Ja ik heb dezelfde ervaring. Mijn zus heeft ook kanker. En bij haar ging het van inwendige echo naar echo naar MRI naar CT scan, elke keer zat er een paar weken tussen. En pas op de CT scan was te zien dat het echt foute boel was.
Dit gaat meestal als bepaalde klacht > bloedonderzoek met afwijkende resultaten > scan > bijkomende scans > diagnose, waar altijd wat tijd over gaat. Allicht dat ze de diagnose al even wisten, maar nog een laatste normale show wilden geven zonder de extra lading en ramptoerisme.
Pfoe en dan nog zoveel in de media vrolijk verschijnen en zulke concerten geven. Niet te doen
Kan me bijna niet voorstellen dat je dan zo vrolijk in de ziggo kan staan.
Kan toch best zijn dat ze wel iets verwachtten, maar niet kanker, en al helemaal geen ongeneeslijke?
Het maakt ook eigenlijk niet uit, hoe dan ook megakut voor ze.
Nou
Nou dit dus.
Sowieso zijn er veel onderzoeken vooraf gegaan zoals gezegd is, maar ik denk dat uitgezaaide longkanker zonder behandeling het laatste is waar je vanuit gaat. Helemaal op die leeftijd.
Dit idd. Mijn man heeft blaaskanker gehad op zn 32e, wat heel jong is voor deze vorm. Toen hij naar de dokter ging met klachten dachten we aan zware blaasontsteking en geen seconde aan kanker gedacht.
Dit nieuws is wel echt heel heftig. De combinatie ook met haar zwangerschap en de zin dat ze zeggen dat ze hopen samen ouders te worden komt dan binnen.
Bij mij zat er van onderzoek tot aan diagnose 1 week. Dus het kan heel snel gaan. Maar het is zo verschillend bij iedereen.
Hij zal misschien langer met klachten hebben gelopen en vaak āje bent jong, staat in de bloei van je leven, loopt marathons⦠dus er is niks aan de handā gehoord hebben. Dus dit verwacht je al helemaal niet.
Vind het echt verschrikkelijk nieuws.
Wat vreselijk voor jullie. Ook voor jou @ninna !
Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat
Mijn broer is op zijn 36e overleden aan slokdarmkanker. De vorm die vooral ouderen en alcoholisten krijgen. Mijn broer dronk niet en 36 is alles behalve oud.
Je hebt geen idee hoe Freek zich voelt/voelde (qua klachten). Het kan allemaal zo āsubtielā zijnā¦
Ik hoop dat er nog veel tijd voor hun samen zou zijn. Afschuwelijke situatieā¦
Hoeft bij longkanker zeker niet zo te zijn. In mijn ziekenhuis kun je op maandag een foto via de huisarts laten maken waarop iets te zien is, op dinsdagochtend in de PET-scan liggen, op dinsdagmiddag een punctie van het een of het ander krijgen en dan heb je als we er haast bij maken woensdag een diagnose.
En op basis van de PET-scan kun je ook vaak al zeggen dat het wel heel erg lijkt op uitgezaaide longkanker en dat we dat dan nog moeten bevestigen met weefsel.
Het loopt niet altijd allemaal zo superstrak achter elkaar, maar elk ziekenhuis heeft zoān āstraatjeā voor longkanker. De norm is een definitieve diagnose binnen 21 dagen.
Hoe het ook gelopen is, supertriest en hopelijk hebben ze hem nog behandelingen te bieden, dat je niet kan genezen betekent tegenwoordig ook niet altijd meer dat je binnen een paar maanden dood bent.
De Kardashians/Amerikaanse celebrities hebben ons echt gehersenspoeld om te denken dat rijke mensen niet alle middelen hebben om er ook zonder botox/fillers/chirurgie prachtig uit te zien. Monica Bellucci Is 60 en heeft net als Kate Winslet niks aan haar gezicht laten doen, als je zo rijk bent als hen is de facelift echt niet de enige keus haha
Volgens mij hebben zowel Monica Belucci als Kate Winslet een nose job gedaan hoor. En kate winslet wel meer hoor.
Het is echt een illusie om te denken dat mensen met botox automatisch geen gezichtsuitdrukking hebben (zoals de kardashians of nicole kidman), die hebben gewoon te veel. Want goede botox lijkt vet natuurlijk (speaking of experience haha)
En Monica Belucci was als jonge meid als fckn gorgeous! Zij is echt geen gemiddeld voorbeeld van hoe mensen ouder wordenš
En heb je met hun gepraat dat je dat weet? Echt, alsof er in Hollywood geen mensen kunnen bestaan die geen plastische chirurgie krijgen
MB heeft sowieso geen nose job gedaan, haar neus was toen ze 15 was precies hetzelfde. Ze heeft gezegd dat ze geen botox heeft gebruikt (en die kanalen op Youtube van experts die ontleden wat celebrities hebben laten doen zeggen dat ook) en om eerlijk te zijn geloof ik dat wel, mijn moeder is van dezelfde leeftijd en heeft zelfs met een normale-mensenskincare een net zo goede huid. Niet iedereen krijgt veel rimpels.
