FF Boulevard #10

Pff zag laatst ook iets voorbij komen dat mensen vroegen of ie iets aan zn gezicht had laten doen oid? Omdat ie er anders dan anders uitzag, ook weer goeie reminder voor die mensen dat er dus van alles kan spelen.

3 likes

Ja als je nu op hun insta kijkt zie je ook dat de eennalaatste post een filmpje is van twee dagen geleden van hun concert in de Ziggo met ‘Drie van de mooiste dagen van ons leven’… en dan een dag later hebben ze blijkbaar dit nieuws gekregen.
Zo ben je on top of the world met een kindje onderweg terwijl je zes avonden in een uitverkocht Ziggo Dome staat en zo krijg je je doodsvonnis. Echt zo hartverscheurend.

29 likes

Niet zomaar een doodvonnis, echt een afschuwelijke manier om te gaan ook. De moeder van een van mn beste vriendinnen had helaas hetzelfde en dat ging enorm snel en gepaard met heel veel moeite om adem te halen zoals je je kan voorstellen. Echt afschuwelijk allemaal.

4 likes

Man wat naar en intens verdrietig zeg. Denk je toch dat je jong en gezond bent (hij liep marathons nota bene) en dan dit…

2 likes

Wat een klote nieuws met tevens een zwangersschap aankondiging. Wat onwijs dubbel. Zeer begrijpelijk dat ze al het werk per direct neerleggen.

4 likes

Gadver wat vreselijk :pensive:

4 likes

Heb daarnaast ook zo met haar te doen. Dan ben je samen opgegroeid, leef en werk je samen en dan valt dat allemaal weg. En dat met een kindje op komst. Echt geen woorden voor :heart:

48 likes

Wat een afschuwelijk nieuws. Het zal je maar gebeuren zo in de bloei van je leven samen met een hele toekomst voor je, en dat dat allemaal wegvalt. Echt vreselijk

2 likes

Ja holy shit. Zij zijn echt één persoon voor mn gevoel. Ergens heel mooi dat ze zwanger is en hem dus nog zal terugzien in hun kindje, maar ook echt hartverscheurend dat je zo je soulmate moet verliezen.

12 likes

Wat ontzettend vreselijk zeg. Schrik er enorm van gezien ze vanaf de zijlijn zó vol in het leven staan. En Suzan ook nog eens zwanger. Hoe leven en dood zo dichtbij elkaar staan. Wat enorm naar voor hen.

4 likes

Ja jeetje. Het is zo afschuwelijk. Dit weekend nog zo op een van de grootste podia’s staan van het land en dan een dag later dit. Wat een contrast. Niet te bevatten. En dat kindje :broken_heart:

3 likes

Ook wel knap hoe ze dit weekend het hebben gedaan.
Want neem aan dat er al wel onderzoeken bezig waren. Die spanning voor een uitslag is vreselijk.
Hopelijk hebben ze toch nog wat fijne jaren samen en ontmoet hij zijn kindje nog.

13 likes

Jaa vreselijk dat dacht ik ook je weet vast al dat je op uitslagen wacht, en dan toch zulke grote shows neer kunnen zetten, knap hoor. Ze brengen het nu ook heel snel naar buiten nadat ze het zelf gehoord hebben, vroeg me af of ze het langer voor zichzelf gehouden hadden als ze niet volgend weekend ook weer in de Ziggo zouden staan. Bizarre situatie al met al, vreselijk

5 likes

Dit, wat ontzettend erg zeg. Wat is het leven soms toch vreselijk oneerlijk. Aan de andere kant ook mooi dat een stukje van hem zal doorleven in de baby, maar ook vreselijk moeilijk voor haar om dit zonder hem te moeten doen. En voor de baby natuurlijk, echt hartverscheurend

4 likes

Afschuwelijk! Was vrijdag bij hun concert. 1 mooi moment was o.a dat hij z’n moeder knuffelde tijdens een liedje…. Ik dacht wat zal die moeder trots zijn… :heart: ongelooflijk dit. Wat een verdriet.

11 likes

Zondag was zijn moeder er ook! Ik dacht ook nog; wat mooi dat zij bij hun, wat nu blijkt, laatste concert was. Echt heel knap hoe ze dit hebben gedaan dit weekend met inderdaad de wetenschap dat ze in ongelofelijke spanning hebben gezeten. Wat me opviel was dat hij bij ‘lichtje branden’ ook nog wat vertelde over dat je bij dit liedje ook kan denken aan mensen die er niet meer zijn etc. Achteraf echt bizar, want eerder vertelden ze wel eens andere verhalen bij dat liedje. Dacht nog ‘hèh…’Maar dan met deze wetenschap… :broken_heart:

15 likes

Zouden ze idd al in onderzoeken hebben gezeten, of is er gisteren iets gebeurd waarnaar dit naarvoren is gekomen. Zo lees ik het eigenlijk een beetje.

Echt verschrikkelijk nieuws, ben er stil van

2 likes

Lijkt me stug dat je binnen een dag al een definitieve uitslag hebt. Ik denk dat ze al wel even in onderzoeken zaten.

23 likes

Zeker met ook nog het nieuws dat het uitgezaaid is en dat ze er niks meer aan kunnen doen. Volgens mij zijn dat allemaal flink wat onderzoeken die daaraan vooraf gaan @thisisme

3 likes

Zit zelf met een familielid in dit traject en daar gaan wel onderzoeken en scans aan vooraf hoor. Kan snel gaan (paar weken) maar niet ZO snel

2 likes