Ja ik weet eigenlijk pas sinds Eva van Longeneeselijk dat dit ook bij jonge mensen kan voorkomen. Maar is volgens mij wel heel zeldzaam. Je associeert longkanker toch al snel met rokers van 50+.
Ja Jezus, ik ken ze verder niet maar ze waren 3 dagen geleden nog enorme optredes aan het doen en dan kom je er ineens achter dat je dodelijk ziek bent. Hoe dan?! Echt doodeng zeg.
Wat een hel ook, je partner verliezen terwijl je zwanger bent of vlak daarna. Echt een nachtmerrie.
Holy shit wat heftig dit
Neus inderdaad.
Gatverdegatverdegatver wat een absolute nachtmerrie zeg holy shit
De gedachte dat ik mijn kind nooit zal zien opgroeien lijkt me echt niet te verkroppenā¦
Echt een nachtmerrie inderdaad, wat vreselijk voor hun.
Holy shit⦠geen woorden voor.
Het leven is echt oneerlijk zeg, zo verdrietig. Echt niet voor te stellen om op mijn leeftijd een doodsvonnis te horen. En dat met een kindje onderweg
Wow ik ben er echt helemaal stil van. Wat een nachtmerrie
Pff zag laatst ook iets voorbij komen dat mensen vroegen of ie iets aan zn gezicht had laten doen oid? Omdat ie er anders dan anders uitzag, ook weer goeie reminder voor die mensen dat er dus van alles kan spelen.
Ja als je nu op hun insta kijkt zie je ook dat de eennalaatste post een filmpje is van twee dagen geleden van hun concert in de Ziggo met āDrie van de mooiste dagen van ons levenā⦠en dan een dag later hebben ze blijkbaar dit nieuws gekregen.
Zo ben je on top of the world met een kindje onderweg terwijl je zes avonden in een uitverkocht Ziggo Dome staat en zo krijg je je doodsvonnis. Echt zo hartverscheurend.
Niet zomaar een doodvonnis, echt een afschuwelijke manier om te gaan ook. De moeder van een van mn beste vriendinnen had helaas hetzelfde en dat ging enorm snel en gepaard met heel veel moeite om adem te halen zoals je je kan voorstellen. Echt afschuwelijk allemaal.
Man wat naar en intens verdrietig zeg. Denk je toch dat je jong en gezond bent (hij liep marathons nota bene) en dan ditā¦
Wat een klote nieuws met tevens een zwangersschap aankondiging. Wat onwijs dubbel. Zeer begrijpelijk dat ze al het werk per direct neerleggen.
Gadver wat vreselijk
Heb daarnaast ook zo met haar te doen. Dan ben je samen opgegroeid, leef en werk je samen en dan valt dat allemaal weg. En dat met een kindje op komst. Echt geen woorden voor
Wat een afschuwelijk nieuws. Het zal je maar gebeuren zo in de bloei van je leven samen met een hele toekomst voor je, en dat dat allemaal wegvalt. Echt vreselijk
Ja holy shit. Zij zijn echt ƩƩn persoon voor mn gevoel. Ergens heel mooi dat ze zwanger is en hem dus nog zal terugzien in hun kindje, maar ook echt hartverscheurend dat je zo je soulmate moet verliezen.