Je hebt gezegd dat ze een nosejob heeft gedaan haha?
Anyway, natuurlijk zijn er genoeg bekende mensen die overduidelijke ingrepen ontkennen, en in die optiek zijn de Kardashians misschien wel verfrissend - dat ze (inmiddels, lol never forget dat Kylie jarenlang zei geen fillers te hebben!!!) hun chirurgieverslaving omarmen, maar ik vind het raar om te doen alsof hun ingrepen een normale/logische manier zijn om om te gaan met ouder worden en dat botox vanzelfsprekend is, op hetzelfde niveau als skincare.
Verder is het om eerlijk te zijn voor iemand die er een beetje oog voor heeft/kennis van heeft eigenlijk onmogelijk om botox niet te spotten, en ik vind het echt delulu als je denkt dat baby botox/preventieve botox/perfecte botox onzichtbaar zijn. Botox kan er natuurlijk uitzien net zoals no-makeup-makeup er natuurlijk uit kan zien, en ik ontken niet dat het mensen “knapper” kan maken, maar dat zoveel mensen in de veronderstelling leven dat je het niet kunt zien heeft volgens mij vooral te maken met het feit dat we gewend zijn om onszelf op beeld te bedenken en beoordelen, in plaats van bewegend in levende lijve.