Natuurlijk is ze verder geen voorbeeld van hoe een normale vrouw ouder wordt, maar dat bedoel ik ook juist: mensen met goede genen bestaan en zeker als ze daarnaast het geld + de tijd hebben om erin te investeren (en hun uiterlijk letterlijk ƩƩn van de belangrijkste factors in hun carriĆØre is) kunnen ze er ook zonder heftige ingrepen buitengewoon āgoedā uitzien.
Maar goed, van mij mogen die facelifts etc echt afgeschaft worden, het slaat allemaal helemaal nergens op. Ik hoop echt dat filters etc in de toekomst DUIDELIJK worden aangegeven in de media en dat we metamorfoses zoals die van Xtina en Kris Jenner minder acceptabel gaan vinden.
Wat ik ook heel onrealistisch vind is de combinatie van dingen die in het echt niet haalbaar zijn, bijvoorbeeld na je 40e nog heel slank zijn maar met grote stevige borsten en een volumineus gezicht.
In het echt zal je moeten kiezen ook als je bereid bent heel gezond te leven en veel te sporten etc.
Daardoor zou je als normaal mens bijna denken dat je wat verkeerd doet.
Het feit dat er hier over bepaalde mensen wordt getwijfeld of zij wel of geen botox hebben gehad, terwijl die (meerdere) ingrepen hebben gehad is daar toch precies het bewijs voorš
@Kwal ik zeg ook niet dat MB botox heeft gehad. Maar laten we wel zijn; voldoende hollywoodsterren spreken zich uit tegen botox of ontkennen dat ze iets hebben gedaan terwijl dat (overduidelijk) wel zo is.
@Pawsible ik geloof heus wel dat er mensen niet hebben gedaan (misschien sjp), maar ik geloof ook dat mensen onderschatten hoeveel mensen wel iets van enhancement hebben gedaan𤣠Hoe minimaal ook, en ook op zeer jonge leeftijd ah begin van de carierre.
Ingrepen en botox is niet hetzelfde? Ik geloof onmiddellijk dat er mensen (beroemd en plebs) zijn die ingrepen hebben gehad die je niet ziet, er zijn heel erg goede plastisch chirurgen en als je gelld genoeg hebt ga je natuurlijk naar de beste arts die er is. Maar botox zie je altijd, hoe goed en subtiel het ook gedaan is.
Je hebt gezegd dat ze een nosejob heeft gedaan haha?
Anyway, natuurlijk zijn er genoeg bekende mensen die overduidelijke ingrepen ontkennen, en in die optiek zijn de Kardashians misschien wel verfrissend - dat ze (inmiddels, lol never forget dat Kylie jarenlang zei geen fillers te hebben!!!) hun chirurgieverslaving omarmen, maar ik vind het raar om te doen alsof hun ingrepen een normale/logische manier zijn om om te gaan met ouder worden en dat botox vanzelfsprekend is, op hetzelfde niveau als skincare.
Verder is het om eerlijk te zijn voor iemand die er een beetje oog voor heeft/kennis van heeft eigenlijk onmogelijk om botox niet te spotten, en ik vind het echt delulu als je denkt dat baby botox/preventieve botox/perfecte botox onzichtbaar zijn. Botox kan er natuurlijk uitzien net zoals no-makeup-makeup er natuurlijk uit kan zien, en ik ontken niet dat het mensen āknapperā kan maken, maar dat zoveel mensen in de veronderstelling leven dat je het niet kunt zien heeft volgens mij vooral te maken met het feit dat we gewend zijn om onszelf op beeld te bedenken en beoordelen, in plaats van bewegend in levende lijve.
Haha klopt, een nosejob is toch geen botox?
Ik zeg trouwens nergens dat het vanzelfsprekend is of in zoverre genormaliseerd moet worden. Ik vind het juist heel schadelijk dat er zoveel ingrepen (@kika ik vind botox of filler met een naald in je lichaam spuiten ook een ingreep, maar is idd geen chrirurgie) worden gedaan - in hollywood en erbuiten- wat wordt ontkend. Doornhet publiek wordt er dan vanuit gegaan dat de mensen natuurlijk zijn of zo natuurlijk ouder worden. Dat legt imo een onrealistische schoonheidsstandaard op.
Ik ben het ook met je eens dat je met oog ervan altijd kunt zien of iemand een ingreep, dus ook botox/filler heeft gedaan. Wat ik alleen denk is dat heel veel mensen dat oog er niet voor hebben