay dat er heel wat jaren drugsgebruik sporen hebben achter gelaten en dat je daar echt wat aan wil doen, maar dat het een undetectable/perfecte facelift is is ook gewoon niet waar, op bewegend beeld zie je het echt.

17 likes

Ik wil de nek van Kris wel. Mijn mid 30 nek ziet er een stuk minder strak uut

2 likes

Vind haar ook gelijk een van de mooiste.

Maar wat ik dus niet zo goed begrijp bij die acteurs/actrices, je beroep is acteren waar toch heel veel expressie en emotie bij komt kijken, en dan leg je je hele hoofd lam…

Goed voorbeeld: TikTok - Make Your Day

6 likes

Op zich in dit voorbeeld niet echt een issue, aangezien Botox ook gewoon meer voorkomt bij de gewone mens, dus geen rare scène.

Alleen fillers en Botox in van die period pieces is wel heel raar om naar te kijken.

4 likes

Mijn aartsvijand is die fuuuuucking veneers van iedereen, echt zo lelijk als ze dan iemand spelen van voor 2000, dat zie je echt direct.

Acteurs die hun eigen tanden houden zijn echt mn faves. En ik vind eigenlijk dat Nicole Kidman zichzelf geen actrice meer mag noemen want zij kan geen enkele emotie meer overbrengen.

52 likes

Weet nog Hilary Duff rond 2008. Waarom zou je dat doen :sob: Gelukkig nu gesetteld, maar jeetje het ziet er toch niet uit.

5 likes