tja ik vind dit heel normaal voor een vrouw van 50
Even het gesprek weer over haar talent ipv uiterlijk, wat speelt ze deze rol fantastischā¤ļø
ja dat is het ook en dat kate winslet toen ze heel jong was misschien iets haast onzichtbaars aan dr neus heeft laten schaven is niet echt heel relevant voor de discussie imo. het is duidelijk dat ze geen botox/fillers/etc heeft en er als een gewone (mooie) vrouw van haar leeftijd uitziet
Ik ook ja, prachtige vrouw en favoriete actrice
Oh god. Freek van Suzan en Freek heeft uitgezaaide longkanker. En ze verwachten een kindje eind dit jaar. Verschrikkelijk dit. Dan ben je blij met de komst van een kindje en hoor je daarna dat er geen genezing mogelijk is.
Wow ik lees nu dat Freek van Suzan en Freek uitgezaaide longkanker heeft, wat onwijs heftig zeg. En lees ook dat ze samen een kindje verwachten. Wat een vreselijke situatie zegā¦
Woowwww wat heftig. En zo jong ook
Ik hoorde mijzelf hardop huh zeggen. Hij komt uit 1993. In mijn hoofd is het vooral een oudere mensen vorm.
Verschrikkelijk zegā¦
Ja ik weet eigenlijk pas sinds Eva van Longeneeselijk dat dit ook bij jonge mensen kan voorkomen. Maar is volgens mij wel heel zeldzaam. Je associeert longkanker toch al snel met rokers van 50+.
Ja Jezus, ik ken ze verder niet maar ze waren 3 dagen geleden nog enorme optredes aan het doen en dan kom je er ineens achter dat je dodelijk ziek bent. Hoe dan?! Echt doodeng zeg.
Wat een hel ook, je partner verliezen terwijl je zwanger bent of vlak daarna. Echt een nachtmerrie.
Holy shit wat heftig dit
Neus inderdaad.
Gatverdegatverdegatver wat een absolute nachtmerrie zeg holy shit
De gedachte dat ik mijn kind nooit zal zien opgroeien lijkt me echt niet te verkroppenā¦
Echt een nachtmerrie inderdaad, wat vreselijk voor hun.
Holy shit⦠geen woorden voor.
Het leven is echt oneerlijk zeg, zo verdrietig. Echt niet voor te stellen om op mijn leeftijd een doodsvonnis te horen. En dat met een kindje onderweg
Wow ik ben er echt helemaal stil van. Wat een nachtmerrie