Ja ik weet dat ze filters gebruiken, ook in hun serie. Daarom gebruikte ik het woord brutal. Niet dat ze er brutal uitzien maar Getty laat zien hoe ze er in het echt uitzien ipv de door hun uitgekozen filters.
Echt he. Voorbeeld is wel Kate Winslet die niks heeft laten doen en echt natuurlijk is
maar ook bij lindsay (en xtina): ik vind ze er op foto’s echt mooi uit zien maar op bewegend beeld is het fucking freaky imo, op zn minst uncanny valley. terwijl ze er vgm echt prachtig uit hadden gezien als ze uberhaupt nooit aan hun gezicht waren begonnen te sleutelen of heel miniem, of vooral collageen boostende behandelingen. voor mijn gevoel richten sowieso fillers de meeste schade aan om recht te moeten trekken en overmatig botox qua uncanny effect. daarom ziet het er bij anne hathaway zoveel mooier en natuurlijker uit - al ben ik wel echt heeel benieuwd hoe dat er over zoveel jaar uit gaat zien.(en nu ik bewegend beeld er van op zoek vind ik het eigenlijk toch ook onprettig duidelijk om te zien, maar misschien zwakt dat strakgetrokkene nog wat af)
en ik snap van lindsay dat er heel wat jaren drugsgebruik sporen hebben achter gelaten en dat je daar echt wat aan wil doen, maar dat het een undetectable/perfecte facelift is is ook gewoon niet waar, op bewegend beeld zie je het echt.
Ik wil de nek van Kris wel. Mijn mid 30 nek ziet er een stuk minder strak uut
Vind haar ook gelijk een van de mooiste.
Maar wat ik dus niet zo goed begrijp bij die acteurs/actrices, je beroep is acteren waar toch heel veel expressie en emotie bij komt kijken, en dan leg je je hele hoofd lam…
Goed voorbeeld: TikTok - Make Your Day
Op zich in dit voorbeeld niet echt een issue, aangezien Botox ook gewoon meer voorkomt bij de gewone mens, dus geen rare scène.
Alleen fillers en Botox in van die period pieces is wel heel raar om naar te kijken.
Dat ze er een voorbeeld aan nemen en er zelf ook wel zo zouden uit willen zien vind ik nog erger.
Mijn aartsvijand is die fuuuuucking veneers van iedereen, echt zo lelijk als ze dan iemand spelen van voor 2000, dat zie je echt direct.
Acteurs die hun eigen tanden houden zijn echt mn faves. En ik vind eigenlijk dat Nicole Kidman zichzelf geen actrice meer mag noemen want zij kan geen enkele emotie meer overbrengen.
Weet nog Hilary Duff rond 2008. Waarom zou je dat doen Gelukkig nu gesetteld, maar jeetje het ziet er toch niet uit.
ja maar als je kijkt naar actrices + hollywood die het liefst zo jong en knap mogelijk cast met dus nodige werk gedaan is dat imo steeeds minder representabel voor ‘de echte mens’. ik vind dat wel een probleem, ook voor jongeren die door social media al echt een skewed beeld hebben van hoe mensen eruit horen/kunnen zien. hoe meer we alleen representatie hebben van mensen met een bewerkt gezicht hoe meer we dat gaan internaliseren.
bedoel ik was qua dun & witheid ook niet echt fan van de 90s/00s maar actrices in alle leeftijden hadden wel echt een veel wijdere range qua uiterlijk en vrouwen van 30+ hadden gewoon wat rimpels en bewegende voorhoofden. tuurlijk word in blockbusters dan nog de knappere vrouw dan de gemiddelde gecast maar ze hadden iig een realistisch bewegende kop, niet allemaal dezelfde neus, geen freaky rechte tanden, white women waren gewoon aan het white woman-en met dunne lippen zoals het bij hun gezicht past??
@Zemraluani omg die netflix film met nicole kidman en zac efron freakshow gewoon
Ze heeft wel degelijk dingen laten doen, alleen niet zo obvious.
Een goede cosmetisch arts poetst hier en daar wat bij, de bedoeling is juist dat een ander het niet opmerkt.
Of Miley Cyrus. Die heeft nu ook echt te grote veneers. Zo zonde
Hahaha ik ga stuk om deze dicussie en dan de eerste persoon die op de lijst staat is rowan atkinson
Wel gek want ze is heel erg anti botox en ze is nog helemaal niet zo oud dus logisch dat ze niet extreem veel rimpels heeft.
Er is veel meer dan Botox natuurlijk.
Ze kan tenminste wel gewoon haar gezicht bewegen. Weet niet wat ze ooit heeft gedaan maar dat is wel een hele oude foto
Ze zal vast iets gedaan hebben, maar dit zijn toch ook weer twee totaal andere foto’s. Ander licht, waarschijnlijk photoshop, betere makeup etc.
Ja en de hoek doet ook veel! Zo een beetje van onderen lijken je ogen al groter natuurlijk. Ik heb hier totaal geen verstand van, ben wel benieuwd wat ze gedaan zou hebben volgens jullie? Ik zie geen grote verschillen in haar mond, neus of ogen per se, behalve door de make-up. En haar gezicht lijkt slanker rechts maar was ze ook niet veel jonger links?
Ik denk ook dat het verschil in de neus zou moeten zitten? Maar denk dat dat eerder contour/belichting/photoshop is, want verschil is wel heel miniem
Bij allebei is ze veel jonger.
Dit was ze tijdens serie mare of easttown zonder makeup