Ik ken niemand die er zo goed uit ziet hoor😂 maar wel behoorlijk wat botox meiden van rond de 30 die eruit zien als 48
Ik durf te wedden dat mijn moeder er echt fab uitziet op haar 70e. Zonder Botox of chirurgie. Ben alleen bang dat ik meer de karnemelkgenen van mijn vader heb.
Ik wil er ook zo uitzien op mijn 50e hahah ze lijkt nu ook een beetje op Jasmin van 90 day fiance alleen lijkt Jasmin nu ouder.
Ik denk dat die dichtbij zonder filters er echt niet zo mooi uitziet.
Bij dit soort gesprekken denk ik wel eens aan mijn oma die in 1910 geboren is. Als ik me in haar verplaats merk ik echt hoe ongelofelijk bizar het eigenlijk is dat we als mens gewoon een nieuw gezicht kunnen kopen nu. Voelt ergens nog steeds futuristisch vind ik.
Zo benieuwd (en bang) voor hoe de wereld er over 100 jaar uitziet .
Ik vind elke vrouw mooi op de lijst hier.
Ik zag Kris van een afstand op een video van de rechtzaak van Kim en ik dacht oprecht dat Kourtney daar liep.
Ik hoop op beeldmateriaal in de serie
ik wist helemaal niet dat zij 60+ is. sade vind ik ook zo mooi en die is 66
Over de hele serie zit ook een filter hè? Dat is ook niet hoe ze er echt uitzien. Je moet een keiharde getty picture hebben voor de waarheid.
Ja volgend mij liften ze niet alleen je huid, maar ook je spieren. Heel leip. Ik vind dat ze er echt goed uitziet inderdaad.
Oeh ja Getty images zijn altijd brutal
Dat is gewoon hoe mensen er echt uitzien maar omdat je sommige mensen (zoals de hele familie K) noooooit zonder filters ziet denk je dat ze er dan ineens anders uitzien.
Vind het echt best wel verdrietig dat zoveel volwassen vrouwen echt geloven dat ze eruit zien zoals op insta/in hun eigen serie en zich (en anderen) daarmee vergelijken, het is niet-echt en toch geloven mensen dat ze er echt zo uit zien. En dan is dit nog niet eens AI, maar gewoon filters over de camera heen.
Geen enkele vrouw hiervan is naturel zoals ik snel kan zien, ook Michelle Yeoh niet @Zemraluani
Jaa die wangen vind ik ook zo vreemd, een beetje als de plaaggeest van bassie & Adriaan
Dat beweer ik ook niet, maar dit is wel hoe zij er op getty foto’s uitziet, dus die strakke nek van Kris is zo uniek niet.
Nee ok maar ik bedoel meer dat steenrijke actrices niet echt de beste voorbeelden zijn hoe een normale 70 plusser eruit ziet. Of was dat de vraag niet?
Dan hadden zij in ieder geval een betere chirurg. Sheryl Lee Ralph en Whoopi Goldberg zien er fantastisch uit met minieme nip and tuck.
Kwestie van smaak ook, de kardashians houden duidelijk van mega nep. Het zou ook niet mijn keuze zijn, maar ik snap het wel.
Maar dat is het. Mensen zeggen zo vaak “ooeen de Kardashians hebben zoveel laten doen”, maar zeggen dan van Jennifer Lawrence, Margot Robbie of Zoe Kravitz enkel gewichtsverlies en betere make up hebben, terwijl zij ook allemaal (veel) hebben laten doen. Alleen subtieler of andere stijl. Of dat mensen twijfelen of Anne Hathaway wel of geen facelift heeft gedaan, terwijl het super obvious is.
Er is denk ik maar een handjevol mensen in Hollywood die echt weinig tot niets heeft laten doen.